1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf echt nog geen krampje of harde buik gehad.....meneer is duidelijk nog niet van plan om te komen. Hij luistert nu al meer naar papa dan naar mama!

@ schoonmaken. De laatste twee dgn heb ik steeds iets gedaan. Vanmorgen kastje met plastic bakjes en de ladenkast in de keuken. Ruimt wel op hoor. Alle katten speeltjes ook even door een soppie gehaald. Kan het er weer even tegen. Nu rustig aan. Zo even douchen en aankleden :D en dan straks op controle bij de gyn. Morgen wil ik de badkamer nog even doen en dan vind ik het qua huis wel weer klaar. Dan is het bijhouden geblazen. En mijn schoonzus zegt dat als ik de ramen aan de binnenkant ga doen, er dan wel iets staat te gebeuren haha. Die drang heb ik nog niet :D

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @leontine die van ons luistert ook al meer naar papa haha mooi is dat he! En euh...ik sta nu net de ramen te doen....:s

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Jel!! Gefeliciteerd met jullie zoon! Helemaal geweldig :) De lijst begint nu echt 'te lopen' :) Spannend!! Heb zelf het gevoel dat ik nummer vijf of zes ben ;)

4. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Update marleentje: rustige nacht gehad,vanmorgen heeft ze weer ctg gehad geen bijzonderheden. Ze heeft dubbele hoeveelheid gel gehad. Wel wat weeën maar nog goed uit te houden. Om half 11 krijgt ze weet ctg en dan om 11 uur weer onderzoek en opnieuw plan bepalen.

5. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Update 2 marleentje nog steeds geen ontsluiting wel meer verweekt.

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha.....dan ben jij de volgende!
    Als dit echt zou helpen, stonden we binnen no time allemaal de ramen te lappen! :D

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Jee, er komt echt schot in de zaak zo!
    Ramen lappen...ze zijn hier wel vies van al die regen. Denk alleen niet dat het spontaan m'n water zou breken ;)

8. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit voorzorg alleen doen na 37 weken Lentekind...we staan niet voor de gevolgen in haha.

9. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Update 3 marleentje zojuist heeft ze weer controle gehad,de kleine uk ligt iets dieper. Nog geen ontsluiting. Wel weeën om de 3 minuten,maar die doen nog weinig.ze heeft geen gel gekregen omdat ze bang zijn dat de weeën te heftig worden.nu over 2 uur weer controle en nieuw beleid bekijken.

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    pff marleentje zo raakt ze toch ook uitgeput zeg! wil je haar succes wensen! Weeen om de drie minuten en dan doen ze niks bah!

@leontine nou ik wacht liever nog even hoor paar weekjes haha

11. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Ik zal haar de groetjes doen!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wat naar voor Marleen, heb ik bij onze dochter ook gehad dat de gel tot drie keer toe niets deed.

13. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jel!!! Spannend allemaal, de lijst begint inderdaad te lopen :)

Ik hoop dat Marleen ook snel de kleine mag ontmoeten!! Hopelijk komt er een beetje vaart achter nu..

Hier snotverkouden! Potverdikkie..en een hele bewegelijke baby. Hij zit ook echt te wurmen en woelen heel laag bij mijn schaambot, doet gewoon zeer!

14. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hmm balen voor Marleen dat het niet even goed doorzet :( Hoop dat het snel gaat gebeuren voor haar.
    Wel leuk dat ze ons zo op de hoogte houd!

Balen Libra dat je zo verkouden bent, maar misschien ook niet raar nu je tot rust komt.
    En natuurlijk beter nu dan als het ukkie er is, want dat zal helemaal vervelend zijn.

Hier alles weer goed, voel me gelukkig weer beter! Nog 2 dagen in de winkel van mijn moeder werken.
    En nog even achter het geboortekaartje aan vind hem super leuk alleen is net de kleur even niet naar mijn zin, kijken of ze er nog wat aan kunnen doen, is wat een geschildert kaartje en zo'n zeur toekomstige mama ;)

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Balen voor Marleentje dat het allemaal niet opschiet:( Hoop dat het snel meer wordt!

16. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zojuist bij de VK geweest. De kleine is volgens haar volledig ingedaald, dus alles is mogelijk vanaf nu. Het kan vanavond zijn maar het kan ook pas over,3 weken zijn. Alleen verwacht zij dat het niet heel lang meer gaat duren. Ikzelf hou gewoon nog 4 weken aan. Dan is het er altijd eerder.

Ga zo even de kinderkamer afnemen en de kleertjes opvouwen en de volgende lading wassen.

Iedereen een hele dikke knuffel.

Liefs,
    Frisje

17. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Net het kraambed gebracht wat een volle al hihi... Maar ben blij dat het bed er is!

18. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ jel
    Gefeliciteerd! Geniet er goed van de komende tijd!!

@ marleen
    OH wat balen dat het zolang moet duren! Succes met deze uitputtingsslag! Maar hopenlijkheb je snel jullie kleintje in je armen en weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt!

Hier hopen we stiekum dat de kleine een weekje langer blijft zitten en dan op de 22e geboren word, ik ben van 22 september en mijn man van 22 december, dus we vonden 22 augustus er wel leuk bij passen ;)

19. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jel gefeliciteerd!!!

mooi dat de lijst loopt!!! spannend!!!!!!!

he miloe dat zou idd een leuke datum zijn, zo hebben we hier onze oudste is van 3 januari de tweede van 1 oktober en zou wel leuk zijn deze van 2 augustus,(123) maar we wachten af het rommelt wel zo nu en dan vele harde buiken maar ja hoort er bij .

verdfer vandaag weer goed gekeurd de vk kan de kleine moeilijk eerst voelen ivm kei harde buiken, na enige tijd liggen zakt ie weer af erg vervelend maar ja en weer wat afgevallen ben nu in totaal bijna 7 kilo aangekomen, de ene keer kom ik bij de vk dan ben ik 0,5 gegroeid en dan weer 0,8 eraf

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Het begint nu toch voor iedereen maar spannend te worden he:)

Ik zelf heb de hele tijd een gevoel bij 6 augustus, maar is helemaal nergens op gebaseerd. We zien wel:p
    Ik merk wel dat ik me rustelozer voel de laatste paar dagen. Nu alle 'moet'-klusjes af zijn en ik dus niks meer moet en me maar moet zien te vermaken.. Het komt bij mij nooit voor dat ik niks moet. Dus voel me maar raar:) Van mij mag kleine man wel komen, moet er niet aan denken dat ik nog 5 weken me zo rusteloos moet voelen;)

Bedhoogte had nog iemand het over, hier is mn bed nu 75 cm:) Hoog genoeg en ik kan nog makkelijk zonder opstapje het bed in en uit:)

Marleentje, ik hoop echt dat het ondertussen een beetje opschiet voor je!

Deel Deze Pagina