1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hier wel beter geslapen maar echt super kan ik het niet zeggen..
    net maar ff gedweild samen met me vriend...

ik hou het zeker in de gaten! schoonzusje was hier net ook even en die zei ook al in de gaten houden en anders bellen..
    nou dan doen we ook zeker!
    moet eigenlijk vandaag nog lekker blijven zitten want vanaf morgen mag ik thuis bevallen.

vandaag ook nog steeds last van harde buiken maar voel de kleine wel.. maar we houden het in de gaten mocht ik het echt neit meer vertrouwen of trekken dan bel ik wel.

2. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de laatste dingetjes op de bovenverdieping aan t doen en dan is 't alleen nog een kwestie van bijhouden. Onderverdieping is al aan de kant dus mag v.a. morgen eens gaan bedenken wat ik nog wil doen!! Ja hier dus nog iemand die nog gewoon heel fief rond loopt en nog nergens last van heeft. Geen rommeltje niks. Dus die kleine gaat ons ineens verrrassen of die kleine heeft zoiets van maar mij zie je voorlopig nog niet. Ach ja we zien wel!

@ Frisje en de andere die 't niet vertrouwen en steeds last hebben van harde buiken: Bel op tijd de vk, die zijn er niet voor niets!!! Al is 't maar om je gerust te stellen, vinden ze echt niet erg hoor!!

3. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Zo hier weer terug van de winkel, hebben een ligbed voor buiten gehaald, had ik nog van mijn ouders gekregen op verjaardag, en tja het mooie weer komt eraan, dus moest nu wel een ophalen!!
    Verder nog steeds rugpijn :( maar ja kan er weinig aan doen, vermoeidheid valt gelukkig mee, zo maar even filmpje kijken ofzo denk ik.
    Vriend gaat in de tuin bezig maar dat lijkt mij niet zo'n goed plan!

Wel spannend hoor al dat gerommel van iedereen, al heb ik nog steeds geen idee hoe dat rommelen aan moet voelen ;)

Fijne dag allemaal!

4. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hier een foto van mij!

Bijgevoegde bestanden:

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sweety, dan is het goed meid:) Want zoveel harde buiken en je zo beroerd voelen kan volgens mij niet helemaal gezond zijn..
    Mooie foto meid, prachtige buik!

Anskev, jij hebt precies hetzelfde als ik twee weken geleden;) Heerlijk he, om je huis zo aan de kant te hebben dat je het alleen nog maar bij hoeft te houden! Geeft ook zo'n opgeruimd gevoel in je hoofd:) En nu maar afwachten tot de kleine zich aandient:) Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar nu alles wat ik 'moest' doen van mezelf gedaan is en ik dus meer rust neem en ook meer rust in mn hoofd heb, rommelt het ook meer.

Aug. baby, balen dat je nog steeds zo'n rugpijn hebt.. Oh lekker een ligstoel! Nu nog een zonnetje en je kunt genieten;)

Hier maar een lamme dag. Ben alles van mijn laptop over aan het zetten naar die van mn man. Mijn laptop is al zo'n 5-6 jaar oud en begint het vort te begeven.. Maar goed, dat duurt dus wel ff:p Verveel me maar, heb een lamlendige bui. Achja, dat overleven we ook wel weer..

6. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heb vanmorgen idd even de vk gebeld. En zoals een aantal van jullie zeiden is dit nog allemaal voorspel. Dus idd voorweeen ook al had ik ze 8 uur lang om de 7 minuten. Nu is het gelukkig wat afgezakt, maar ik heb de voorweeen nog steeds. Gelukkig nu alleen niet zo vaak meer. Ik moet wel zeggen dat ik al een paar potjes heb zitten huilen, vooral toen ik vanmorgen de vk weer had opgehangen. Het kan namelijk nog steeds alle kanten op het kan vanavond doorzetten, maar het kan ook nog drie weken duren. En dankan het dus ook nog zijn dat ik 3 weken voorweeen heb.

Nou ja, nog even doorzetten en dan hebben we zometeen allemaal ons kleintje in onze handen.

Liefs,
    Frisje

7. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    hier begint de harde buiken ook weer en warm/koud en een soort van menstruatiepijn pijn achterig iets.. ik hou de harde buiken ook in de gaten... maar herken het!
    gisteren ook een emotioneel daggie en vandaag weer komt gewoon omdat ik alles zat ben de hele zwangerschap en alles erom heen.
    ben gewoon op!

8. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames!

Allereerst @woezelenpip gefeliciteerd!!!

@ frisje
    Ik kan me goed voorstellen dat je t even niet meer zag zitten, lijkt me ook niet fijn om te horen dat het vandaag kan zijn, maar ook nog 3 weken kan duren terwijl je zoveel voor weeen hebt! Nog even doorbijten! Succes!

@ marleen
    Hoe gaat het? hou je het nog vol tot maandag?

@ de rest, ik heb het wel gelezen, maar mn hoofd is nu even een zeef... dus sorry weet niet meer wat er allemaal stond ;)

Hier vandaag fotoshoot en bellypaint gedaan bij mn moeder. Erg goed gelukt al zeg ik hetzelf. (zie fotos) Verder erg moe, maar verder geen klachten...

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ sweety mooie buik meid, ja kan me voorstellen dat je het zat bent als je echt niet fijn voelt!

@ frisje ik herken helemaal wat je bedoeld echt niet leuk inderdaad om te horen dat het nog wel 3 weken kan duren, maar ja zo is het nu eenmaal wel :( ik loop nu met hetzelfde probleem rond steeds! Heb nu ook echt om de zoveel minuten harde buiken en steken maar ze zijn niet echt enorm pijnlijk dus gooi het maar weer op voorweeen!
    @ yara ja zo'n lamlendige bui herken ik wel, alles is al gedaan wat je wil en daar zit je dan hihi! Te wachten maar ja hoe lang he!

@ hier nou vandaag leuke foto's gemaakt ben enorm benieuwd naar ons foto'tjes ;) ze zou er morgen mee bezig zij ze! Daarna even lekker uit eten geweest, en nu lekker uitbuiken op de bank, met harde buiken en kramen hihi ( rot voorweeen inderdaad ) nou meiden rustige nacht en tot morgen hihi !

10. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Heb ook nog niks van marketentster behoort dus heb ook geen idee. Hier nog steeds last van harde buiken,krampen en soms menstruatie pijn... Lig nu lang uit dus we zien wel wat er gaat gebeuren.

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    meiden hier even een teken van mijn kant...

Hier helaas geen nieuws. alles is rustig. Verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik spontaan op korte termijn ga bevallen.

Ben benieuwd maandag... We hebben vorige week met de gyn een nieuwe optie besproksn. (die gaat eigenlijk pas in september van kracht in ons ziekenhuis) maar ik mag er nu al voor kiezen om in te leiden met een ballonkatheter (als ik het goed zeg) Die laten ze vollopen met water waardoor er ongeveer 3 cm ontsluiting ontstaat en dan valt hij er vanzelf uit. Waarna ze de vliezen kunnen breken en de bevalling in gang gezet kan worden. Omdat mijn gyn het hoofd avn de afdeling is heeft hij dit met ons besproken en we beginnen steeds meer te voelen voor deze methode!

In de gel methode hebben we geen vertrouwen meer en moet er niet aan denken om weer zo'n reactie te krijgen op de gel... Moet zeggen heb er nog last van maar word wel minder door die creme.

We willen dit eenmalig proberen werkt dit ook niet dan wachten we de natuur af en wachten tot de bevalling spontaan begint!

Ik heb verder niet echt terug gelezen.. Ben gewoon te moe. Heb heel veel geslapen de afgelopen dagen.

Wel wil ik isa en woezelenpip feliciteren met de ukkies!!! Geniet ervan!!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    meiden: met klachten nog even volhouden hoogstens nog een week of 4 voor de meeste en ook dan kunnen jullie van de kleine wondertjes genieten!!!

Weet ook dat die gedachte niet altijd meevalt maar ik probeer zo ook te denken helemaal omdat ik de uk al 2 dagen bij me had kunnen hebben als de ks door was gegaan!!

13. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Rustig aan marleentje!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sweety: komt goed! Probeer zoveel mogelijk rust te pakken al valt dat niet altijd mee wil ook nog lekker van Jens genieten en leuke dingen mee doen. Maar het lijkt of hij het snapt...
    Hij zet nu zelfs zijn handjes om mijn buik en probeert zijn broertje eruit te trekken! Zo lief dan zegt hij ook echt even mijn broertje eruit halen haha.. Werkte het maar zo makkelijk..

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet zoveel veranderd vandaag. Krampjes onderin en veel druk op mijn darmen lijkt wel. Echt harde buiken heb ik volgens mij niet. Soms een golf die over mijn buik gaat, maar of dat een harde buik is? En verder een drukke baby. Er is dus wel iets gaande daarbinnen. Maar ja, het doet allemaal geen pijn. Tenminste, niet echt.

Ik merk nu wel aan me dat ik een echte control freak ben. Ik kan er niet zo goed tegen om niet te weten hoe en wanneer enzo. Mijn man is nuchter, maar je wil gewoon niet horen dat het nog max vier weken duurt. Nee, je wil horen dat je morgen mama wordt. Maar niemand kan dat zeggen of er moet iets gepland staan.

Maar goed, ben niet de enige waarbij er iets rommelt.

Morgen heeft mijn man nog een 24 uurs dienst. Er is een back up gelukkig. Mijn ouders komen morgen nog even koffie drinken. En verder lekker haken of lezen in de tuin. Ik kan me best vermaken hoor, maar zo'n dag als vandaag vreet gewoon energie, huilen enzo. Die moet je niet te vaak hebben.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    leontine: ik snap je gevoel wel dat je niet weet waar je aan toe bent!! Dat worstel ik ook mee. Maar ook al staat er iets gepland dan zegt dat nog niets helaas. We moeten gewoon afwachten of en wanneer er iets gaat gebeuren.

Fijne zondag allemaal!!

17. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is ook zo Marleen, maar in de meeste gevallen gaat een geplande keizersnee natuurlijk wel door.

Ik heb vannacht ook als een blok geslapen zonder toiletbezoekjes. Zo'n huildag vreet gewoon energie. Vandaag weer blij hoor. En energie want ik heb net de heg gesnoeid met een hand heggesnaar. Nu is het maar twee meter ofzo maar toch. Misschien niet heel slim, maar ik heb mijn beweging voor de dag weer gehad en zit straks echt lekkerder op mijn loungrset.

Want die ga ik zo even lekker klaar zetten! Het belooft een aantal mooie dgn te worden. En omdat mijn gevoelsdag vandaag is en er waarschijnlijk toch niets gaat gebeuren moet ie ook maar een paar dgn langer blijven zitten. Kan ik iig van het mooie weer genieten haha.

Hier zijn de krampjes ook weer opgehouden. Dus meiden, geniet van deze dagen!

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ marleentje ik zou dan ook zeker een ballontje proberen baadt het niet dan schaadt het niet zeggen ze toch ;) en misschien heb je dan straks eindelijk je ukkie in de armen!

@ leotine wat vervelend dat je gister zo'n rotdag hebt gehad, herken het wel hoor het niet weten waar je aan toe bent vind ik zelf ook super irritant! Als ze nou gewoon zeiden 4 augustus komt het en niet eerder dan weet je dat haha! Maar goed nog even doorzetten meid en dan hebben we allemaal onze kleintjes in de armen! Gister dus niet meer uit eten geweest?

@ hier even een poging gedaan om een fatsoenlijk blokje met de honden om te gaan maar dat gaat echt niet meer, verder dan 20 minuten lopen gaat gewoon niet meer :( en mijn vriend wil niet dat ik met ze fiets haha! Waarom doet hij het niet hoor ik jullie denken ;) hij is nu niet thuis vandaar! Anders doet hij het wel hoor! Ach we hebben een giga tuin waar ze in kunnen spelen maar ja dat is niet helemaal hetzelfde natuurlijk! Het liefst liet ik ze even zwemmen maar goed komt wel weer! Hier zijn de krampjes even verdwenen heerlijk ! Vind die voorweeen maar niks! Zal zo mijn boek pakken en lekker in het zonnetje genieten ( jawel met factor 50 op het gezichtje hihi) geniet van het mooie weer dames!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Miloe, wat een ontzettend leuke schilderingen! Erg gaaf:D

Annet, erg he! Ik moet vandaag ook echt maar wat gaan doen, anders schiet het ook niet echt op:p
    Leuk dat de foto's gaaf zijn geworden, ben benieuwd!
    Oh ook al lekker in het zonnetje, geniet ervan meid!

Marleentje, kan me goed voorstellen dat je die gel niet nog een keer ziet zitten met de reactie die jij er op kreeg.
    Zo'n ballonkatheter lijkt me dan een mooi alternatief! Lekker rustig aan doen meid, veel slapen is ook goed, je hebt al je energie morgen nodig:) Alvast veel succes en sterkte morgen en ik hoop dat het dit keer meer vaart zet!

Leontine, ik herken je gevoel juist niet zo. Ik ben blij dat ik niet weet wanneer en hoe of wat. Als ik nu wist dat ik over een x aantal dagen ingeleid zou worden of iets dergelijks, zou ik daar enorm tegenop gaan zien. Nu kan ik gewoon lekker mn eigen ding blijven doen en af blijven wachten. Het komt wel en dan komt het dan ook gewoon over je heen en weet je volgens mij instinctief wel wat je moet doen:) En 1 ding is zeker, binnen nu en 4,5 week ben ik mama:p
    Komt goed meid, knuffel! En vandaag lekker genieten van je rustdagje in de zon, het is heerlijk buiten:)

Hier alles prima, nog steeds niks nieuws:p Wat gerommel en steekjes vannacht, maar dat kan ook komen omdat mn blaas elke keer zo vol is als ik wakker wordt dat ik er gewoon harde buiken van heb. Nu is alles in ieder geval gewoon weer rustig:) Zal zo eens gaan bedenken wat ik ga doen vandaag:p

Deel Deze Pagina