Puschel, met welke haaknaald haak jij de dekentjes? Ik heb nl het idee dat ik te klein bezig ben waardoor mijn steken heel strak zitten. Geen idee hoor. Als ik de steken op you tube zie, gaat het zoveel makkelijker!
@marleentje, idd heel veel respect. Vandaag wat bruin bloed in mijn onderbroek. Heb de VK gebeld omdat ik niet goed wist wat ik er mee aan moet. Aangezien het bruin is betekend het oud bloed. Dus zij dacht dat het een wondje kon zijn of de slijmprop. Ze maakte zich niet druk in ieder geval. Al het helder rood wordt moet ik meteen bellen of wanneer ik minder leven voel. Alleen dat laatste vind ik altijd zo moeilijk. Lfs, Frisje
Jeetje Marleen wat een verhaal, en wat vreselijk balen Hoop dat jullie echt snel jullie kindje in handen mogen houden! Nu eerst goed uitrusten en genieten van Jens weer bij je hebben! Frisje is ook lastig denk ik om te voelen of het minder beweegt, bij mij verschilt het namelijk echt PER dag ene dag mega veel beweging maar de volgende dag kan het een stuk rustiger zijn. Wat zijn jullie allemaal creatief zeg, dat heb ik echt niet in mij. Ben vandaag nog in de winkel aan het werk, vanavond nog eten met een vriendin en dan ben ik ook echt OP pfff. Vannacht ook slecht geslapen draai regelmatig op mijn rug in mijn slaap maar dan word ik wakker omdat het zo'n pijn doet denk dat alles dan naar beneden gedrukt word ofzo?! En ook ik had vannacht last van mijn heupen pff kon geen houding vinden dus haha. Het klinkt misschien raar maar ik had zo augustus in mijn hoofd om mama te worden, en nu het dichterbij komt en ik er wel een beetje klaar mee ben, is de kans er dus ook nog dat ik in juli beval (al ga ik daar nog niet vanuit) Maar dat zat helemaal niet in mijn hoofd moet er echt aan wennen, vond het wel leuk ik in juli jarig uk in augustus en vriend in september Ik weet dat ik begin augustus ben uitgerekend dus de kans er in zat, maar had er gewoon niet aan gedacht haha dom he.
Marleen wat een toestand zeg! Nu maar even goed uitrusten weer, en hopen dat het snel vanzelf op gang komt. Klinkt allemaal erg heftig Sterkte en succes iig! Frisje, wat schrikken dat oud bloedverlies. Kan best een kapot vaatje zijn hoor. Het is zo doorbloed daarbinnen nu. Ik had het vorige week na gemeenschap, alleen stroomde er toen echt dikke druppels bloed uit. Nu weer helemaal rustig! Maar altijd even bellen hoor voor de zekerheid. Yara en Leontine, wat zijn jullie lekker creabea! Leuk! Als ik trouwens weer internet heb(hopelijk over 2 dagen), dan laat ik onze zelf schilderijtjes wel even zien En zal dan ook weer eens een buikfoto plaatsen, flink gegroeid weer! @Buik en kilo's, hier groeit de buik ook goed. Maar qua omvang is hij nog steeds 93 cm ongeveer, maar hij is wel wat meer rond, maar het dikste punt(navel) is dus niet echt veranderd. Ik kom nu juist niet veel meer aan. Ben echt in het begin heel snel gegaan, en nu komt er soms niks bij, en soms wel weer wat. Ben nu een kilo of 9 aangekomen. Wel netjes toch? Pas al mijn broeken nog(knoopjes dicht niet hoor), als ik mijn broeken maar over mijn kont kon krijgen zou ik tevreden zijn zei ik in het begin van de zwangerschap, dat is gelukt Verder hondsberoerd! Snotverkouden en hoofdpijn, vandaag bij de verloskundige wel alles in orde. Keurige bloeddruk, flinke beweeglijke baby. De vk zei dat mocht een bevalling beginnen als je ziek bent dat je ziek zijn ineens helemaal naar de achtergrond verdwijnt. En vaak begint een bevalling pas als je niet meer ziek bent. Gelukkig maar! Er veranderd ineens wel van alles. Krampjes onderin, steken/krampen in mijn liezen die dan samen met harde buiken komen. En gut wat kan die baby ineens wurmen en woelen zeg! Het begint dan echt zeer te doen!Maarja dit zal wel allemaal het voorwerk zijn en erbij horen, best bizar dat dit gewoon echt pats boem begint vanaf week 37 hahah. Maarja wil weer lekker beter worden, mis het sporten, en wil nog graag een paar keer zwemmen met zwangere buik Lijkt mij nu ook wel lekker, maar heb het idee dat je van zwemmen alleen maar beroerder raakt. @augustusbaby, hopelijk vannacht een betere nacht voor je! Ik heb ook erg slecht geslapen door het ziek zijn! Voor iedereen die slecht geslapen heeft trouwens, hopelijk vannacht een betere nacht! Als we trouwens bezig zijn met leuke data's. Dan zou hier de 19e en de 29ste leuk zijn als geboortedatum. Maar die 19e hoeft van mij niet
@marleentje, ik kan me voorstellen dat je er voor hebt gekozen om thuis uit te rusten en dat Jens ook weer thuis kan zijn! Jammer dat je dan weer bij de uitzonderingen zit waarbij er geen ontsluiting komt, zal je altijd zien he! Fijn dat je nu geen weeën meer hebt en even de rust kunt pakken! @frisje, he bah! Ben je ervan geschrokken? Gelukkig maakte de vk zich niet zo druk. Kan me voorstellen dat het lastig is om in te schatten wat minder leven voelen is. Ik vind dat ook moeilijk, voel sowieso de laatste week minder maar dat schijnt dus normaal te zijn. @vlos, alles weer prima in orde. Alleen ligt de beeb nog steeds boven de ingang en nog niet vast had dr wel op gehoopt!! @kilo's... daar denk ik niet eens meer over na. Dat is zooooo hard gegaan! Maar.. ben daardoor wel weer gemotiveerd om af te vallen haha @libra,Vind het echt gaaf dat je je eigen broeken nog past! Ik krijg ze niet eens meer over mn bovenbenen haha (nou ja, zo grappig vind ik het eigenlijk niet :x) @over tijd, volgende week gaan we het hebben over wat er gebeurd als ik over tijd ga lopen. Heb aangegeven dat ik liever niet te lang doorloop aangezien mijn man ook een zware baby was en die kleine voorloopt op groei.. hebben jullie daar al over nagedacht? Tegenwoordig mag je het zelf aangeven als je niet te ver over tijd wilt gaan! @temp, hebben jullie het ook zo snel warm? Normaal heb ik het heel snel koud maar nu.. pff zelfs vandaag krijg ik het warm als ik alleen al de trap oploop
Pfffff marleentje toch... Je zult wel helemaal kapot zijn! Lekker uitrusten! Hier eigenlijk alles hetzelfde alleen veel vaker een harde buik (nog steeds altijd allen aan de kant waar de baby zit. Zijn/haar hoofdje port dan ook heel hard in mijn ribben... Ik kan dan alleen maar helemaal rechtop zitten. Zit trouwens opeens helemaal op een meisje... Waarom? Geeeeeeeeen idee!
Jeetje Marleen, wat een verhaal.. Vind het echt rot voor je! Snap dat je pas maandag weer terug gaat, even een paar dagen rust en even samen zijn met je man en Jens Eva, lekker dutje gedaan? Ik heb ook standaard zo'n matje nu in mn tas zitten, zodat ik daarop kan zitten in de auto of bij iemand op bezoek Welke film ga je? Hmm hier staat mn buik in cm's in omtrek al een maand stil. Ik zal morgen weer eens wegen, ben benieuwd of er veel aanzit, maar denk dat het wel meevalt sinds de vorige keer Ohh dat dekentje is echt gaaf! Haha haken gaat op mn lijstje om te doen als ik geen naaiprojectjes meer heb Frisje, lastig in te schatten he! Het wordt ook allemaal spannend.. Aug. baby, rot dat je zo'n rotnacht had! Kan me voorstellen dat je nu kapot bent dan. Haha joh, dat je daar niet over nagedacht had is toch niet vreemd? Je uitgerekende datum is in augustus, dan ga je niet in eerste instantie al zitten denken dat het misschien ook wel eens juli zou kunnen worden. Moet je ook niet vanuit gaan Libra, ben benieuwd naar je schilderijtjes en je buikkie! Dikste punt is bij mij ook nog steeds 95 cm, is al weken niet veranderd.. Haha dat is zeker netjes! Hier 11,5 kilo eraan in totaal. Mn eigen broeken gaan nog over mn kont, maar vind ik echt niet relaxed zitten Vind het knap dat jij nog steeds je eigen broeken draagt! Beterschap meid! Ik vind zwemmen in ieder geval heerlijk Deze week ga ik alleen niet, schoonzus is er niet en alleen vind ik maar saai Beebje, wel ja? Wist niet dat je dat zelf aan mocht geven. Als er geen reden voor is om beeb eerder te halen, laten ze je hier volgens mij gewoon doorlopen tot 42 weken. En snel warm herken ik wel ja Hier weer een middagje achter mn naaimachine gespendeerd, heb een boxzak voor speelgoed/knuffels gemaakt Vanavond alleen thuis, ga lekker uitgebreid douchen en een filmpje kijken denk ik Fotootje:
Marleen: Jeeetje meid, even bijkomen en aansterken thuis en de teleurstelling verwerken. Geniet van je mannen. Ik hoop dat je een beetje tot rust kunt komen. Yara: mooi geworden je boxtas. Leontine: Ik ben ook niet zo'n held met haken. Ik heb nu ook wol waarbij het eigenlijk te strak wordt. Deze keer heb ik goedkope wol van de Zeeman (acryl), de andere dingetjes was allemaal durdere en echte wol. Misschien dat een grotere naald helpt. Hier mijn 1e dekentje met mutsje (is dezelfde kleur wol voor deken en muts)
ojee marleen wat een verhaal!!! wat zul je gesloopt zijn en dan nog geen baby!! sterkte meid, denk aan je!! en wat crea meiden onder ons!!! echt super mooi!!
allereerst @marleentje lekker genieten met je gezin de komende dagen meid! groot gelijk dat je even rust neemt. Lijkt me niet niks zoveel weeen die niks doen! @yara en puschel erg mooi zeg. Superknap! Leontine jij ook al druk aan de haak dus van jou binnenkort ook foto's?! @frisje kan me voorstellen dat je schrikt! minder leven voelen ja dat is idd ene dag anders dan de andere. Reageert je beebje gewoon wanneer je op je buik "drukt"? en ja als je het niet vertrouwt... gewoon bellen! kleine moeite! @augustus baby snap wat je bedoelt met slapen... weet ook niet zo goed meer hoe ik moet liggen. Rug kan niet door bekken rechterzij sinds vannacht niet meer door slapende/tintelende arm en om nou een hele nacht op 1 zij te liggen... @libra vervelend dat je nu zo ziek bent zeg... mijn compliment dat je nog steeds je eigen broeken aan hebt zeg! ben ondertussen volgens mij wel 3 maten gegroeid! @beebje wist ook neit dat je dat zelf mocht aangeven. Jammer dat ze nog niet vastligt zeiden ze daar nog iets over? Ik heb het ook heel erg warm eigenlijk steeds 's nachts lig ik ook steeds zonder deken. @isa spannend nu ook voor jou zal jij dan toch de volgende zijn. Hoe gaat het nu met je in het ziekenhuis? @controle was goed bloeddruk iig. hou idd veel vocht vast en zeer pijnlijke bekken. De gyn begon al wel over evt inleiden maar na marleen haar verhaal zie ik dat toch ook weer niet zitten! pff moeilijk moeilijk. @data heb geen specifieke data misschien 27 juli aangezien brendenop 27 mei jarig is en wij op 27 september getrouwd zijn. Liever niet 4 of 9 augustus 4e is mannetje jarig en 9 kleine van schoonzus dus ja... Heb trouwens vanavond wel veel last van harde buiken.
Hier vanavond ook weer last van harde buiken Pff gelukkig staat het kraambed er dus kan ik lekker liggen voor de tv.
@sweety lekker he dat bed! heb m nu ook sinds een week ideaal elektrisch verstelbaar! m'n zoontje en hond vinden m ook zo fijn haha
Puschel, ohh die zijn echt errug gaaf! Knap hoor Nannie, fijn dat de controle weer goed was! Lastig dat je zoveel vocht vasthoudt.. De laatste loodjes Sweety, haha klinkt lekker, dat bed! Groot gelijk, lekker voor de TV
goedemorgen meiden, Nou ja goede morgen.... Heb amper geslapen.. Ik denk dat ik een allergische reactie heb op de inleidings gel. Het brand helemaal van onder en de buitenkant jeukt ontzettend ios wat rood en gezwollen. Heb heel de nacht met natte koude washandjes ertussen gelegen. Vanmorgen al gebeld met het ziekenhuis en de gyn gesproken die dacht aan of allergische reactie op de gel of dat alles erg geirriteerd is door de gel en alle inwendige onderzoeken die ik heb gehad afgelopen week. Moet nu over een half uur de poli bellen om een afspraak te maken om langs te komen voor controle. Hoop dat ik er iets voor krijg want ik trek het gewoon niet meer zo.. Helemaal omdat ik weet dat ik als de uk nog dwars of in stuit gelegen had ik vanmiddag mijn geplande keizersnede zou krijgen... Wat dus niet doorgaat omdat hij goed ligt. Ben even zo klaar met alles omtrent bevallen. Wil niet eens meer bevallen. Wat een ellende zo zeg.. Sorry voor mijn klaagzang maar ben er even helemaal klaar mee...
Hey meiden, Hier wordt het ook spannend. Vannacht slecht geslapen door onregelmatige krampen in mijn buik. Maar wel duidelijk voorweeen (au!). Vanmorgen ben ik mijn bloed/slijmprop verloren. Spannend, spannend spannend. Liefs, Frisje