Ik heb zelf echt nog geen krampje of harde buik gehad.....meneer is duidelijk nog niet van plan om te komen. Hij luistert nu al meer naar papa dan naar mama! @ schoonmaken. De laatste twee dgn heb ik steeds iets gedaan. Vanmorgen kastje met plastic bakjes en de ladenkast in de keuken. Ruimt wel op hoor. Alle katten speeltjes ook even door een soppie gehaald. Kan het er weer even tegen. Nu rustig aan. Zo even douchen en aankleden en dan straks op controle bij de gyn. Morgen wil ik de badkamer nog even doen en dan vind ik het qua huis wel weer klaar. Dan is het bijhouden geblazen. En mijn schoonzus zegt dat als ik de ramen aan de binnenkant ga doen, er dan wel iets staat te gebeuren haha. Die drang heb ik nog niet
@leontine die van ons luistert ook al meer naar papa haha mooi is dat he! En euh...ik sta nu net de ramen te doen....:s
Jel!! Gefeliciteerd met jullie zoon! Helemaal geweldig De lijst begint nu echt 'te lopen' Spannend!! Heb zelf het gevoel dat ik nummer vijf of zes ben
Update marleentje: rustige nacht gehad,vanmorgen heeft ze weer ctg gehad geen bijzonderheden. Ze heeft dubbele hoeveelheid gel gehad. Wel wat weeën maar nog goed uit te houden. Om half 11 krijgt ze weet ctg en dan om 11 uur weer onderzoek en opnieuw plan bepalen.
Hahaha.....dan ben jij de volgende! Als dit echt zou helpen, stonden we binnen no time allemaal de ramen te lappen!
Jel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jee, er komt echt schot in de zaak zo! Ramen lappen...ze zijn hier wel vies van al die regen. Denk alleen niet dat het spontaan m'n water zou breken
Update 3 marleentje zojuist heeft ze weer controle gehad,de kleine uk ligt iets dieper. Nog geen ontsluiting. Wel weeën om de 3 minuten,maar die doen nog weinig.ze heeft geen gel gekregen omdat ze bang zijn dat de weeën te heftig worden.nu over 2 uur weer controle en nieuw beleid bekijken.
pff marleentje zo raakt ze toch ook uitgeput zeg! wil je haar succes wensen! Weeen om de drie minuten en dan doen ze niks bah! @leontine nou ik wacht liever nog even hoor paar weekjes haha
Gefeliciteerd Jel!!! Spannend allemaal, de lijst begint inderdaad te lopen Ik hoop dat Marleen ook snel de kleine mag ontmoeten!! Hopelijk komt er een beetje vaart achter nu.. Hier snotverkouden! Potverdikkie..en een hele bewegelijke baby. Hij zit ook echt te wurmen en woelen heel laag bij mijn schaambot, doet gewoon zeer!
Hmm balen voor Marleen dat het niet even goed doorzet Hoop dat het snel gaat gebeuren voor haar. Wel leuk dat ze ons zo op de hoogte houd! Balen Libra dat je zo verkouden bent, maar misschien ook niet raar nu je tot rust komt. En natuurlijk beter nu dan als het ukkie er is, want dat zal helemaal vervelend zijn. Hier alles weer goed, voel me gelukkig weer beter! Nog 2 dagen in de winkel van mijn moeder werken. En nog even achter het geboortekaartje aan vind hem super leuk alleen is net de kleur even niet naar mijn zin, kijken of ze er nog wat aan kunnen doen, is wat een geschildert kaartje en zo'n zeur toekomstige mama
Jel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Balen voor Marleentje dat het allemaal niet opschiet Hoop dat het snel meer wordt!
Hey meiden, Zojuist bij de VK geweest. De kleine is volgens haar volledig ingedaald, dus alles is mogelijk vanaf nu. Het kan vanavond zijn maar het kan ook pas over,3 weken zijn. Alleen verwacht zij dat het niet heel lang meer gaat duren. Ikzelf hou gewoon nog 4 weken aan. Dan is het er altijd eerder. Ga zo even de kinderkamer afnemen en de kleertjes opvouwen en de volgende lading wassen. Iedereen een hele dikke knuffel. Liefs, Frisje
@ jel Gefeliciteerd! Geniet er goed van de komende tijd!! @ marleen OH wat balen dat het zolang moet duren! Succes met deze uitputtingsslag! Maar hopenlijkheb je snel jullie kleintje in je armen en weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt! Hier hopen we stiekum dat de kleine een weekje langer blijft zitten en dan op de 22e geboren word, ik ben van 22 september en mijn man van 22 december, dus we vonden 22 augustus er wel leuk bij passen
jel gefeliciteerd!!! mooi dat de lijst loopt!!! spannend!!!!!!! he miloe dat zou idd een leuke datum zijn, zo hebben we hier onze oudste is van 3 januari de tweede van 1 oktober en zou wel leuk zijn deze van 2 augustus,(123) maar we wachten af het rommelt wel zo nu en dan vele harde buiken maar ja hoort er bij . verdfer vandaag weer goed gekeurd de vk kan de kleine moeilijk eerst voelen ivm kei harde buiken, na enige tijd liggen zakt ie weer af erg vervelend maar ja en weer wat afgevallen ben nu in totaal bijna 7 kilo aangekomen, de ene keer kom ik bij de vk dan ben ik 0,5 gegroeid en dan weer 0,8 eraf
Het begint nu toch voor iedereen maar spannend te worden he Ik zelf heb de hele tijd een gevoel bij 6 augustus, maar is helemaal nergens op gebaseerd. We zien wel Ik merk wel dat ik me rustelozer voel de laatste paar dagen. Nu alle 'moet'-klusjes af zijn en ik dus niks meer moet en me maar moet zien te vermaken.. Het komt bij mij nooit voor dat ik niks moet. Dus voel me maar raar Van mij mag kleine man wel komen, moet er niet aan denken dat ik nog 5 weken me zo rusteloos moet voelen Bedhoogte had nog iemand het over, hier is mn bed nu 75 cm Hoog genoeg en ik kan nog makkelijk zonder opstapje het bed in en uit Marleentje, ik hoop echt dat het ondertussen een beetje opschiet voor je!