1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen:
    Och meid, je hebt ook echt het "pretpakket" te pakken.
    Klaag maar lekker hier, wij hebben er alle begrip voor en kunnen ons goed indenken en meeleven met jouw situatie.
    Echt letterlijk en figuurlijk ontzettent K U T.

Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en de klachten kunnen verlichten.

Kan me voorstellen dat je dubbel baalt. Eerst zo blij dat de kleine is gedraaid ... en nu al die ellende en het wachten terwijl je anders vandaag de geplande ks had gehad en vanmiddag lekker met je ukkie op je buik had gelegen.

Heel veel sterke lieverd en een dikke knuf van ons allemaal !!!!

Frisje:
    Spannend! Ik hoop dat het gauw door gaat zetten! Zet hem op meid en heel veel succes en het allerbeste!

2. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen, als er iemand mag klagen ben jij het wel hoor meid. Gewoon lekker doen! En wat vervelend die reactie. Hoop dat je er iets voor krijgt straks.

Wauw meiden wat een crea werkjes hier. Nou zover ben ik echt nog niet met haken hoor. Heb gisteren de eerste toer van een granny square gemaakt. Dus ik heb echt nog een lange weg te gaan. Hahha. Ook die tas aan de box is gaaf zeg...lekker fel qua kleur.

Hier gelukkig weer een redellijke nacht gehad. Onze drie katten slapen altijd bij ons maar vooral bij Eric of aan het voeteneinde. Nu lag er een met zijn buik tegen de mijne. Zo schattig. En van binnen was het een drukte van jewelste. En omdat die kat dat anders nooit doet dacht ik echt: zou het gaan beginnen ofzo? Maar er gebeurde natuurlijk niets hahha.

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    meiden ik kom even verder klagen!

Heb zojuist gebeld. Mag zo die kant weer op mag tussendoor komen bij mijn eigen gyn. Hij zat helemaal vol vandaag maar mag die kant op en word er tussen gezet. Moet zeggen vind dat wel heel netjes!!

Helaas is Jeroen vandaag werken tot 12.45. Dit omdat hij natuurlijk al 3 dagen bij mij in het ziekenhuis heeft gezeten. Mijn vader was al onderweg deze kant op zodat ik niet alleen zou zijn met Jens. Zodra die er is rijd hij mee met mij en Jens naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Zal wel vragen of de plek op de ok nog vrij is vanmiddag die ik anders gehad zou hebben voor de ks en dat ik dan alsnog vanmiddag een ks wil. Dan ben ik er tenminste vanaf.........

4. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Pfffffff Marleen wat een gedoe!! En dan ook nog zo'n allergische reactie. Zo van: kan er ook nog wel bij! Ik hoop dat ze iets hebben om het op te lossen! En misschien is je plekje in de OK nog vrij... Ik hoop in ieder geval voor je dat er snel duidelijkheid is ! Dan weet je waar je aan toe bent!!

Spannend Frisje!! Misschien gaat het voor jou nu echt los!! Fingers crossed!!

Hier ook een okay nacht gehad, maar ben nu compleet futloos! Had vanochtend een bloeddruk van 105-75... Veeeeeel te laag voor mijn doen en ik ben er bijna ziek van! Bleeehjjj!!! Nog even...

Gisteren de laatste proefdrukken van de geboortekaartjes gezien. Ze zijn zoooooooo gaaf!! Het is ook zo leuk om de namen op het kaartje te zien staan! Nu alleen nog wachten of we een blauwe of een roze gaan versturen :)

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @marleen je hebt alle recht om te klagen pff kun je nog niet even bijkomen en je rust nemen. En dan idd de gedachte dat je anders vandaag je keizersnee had gehad... dikke knuffel! lees net je andere berichtje is idd heel netjes van de gyn! hopelijk is de plek er nog en anders evt morgen!?

@frisje oh wat spannend! slijmprop is toch wel duidelijk voorteken. Hoor sommige zeggen dat het dan nog wel paar dagen kan duren maar bij mij verloof ik hem 's morgens uur of 6 en 's avonds half twaalf begonnen de echte weeen!

@isa balen van je lage bloeddruk nu. Moet je nu ook weer minder medicijnen?

@leontine wat schattig van de kat. helaas niet begonnen dus haha...

Vannacht geen last gehad van harde buiken.. vanmorgen weer een beetje maar ja zoiets kan wel weken vantevoren zijn. Denk echt dat deze langer blijft zitten!

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen, ik houd mijn vingers crosses voor je. Want jemig meid...wat krijg jij te verduren zeg! Ik hoop voor je dat je plekkie nog vrij is....

Frisje, spannend!

Isa, wij zijn zo op onze knul gefocused dat ik vergeet dat er ook nog mensen zijn die gewoon niet weten wat het wordt. Spannend hoor. Ik heb al een hele tijd de proefdruk liggen. Het is idd heel leuk om die namen te zien staan. Wij gebruiken Kees als werktitel, maar zo gaat ie natuurlijk niet echt heten haha. Wel makkelijk zei mijn man....kan voor zowel jongen als meisje haha = flodder. Nou mooi niet.

Ik houd vandaag weer een rustig dagje. De zon doet hier echt zijn best maar het waait te hard. Zit echt een beetje te wachten op wat beter weer. Lekker buiten op de loungeset met het nieuwe boek van Karin Slaughter. In het zonnetje lees ik altijd het meest.

Nou....ik ga eens kijken of ik het kleine vierkantje wat groter kan maken vandaag.

7. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Zow wat weer een berichten!

@Marleen hopelijk is je plekje nog vrij en ben je vanavond weer mama! Succes meid, en klagen dat mag helemaal de laatste loodjes!

@ Frisje owww spannend dus, ben benieuwd of het doorzet, zo ja SUCCES en anders balen en nog even afwachten.

@creabea's succes weer vandaag haha, maak er wat moois van.

@kaartjes wij zijn nog steeds niet helemaal klaar ermee :O mijn vriend heeft gister weer foto's gemaakt van de schilderijtjes en dan moeten die nog een keer naar de drukker gestuurd worden, hopelijk word het dan net wat meer naar mijn zin, en anders moet ik me er over heen zetten.

Verder hier vannacht HEERLIJK geslapen weer lekker thuis in eigen bed hoefde zelfs pas om half 6 naar de wc en verder in een keer door geslapen!
    Mag van mijn vriend vandaag NIKS doen, dus ga zo weer lekker naar boven gister de rtl 4 film opgenomen die dus kijken en mijn vriendin blad ligt er nog dus ik zal proberen te luisteren!

Ow ja iemand had het nog over het warm hebben, nou daar heb ik ook zeker last van normaal echt mega kou kleum maar nu echt niet ook weleens lekker haha, ben benieuwd hoelang dat blijft als we bevallen zijn!

Fijne dag allemaal!

8. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marleen, tjee wat een gedoe, petje af hoor meid! En ook vanuit hier wordt er mee geduimd dat je plekje voor vanmiddag nog open staat!

@Frisje, spannend!! Wie weet zet 't goed door!! Zo ja zet 'm op en we zien t nieuws wel verschijnen.

@Yara, mijn telweek begint op zaterdag! Ik ben dus op zaterdag 42wkn en dan doen ze dus niets want dat is in t weekend. Dus dan zou 't van te voren zijn mocht t lukken, of erna als 't met de beeb nog allemaal goed gaat. Maar ach we zien wel. Die kleine meldt zich wel als 't tijd is!

@Isa, wij hebben de proefdruk van 't kaartje nog zonder naam laten drukken. Komt ook omdat we een kaartje hebben uitgezocht wat we voor beide willen gebruiken. Dus als de kleine er dadelijk is, moeten we nog een hele kleine aanpassing doen en de rest staat al goed klaar.

Zo en dan vandaag maar eens een rustig dagje ervan maken. Wil nog wel wat dingetjes doen die op m'n lijstje staan, maar niet te veel. Maar als ik m'n lijstje af heb, dan kan ik me ook weer op wat crea-dingetjes storten. Ook ik ben een hele poos geleden al aan een haakproject begonnen, maar omdat m'n moeder dat veel beter en vlugger kan dan ik, is 't eigenlijk blijven liggen. Maar ja wie weet komt 't er nog van.

9. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Een vriendin van mij was 13 augustus uitgeteld maar haar vruchtwater is al gebroken :D betekent dat dat het kindje snel zal komen? Of kan het nog heel lang duren?

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Marleentje Het zit je ook niet mee he!

@Frisje Spannend hoor. Zal het dan nu echt beginnen?

11. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ marleen
    Wat zit het jou tegen zeg! Ik hoop voor je dat dat plekje nog over is en dat je de ks 'mag' krijgen! Succes!!

@ frisje
    Spannend! Hopenlijk heb jij je kleine uk ook snel in handen!! Succes!!!

@ creatief
    Wat zijn er hier veel creatievelingen! Buiten wat winkelen en af en toe koken komt hier helemaal niets uit handen... laat opstaan -- op de bank zitten tv kijken en wachten tot mn man thuiskomt -- eten koken, of niet -- samen tv kijken / spelletjes doen -- slapen...
    Op dit moment dus heel saai, ik zit nog steeds te wachten op de nesteldrang dat ik ga poetsen, maar heb t idee dat die niet gaat komen ;)

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @nlovesn spannend. Maar dan wordt het kindje waarschijnlijk niet tegengehouden en zal het binnen 48 uur geboren worden.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo hier weer terug uit het ziekenhuis. Het is geen allergische reactie maar een schimmelinfectie wel ten gevolge van alle inwendige onderzoeken en gel. Nu dus een creme mee gekregen van mijn gyn. Die ik 's avonds moet inbrengen en moet gebruiken tot maandag. Nu maar hopen dat ik er baat bij heb en dat de bevalling dan maandag ook echt begint! Weer een echo gehad en de uk ligt wel nog steeds goed! De gyn begreep mijn gevoel volkomen en gaf aan dat de voorkeur toch een gewone bevalling is dit omdat dat voor mijn herstel beter is. Wat ik ook wel weer begrijp maar ben nu gewoon op en wil er vanaf zijn. Helemaal omdat de ks voor vanmiddag gepland stond.

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Marleen, jeetje wat kl*te meid. Klaag maar even lekker hoor, dat mag best! Dat je eigenlijk vandaag je KS had en die nu niet doorgaat is dan extra zuur, plus die 'allergische' reactie.
    Het is natuurlijk super dat beeb nog goed ligt en dat ze de voorkeur geven aan een natuurlijke bevalling. Maar snap je dubbele gevoel, aangezien je eigenlijk vanmiddag je uk in je armen zou hebben. Knuffel meid! Ik hoop voor je dat de bevalling gewoon uit zichzelf begint en dat je niet opnieuw ingeleid hoeft te worden.. Wel fijn dat je een creme hebt gekregen voor de schimmelinfectie..

Frisje, spannend hoor:) Slijmprop is toch weer een stapje dichterbij:p Maar pin je er niet op vast hoor, sommigen lopen nog weken zonder slijmprop rond!

Isa, vind het bij jou ook echt spannend worden! Nog een x aantal nachtjes slapen, spannend:D Super dat de geboortekaartjes naar je zin zijn! En nu inderdaad maar afwachten welke je gaat versturen:p

Leontine, lekker bezig meid:) Hier schijnt het zonnetje wel, maar ook veel bewolking en het waait hard. Ook niet echt lekker buitenzitweer dus..

Aug. baby, zou toch wel fijn zijn als de kaartjes dan wel naar je zin zijn!

Anskev, ohh op die manier, ja dan zou het net nog kunnen;)

Nlovesn, dan is het snel zover hoor, volgens mij mag je maar maximaal 48 uur doorlopen met gebroken vliezen..

Miloe, haha kan nog komen hoor;) En zulke dagen zijn toch ook super lekker!

Hier vandaag 37 weken, jeej:D Laat beebje maar komen! Al denk ik niet dat hij dat van plan is;) Ga zo even wat onkruid uit de voortuin plukken en met een doekje door het huis, verder geen plannen:D

15. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hier weer een rotnacht gehad,last van brandend maagzuur,harde buiken en pijn in mijn rechter ribbekast en last van beneden waardoor het lopen amper wil met bekkenpijn erbij.. zo dat is een hele lijst!

mag van mij ook wel komen ben er zo klaar mee pff....

vanmiddag even naar de action voor ballonnnen voor in de wieg die staat gezellig in de kamer:d
    en even bij schoonma om het hoekje zien die woont hier 5 min vandaan dus dat is ideaal!!!
    voor de rest een rustig daggie.

16. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Marleen wat een ellende! Tuurlijk mag je even flink klagen hier, meer dan logisch! Hopelijk is die schimmel gauw over, kan mij wel voorstellen dat het allemaal geirriteerd raakt door die onderzoeken. Sterkte! En hoop dat als de bevalling echt begint, het een fijne(voor zover dat gaat) bevalling zal zijn.

Frisje, ook spannend zeg! Maar idd het zegt nog niet altijd alles he?! Het schijnt dat je nog wel weken zonder prop kan rondlopen. Maar het is duidelijk aan het rommelen bij je ;)

Yara wat een mooie box met kleed en boxzak! Heel mooi gemaakt!

Isa wat spannend, het is vast al bijna zo ver voor jou :) Vergeet net als Leontine ook nog wel eens dat sommige hier nog niet weten wat het geslacht is. Toch apart idee lijkt mij dat. Spannend! Ik droomde vannacht zelf over een baby meisje, maar het is toch echt een jongen hier haha.

Hier nu echt op het hoogtepunt van ziek zijn, tenminste ik hoop niet dat ik nog zieker ga worden! Heb geen stem over, en onwijs veel keel , hoofd en nekpijn. Vandaag doe ik echt helemaal niks. Ik ben alweer bijna 38 weken! Einde komt echt in zicht! Spannend he?!

En ik moet nog steeds iets van een zeiltje op mijn matras leggen en een vluchtkoffertje klaarmaken haha.

Hier is baby weer wat rustiger vandaag, die doet lekker lui mee met mij. Gister was hij extreem druk! Hoop niet dat het komt door die paracetemollen, dat hij aan het weg spacen is haha. Neem er 5 of 6 op een dag, dat mag schijnt. Doe het liever niet, maar anders kan je me echt opvegen :(

17. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, zo weer een paar puntjes kunnen afstrepen van mijn lijstje. En nu niks meer doen aangezien er 1tje wat aan t protesteren is. Of toch nog maar een aantal enveloppen schrijven, is ook zittend he.... We zien wel!!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, balen dat je je zo rot voelt.. Ik snap dat je dan zoiets hebt van laat maar komen..:( Gezellig, zo'n wiegje in de kamer, ziet er zo knus uit!

Libra, thnx, ben er ook erg blij mee:D
    Balen zeg, heel veel beterschap! Lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen! Bijna 38 weken, schiet echt op he! Hier de 37 weken bereikt, helemaal blij, nu mag ik in ieder geval thuis bevallen:D
    Zou ik maar wel doen, zo'n zeiltje/molton. Is zo gedaan:) En hier 'moest' het vanaf 36 weken van de kraamzorg;) Maar zou lullig zijn als je vliezen in bed breken, dan is je matras best verpest. Die lucht schijnt er niet meer uit te gaan en niet echt lekker te ruiken na een tijdje. En vluchttas, tja, als het echt nodig is heb je zo wat in een tas gemikt;) Maar ik vind het wel een fijn gevoel om alles klaar te hebben staan, zodat ik ook de dingen bij heb die ik bij wil hebben;) Persie DIE joggingbroek en DAT shirt;)

Je mag inderdaad max 6 paracetamol op een dag, en dat mag ook gewoon tijdens de zwangerschap:) Echt, dat is beter dan koorts hebben!

Anskev, ga je alle enveloppen schrijven?:p Respect hoor! Ik heb gewoon de adressen op etiketten geprint;)

Hier vannacht trouwens ook gedroomd over de bevalling en de kleine man. Gebeurd nu steeds vaker dat ik daarover droom. Kijk wel echt uit naar het moment dat hij er is! Vanmorgen was mn droom zelfs zo levendig dat ik toen ik opstond om te plassen ik naar de babykamer wilde lopen, want moest mn zoon toch de borst geven;) Haha ik was echt slaapdronken:p

Verder net de voortuin weer netjes gemaakt, even wat onkruid en losse blaadjes eruit geplukt en even met een doekje en stofzuiger door het huis gegaan:) Is alles weer netjes, ik blij;) Ik heb wel echt nesteldrang hoor. Wil ook de hele tijd de wasmand leeghouden, wat resulteert in dat ik de hele tijd halve wasjes wil draaien;) Maar daar moet ik me maar even overheen zetten, is zonde.
    Manlief kijkt nu film, dus ik ga nog maar even achter mn naaimachine denk ik zo:)

19. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he marleentje nu ook nog een schimmeltje, is niet leuk, ik heb vorige week een kuurtje gehad (daktarin) ben ik er zo ie zo tot de bevalling ervan af.
    verder hebben de kids vandaag vakantie gekregen.

afgelopen nacht veel buikkrampen gehad en erge diarree was net water vandaar die krampen erg vervelend dacht de griep te krijgen dat heerst hier heel erg in het noorden. maar voel me nu weer goed alleen moe.

20. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marleentje, sterkt meid, meer zinnigs kan ik je echt niet toewensen!

@ Frisje, de slijmprop, spannend, maar t is heel verschillend, soms gebeurt er nog niks, ben je er klaar voor voor jezelf?

@ haken, wat een mooie werkjes allemaal! Mijn dekentje is van pure wol en haak ik lekker los met een haaknaald tien. Vind ik lekker voor de structuur en door mijn reuma handjes is die haaknaald goed vast te houden. Ben ook een spreitje aan het maken van Granny s met een 3,5, maar dat gaat dus veel minder snel,maar, hij is afgekomen vandaag. Blij mee.

@ Yara, vanacht het buiken topic gekeken, wat een mooie buik! Vind je tatoo ook nu nog erg mooi. Heerlijk om mooie fotos te hebben als herinnering.

@ Leontine, gekke poezen! Mijn kleine zwartje wil de hele tijd tegen mijn buik aan hangen, gekke geval. De grote boskat komt me steeds muizen brengen om voor me te zorgen. Hou het maar bij mijn eigen dieet .

@ vanmiddag naar de verlos en de uitleen. Dan is echt alles klaar! Ik ook, dus kom maar op.

Gisteren naar de film, mijn vriendin had hem uitgezocht. Tja, ik zocht iets zonder geweld, zonder zielige kindertjes gewoon dom vermaak. Nou dat was het! Heerlijk genoten van de film over de mannelijke strippers. Wat een mooie lijven. Hihi, werd wel wat aangekeken met die toeter, bijna zo van, waar durf jij nog aan te denken :D

Nu al drie nachten nauwelijks geslapen. Zo n pijn aan de buitenkant van mijn heupen. Heb vanacht echt alles geprobeerd, en vriend lief maar lekker door snurken. Gelukkig voor hem, frustrerend voor mij! Vervelend is, door de reuma moet ik slapen om te genezen s nachts. Dus nu overdag ook steeds meer pijn in mijn gewichten. Balen.
    Net maar weer een kampeer matrasje opgedoken en erbij gelegd, gaan we dat maar weer eens avonturieren.

Ga mezelf maar weer eens in de auto proppen, wordt ook steeds meer een bezienswaardigheid. Haha, t is wat, zwanger zijn!

Deel Deze Pagina