1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, fijn dat alles nog rustig is:)

Leontine, ben benieuwd naar je kamertje! Fijn dat er weer wat dingen af zijn, kun je dat weer afstrepen:)

Frisje, wat ontzettend leuk dat je een babyshower hebt gehad! Lekker verwend met leuke cadeaus?

Hier echt een lekker gare zondag. Heb een beetje foto's zitten bewerken achter de laptop:) Zometeen frietjes eten (gister ook al, echt slecht, maar ik zoek het zoo niet om te koken:p) en verder de rest van de dag ook gewoon niks doen:D

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    t resultaat van vandaag! Er staat er nog een in het buiken topic met de handen van mijnvriend erbij.:)

ying en yang 066.jpg

3. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hier even een snelle reactie van mij.
    Volgens mij gaat het goed met iedereen dus dat is altijd fijn!

Hier af en toe even een dip, op zich ging het reizen allemaal goed en zijn we het weekend goed doorgekomen, alleen heeft de baby waarschijnlijk niet zoveel ruimte meer en drukte hij de afgelopen 2 dagen echt ZO hard naar buiten en de hele tijd ook dat er continu spanning op zit en gewoon steeds zeer doet :( dus nu is het ook echt voor het eerst dat ik er wel klaar mee ben :( Al hoop ik zo op augustus mama, als het zo doorgaat mag de baby wel snel komen.
    De baby beweegt ook echt de HELE dag is gewoon niet rustig.
    Weet wel dat ik daar niet over moet klagen en blij mag zijn dat ik het zo goed voel en het goed beweegt maar pff soms kan ik er even niet van genieten!

Sorry voor mijn klaag berichtje:(

4. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ augustus baby,

Snap het wel hoor! Drukke baby s zijn blije baby s met veel energie en levenslust. Harstikke mooi en fijn, maar soms kan het echt gewoon zeer doen en zeer oncomfortabel voelen. Ik ga soms ook gewoon op de zij liggen waar het aan het duwen is, dan kan het niet zo hard te keer gaan!
    Je mag best even klagen. Van mij hoeft ukkie ook echt niet tot 40 (42 :$) weken te blijven zitten.

Sterkte!

Liefs Eva

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ yara heerlijk toch een lekkere luie zondag en een beetje snacken ;) wat ben jij creatief zeg al die dingen zelf maken :)! Ben super benieuwd naar het resultaat.

@ puschel haha wat handig had ik eigenlijk ook moeten doen maar vind het zo leuk staan een opgemaakt bedje :) gaaf zeg dat je eigen box kleden maakt! komt vast allemaal op tijd af voordat de kleine beeb zich aandient!

@ leotine heerlijk even lekker uitgeslapen, hebben wij vanochtend ook gedaan was zo lui hihi! ben benieuwd naar jullie babykamer :) super fijn dat je schoonvader even de tuin onder handen heeft genomen!

@ anskev heerlijk meid ook voor jou verlof, heb je nog leuke plannen ?

@ frisje wat ontzettend leuk zeg een babyshower dat lijkt me echt onwijs gaaf zeg! Ben je goed verwend?

@ de rest die ik vergeten ben sorry dames, heb het wel gelezen maar even niet opgeslagen!

@ hier gister heerlijk met mijn moeder op pad geweest, eerst shoppen in utrecht en daarna lekker uit eten in schevingen al was dat shoppen niet echt verstandig haha veel te vermoeiend maar ja! Dus was gister kapot toen ik thuis was, maar des al niet te min vreselijk leuk gehad! Vanochtend lekker uit geslapen, en vandaag het hele huis van onder tot boven gepoetst samen met me vriend, eigenlijk zijn we nog steeds bezig haha! Echt alles gedaan, ramen boven, babykamer blinkt weer, slaapkamer kast operuimd, en schoongemaakt, hier beneden alle gordijnen gewassen noem maar op en het is gebeurd, heerlijk gevoel geeft dat zeg! Nou ik zal nog even het laatste zetje doen zo geen zin maar ja dan is het maar af! fijne avond meiden

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ eva prachtige buik meid,

@ augustus baby nou wat een toeval heb de laatste dagen helemaal hetzelfde het lijkt wel of de kleine meid zich er aan het uitwringen is van boven, maar voel van onder hele gemene steken dan! Maar goed nog even volhouden en we kunnen ons kleintjes vast houden!

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me daar helemaal bij aan. Nu ook, steken onderin en tegelijkertijd drukt ie mijn ribben omhoog en zet ie ook nog een paar voeten in mijn rechterzij. Soms is dat net even te veel van het goede, haha.

Ik merk ook steeds vaker dat ik ook wel een juli mama wil worden of hoop te worden haha. Ik heb nog steeds een goed gevoel bij de 22e. Eric en ik hebben elkaar leren kennen op de 22e en we zijn getrouwd op de 22e. Zou dus wel een romantisch idee zijn als ons mannetje dan op de 22e geboren wordt. Maar die kans is zooooooooooooo klein.

Net een bbq gehad bij mijn broer. Erg gezellig, maar toch ook wel heel druk. Nu dus ook veel steken onderin. Dus nu maar even rustig aan vanavond.

Morgen weer controle bij de gyn. Verwacht geen rare dingen.

8. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Vandaag ons bed op kratjes gezet..Mag er wel een springplank bij hebben om in bed te komen :$

Zal morgen de rest even bijlezen en reageren.
    Fijne avond dames!

9. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hier denken wij ook dat ik juli mama wordt. Min. Vriend denkt dat het 2weken te vroeg komt. Zelf denk ik ook dat het te vroeg komt dat gevoel heb ik vrij sterk.ook omdat k elke keer harde buiken heb en onder rug die pijn doet.
    Ook hier is de kleine sterk aanwezig zit met de kont bovenin te drukken en gemene schoppen in me zij. Die idd pijn doen.
    Gelukkig komt dinsdag het kraambed (hoog-laag bed) omdat ik met bekken problemen zit.
    Ook hou ik veel vocht vast me handen doen er elke x zeer van.
    Ook krijg ik elke x te horen wat hangt e buik erg laag en klopt idd zal morgen wel even een foto maken en erop zetten.

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Wat grappig dat er meer mensen zijn die denken dat ze een juli mama worden! Mijn moeder is er van overtuigd dat ik 27 juli ga bevallen! Mijn ouders hebben zelfs hun vakantie erop aangepast :D

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor meiden! Zowel onder als boven als in mn rechterzij zitten duwen:p Vind ons manneke heel lief hoor, maar soms ook even niet, dan ben ik er ook echt wel klaar mee!
    Doe mij ook maar een juli kindje hoor:p Vanaf donderdag mag hij komen:D

Sher, haha mag toch hopen dat ze dan niet begin augustus op vakantie gaan he;) Zou dan toch lullig zijn:p

Eva, nogmaals, echt een super mooie schildering en een super mooie buik!

Annet, heb vandaag mn boxkleed afgemaakt, zal er morgen wel even een foto van maken:)
    Is ook wel relaxed, maar ik kan niet zo goed stilzitten, heb altijd het gevoel dat ik van alles moet doen:p
    Gelukkig heeft manlief nu ook vakantie, dus als hij niks doet is het voor mij ook makkelijker om niks te doen:p
    Heerlijk he, je huis zo even op zijn kop zetten! Heb ik vorige week gedaan, geniet er nu nog van:D Zo heerlijk, een fris huis met gewassen ramen (hoewel je altijd maar zo kort eer hebt van je werk, helaas:().

Hier nu lekker met de pootjes op de bank en niks meer doen vanavond:) Ben 'veilig bevallen' aan het lezen, leuk boek!
    Morgen om half 10 de liggingsecho en daarna even lekker shoppen met manlief. Hij moet nieuwe schoenen en we moeten nog steeds een eerste pakje en een jasje/vestje voor de beeb:)

12. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben zeker erg verwend met allemaal kleertjes, speeltjes en knuffels.
    Verder lekker gepraat over zwangerschap en bevalling en hoe het bij iedereen geweest is. Veel daarbij gelachen ook.

Ook nog spelletjes gedaan. 1 daarvan was geblinddoekt babyhapjes proeven en raden wat het is. Nou ik kan jullie vertellen dat ik een paar vieze gezichten getrokken heb. Maar die kleine kindjes schijnen het lekker te vinden. Nou moet ik zelf wel zeggen dat ij van plan ben om ook lekker zelf voor die kleine te koken en door de blender te doen ;)

Veel lief,
    Frisje

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen

Zojuist het ziekenhuis gebeld maar er is op dit moment geen plek op de verloskamers om me in te leiden. Moet om negen uur terug bellen. Misschien dat ik dan nog mag komen en anders word het verzet naar morgen.... Baal als een stekker dus...

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Oh Marleentje wat ontzettend spannend voor jullie meid ! Ben heel benieuwd en ik duim voor je!

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen dames. @ frisje wat ontzettend leuk zeg klinkt heel lief en leuk allemaal! @ hier beetje rot nacht gehad heb het gister veel te gek gedaan haha hele huis is echt van onder tot boven gedaan, elk plintje elk hoekje! En nu merk ik de gevolgen ! Vandaag maar even een rustig dagje ! Fijne dag iedereen ik draai me nog even lekker om :)

16. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey marleentje,

Bale zeg!
    Ik ga voor je duimen dat er om 9 uur wel ruimte is als je belt.

Lfs,
    Frisje

17. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    MArleen, oh wat balen. Ik hoop dat je straks wel terecht kunt. Ik duim voor je/jullie. En het allerbeste toegewenst uiteraard.

Frisje, leuk zo verwend te worden. Lieve meiden zijn het.
    Ik ben ook van plan om zelf te koken. Die potjes smaken zo anders dat ze straks moeten wennen aan normaal eten (kwa smaak). En dat lukt soms maar lastig .... ik hoor vaak genoeg bij de buurkinderen "dat lus ik niet" ....

Anett, doe lekker rustig aan vandaag ..... je bent zo te lezen heel fanatiek aan de slag geweest....

Yara, ben benieuwd naar je boxkleed!

Dames, niet te veel fixeren op een bevalling in juli .... want dan valt het wachten nog meer tegen. Het kan beter meevallen dan tegenvallen, toch?

Fijne dag allemaal.

Zijn er nu nog mensen die nog niet met verlof zijn?

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Frisje, klinkt echt super meid! Heerlijk zo'n verwendag:D

Marleentje, he wat balen:( Ik ga nu even heel hard voor je duimen, aangezien je nu terug mag bellen en ik hoop heel erg dat er plek is en dat je vandaag aan de gang mag! Ligt beeb nog wel goed voor zover je kunt voelen?

Annet, tja, dat had ik je ook kunnen vertellen;) Ben echt een complete dag gesloopt geweest na mijn poetsavonturen:p Maar dan heb je ook wat he:) Inderdaad gewoon lekker rustig aan doen vandaag!

Puschel, heb je ook gelijk in hoor:) Ik ga gewoon uit van nog 5,5 week te gaan, dan kan het alleen maar meevallen;) Zei alleen dat ik het niet erg zou vinden als hij wat eerder kwam. Maar ik heb nog steeds geen last van de zwangerschap (op wat kleine dingetjes en kwaaltjes na) en ik vind mijn buik nog veels te leuk, dus van mij mag hij ook nog best ff blijven zitten:)

Zometeen liggingsecho, ben benieuwd! Daarna lekker shoppen, hebben nog steeds geen eerste pakje voor beeb en hij heeft ook nog geen jasje, dus we gaan op jacht:)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Marleentje wat balen zeg! Nu 9uur al geweest is ben ik benieuwd. Mocht je alsnog heen of moet je geduld hebben tot morgen? Het lijkt me heel naar. Je stelt je in op die dag en dan schuiven ze het op. Goed, ze kunnen er niks aan doen natuurlijk maar toch.

De maand augustus komt steeds dichterbij voor ons allen. Spannend hoor!

20. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt spannend he lentekind :)

Deel Deze Pagina