1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Marleen wat spannend. Denk overigens wel dat ze weg is, anders had ze wel gemeld dat het niet ging lukken vandaag. Vermoed ik tenminste.

Annett, wat zou ik graag doen wat jij nu gedaan hebt in huis. Ik heb net het gootsteenkastje gedaan. Veel bukken dus. Ben even aan het uitblazen. Zo ga ik even met de stofzuiger door de kamer en met de dweil en natte doek. Is dat ook weer fris en fruitig.

Wij hebben trouwens van het weekend in alle hoekjes van de kamer witte haakjes in de muren geplaatst. We hadden geen idee waar we de slingers ed aan moesten bevestigen tot we dit bij vrienden zagen. Slingers komen vanaf nu elk jaar terug, dus geen slecht idee! En het valt niet op omdat onze muren ook wit zijn.

Babyshowers zijn dcht enorm leuk! En die babyvoeding...tja. Vind die fruithapjes nog best lekker maar die groente dingen zijn echt smerig. Ik wil eigenlijk ook met de blender aan de gang voor kleine man. Dan eet ie gewoon wat wij ook eten zeg maar. En ik heb er een leuke site vol recepten gevonden. Smikkels ofzo. Kan nu even niet kijken want ik zit op de tablet. Je geeft een ingredient en de leeftijd van je kindje aan en je krijgt allerlei recepten. Hartstikke handig.

Zo genoeg bijgekomen.....volgende kastje!

2. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    En Marleentje? Al nieuws? Kun je vandaag ingeleid worden? Ik hoop het voor je!

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Over baby recepten: ik heb het boek Opperdepop tijdens mijn babyshower gekregen. Daar staan leuke en lekkere recepten in (kun je bestellen bij de AH). Bij ons gaat de kleine ook niet uit potjes eten, al die smaken door elkaar en toegevoegde ingrediënten die je niet kunt uitspreken ;)

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leotine ja een goed gevoel geeft het zeker dat het weer lekker schoon en fris is allemaal! Na effect is even wat minder haha ! Maar jij bent ook al lekker aan de poets toch! Handig die haakjes! @ Isa hoe is het met jou? Hoe je het nog wat vol in het ziekenhuis? Heb wel respect voor je meid , lijkt me niet altijd makkelijk! @ Marleentje hoop dat je vandaag al naar het ziekenhuis kan en dat je nu bezig bent met de eerste weeen :) en vanavond je 2e kindje in je armen hebt ! Succes meid! @ hier vandaag niks ga zo even om een boodschap en doe nog wat was maar dat was het haha!

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Kwam even kijken of er al nieuws is van Marleentje... Maar helaas!

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Net bericht gehad van marleentje er is wel plek voor haar.ze heeft een ctg gehad en alles was goed. Ook heeft ze een echo gehad en de kleine ligt nog steeds goed.er is ook gel bij marleentje ingebracht dus inleiden is begonnen bij haar is nu afwachten hoe haar lichaam erop reageert.

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh spannend!

Heel veel succes Marleentje!

8. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Oohhhh goed nieuws van Marleen! Hoop dat er snel een berichtje komt over een 'nieuw' baby'tje :) leuk leuk leuk!!

Hier alles nog een beetje hetzelfde, beetje tv kijken en lezen. Gelukkig elke dag bezoek van familie en vrienden. Ook zijn de verpleegsters erg gezellig. Ik begreep van eentje al dat er al gediscussieerd werd wie bij mijn keizersnee aanwezig mag zijn en dus de baby 'opvangt' :) Hahahaha. Sommige verpleegsters die al op vakantie zijn, waren al 'teleurgesteld' dat ik niet eerder ben bevallen! Nog eventjes afwachten... Oohhh nog xx nachtjes slapen :)

9. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, lekker Isa, die concurrentie bij jou daar! Gelukkig is het gezellig. Mijn vriendin moet nog ong acht weken in het zkh liggen. Ze laten haar niet verder lopen dan 34 weken omdat ze bang zijn dat het litteken weer scheurt. Gelukkig hoef jij niet meer zo lang!

Oh spannend van Marleen zeg. Vermoedde het wel hoor. Hopelijk slaat het snel aan en is 16 juli haar dag....

Wauw, wat geeft het een goed gevoel, zo'n schoonmaakbeurt. En dit is alleen nog maar de woonkamer. Krijg het er alleen zo warm van! En de deur even open zetten is er weer niet bij. Het regent hier echt pijpestelen!

En die potjes...tja, wil er wel een paar in huis hebben voor noodgevallen, maar zelf maken is toch lekkerder en kun je ook met de structuur spelen. Ik zal ook eens kijken naar dat boek van de appie.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Spannend zeg voor Marleentje! nu maar hopen dat de bevalling wil vlotten.

Isa, dat boek opperdepop ken ik. Het is erg leuk. Misschien wat voor het verlanglijstje idd. Wist niet dat je hem bij de ah nog kon bestellen.

Frisje, het is echt spannend idd. Ik heb net mn bed verschoond en maar meteen het bedzeiltje neergelegd. Je weet maar nooit. Nu maar hopen dat het niet te zweterig is.

11. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Spannend allemaal hoor!
    Ben benieuwd hoelang het bij Marleen duurt!
    Toch vreemd om te weten dat je dan vandaag (hoop ik voor haar) echt mama gaat worden.
    @isa ze zijn dus wel blij met jou op de afdeling, haha toch leuk dat ze allemaal met je mee willen.

Zo zijn er toch al behoorlijk wat juli mama's onderweg ipv augustus.

Hier gaat het gelukkig wat beter de druk is afgenomen, op bepaalde momenten nog wel heel erg, maar gelukkig niet meer de hele dag.
    Straks naar de VK voor controle, en zo eerst maar eens beginnen met de vluchttas.
    Vanmorgen is het bed gebracht dus we zijn er klaar voor, al wacht ik nog steeds op de maand augustus ;)!

12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht vandaag toch geen bericht meer van Marleen hoor.
    Die inleiding moet toch eerst zijn werk doen. En ze is natuurlijk pas "laat" begonnen. Maar ik hoop voor haar echt dat het aanslaat.

13. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    zodra ik meer weet over marleentje laat ik het jullie gelijk weten!!

14. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Als eerste Marleentje veel succes en we zien het goede bericht wel verschijnen!!

Vorige week dinsdag hebben we de liggingsecho gehad en de kleine uk ligt goed. Had eigenlijk ook niet anders verwacht aangezien dit al een paar controles werd gezegd. Is alleen nog niet geheel ingedaald dus mochten de vliezen nu breken dan moet ik plat. Werd al wel gezegd dat bij de volgende controle (volgende week woensdag) waarschijnlijk wel compleet zou zijn ingedaald dus we wachten maar af.

Nou uitslapen heeft er nog niet echt ingezeten. Gisterochtend samen met manlief de klossen onder het bed gezet, jeetje das nu een hoogte, maar kan er nog steeds goed in en uit. Manlief hierdoor vanacht weinig geslapen want hij was bang dat te bed zou inzakken, en dat terwijl ik als een os geslapen heb. Daarna gistermiddag de kelder en keuken onderhanden genomen dus dat kan ik alweer afstrepen van m'n nog te doen lijstje. Evenals de auto poetsen want dat heb ik vanochtend samen met m'n moeder al gedaan. Heb een lijstje gemaakt en wil er iedere dag toch wel iets van af kunnen strepen nu ik nog goed kan.

Morgen richting Nijmegen, naar de 4 daagse kijken en nog ff de stad in, durf ik gerust aan want vanuit Nijmegen terug naar t ziekenhuis in Boxmeer is maar net iets verder dan van ons thuis uit duss....

Hier trouwens ook een beeb die m'n hele buik doet bewegen. En idd af en toe nog een flinke steek of trap. Ow en heerlijk tegen ribben aan gaan duwen. Af en toe echt zo'n heerlijke laten we mama plagen dag! Maar ach ja we klagen niet, vindt t wel lekker om die kleine uk zo goed te voelen bewegen!

15. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweety,
    fijn dat je ons op de hoogte houdt over Marleen. Ik ben zo blij dat de kleine niet terug is gedraaid. Kijken hoe snel het gel reageert. Ik verwacht ook pas morgen bericht .... maar ja, je weet maar nooit!
    Doe haar de groetjes van ons allen, wij denken aan haar, wensen haar veel sterkte en een fijne bevalling.

Lentekind,
    het zeiltje valt wel mee wat zweten betreft. Ik heb het op de matras gelegt en een dikke molton eroverheen die transpiratievocht opneemt.
    Voorlopig met dit weer zitten wij nog goed ;)

Isa,
    oh oh, ik ben zo benieuwd. Het zal toch niet meer al te lang duren.
    Fijn dat ze zo meeleven daar en het een soort van gezellig maken.
    Nog even volhouden en nog xx nachtjes slapen ;):D

16. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deel 2 maken?

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat per onderwerp maximaal 500 pagina's kunnen worden geplaatst.
    Klopt dat? :(

Wij zitten al op boven de 450.
    Wij zijn nu lekker allemaal met verlof en kletsen heel wat af, dus de 500 is dan zo bereikt. :D

Heeft hier iemand meer kaas van gegegeten?

17. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Update van marleentje gekregen ze heeft lichte weeën en zojuist heeft ze voor de 2de keer gel ingebracht gekregen. Om half 6 kijken ze opnieuw!

18. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Marleen houd je goed op de hoogte dus, dat is wel fijn!
    Ben benieuwd hoelang het gaat duren, zal bij haar misschien wel sneller gaan want is haar 2e toch??
    We zullen het lezen!!

Hier verder alles goed, controle weer gehad en de kleine is ingedaald JOEPIEEE!!
    Helaas was het winkelen en boodschappen doen erg vermoeiend dus nu weer op de bank pffff nog 3 weken moet ik maar denken (hopelijk hoef ik niet langer dan dat te wachten ;))

19. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Even een snelle reactie:

@ marleen heel veel succes! Ik hoop voor je dat je je kleine wonder snel in je armen mag nemen!

Voor de rest, ik heb het allemaal wel gelezen, maar we zijn nu erg druk en ik ben vooral erg moe, waardoor ik weer alles vergeet ;)

Hier vandaag t bed verhoogd, heb gewoon letterlijk een opstapje nodig om in bed te komen haha

Hopenlijk heb ik morgen meer tijd om te schrijven!

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oooohhhh spannend Marleen! Ben benieuwd of het vandaag nog gaat gebeuren.

Een topic mag max 5000 berichten hebben. Dus we kunnen nog ff door.

Deel Deze Pagina