1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hier lekker bbqen!!

2. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweety, eet smakelijk. Wij hebben niet eens een bbq haha.

Maar hier ook lekker hoor. Beenhammetje uit de oven met groente en knoflookbrood....heerlijk vind ik dat.

3. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    Heb een beetje terug gelezen maar heb een hoofd als een vergiet

met de kleine meis gaat het super
    ze zit bijna weer aan de geboortegewicht ze gaat opeens zo hard de lucht in ..
    ze woog met geboorte
    15-07-2012 3110 gram
    17-07-2012 2990 gram
    18-07-2012 3020 gram
    19-07-2012 2940 gram
    20-07-2012 2910 gram
    21-07-2012 2960 gram
    22-07-2012 3000 gram
    en vandaag 3080 gram ze schiet dus echt omhoog

ze krijgt nu 90cc + 3 schepjes aan voeding
    en dat ongeveer 7 keer per 24 uur het ene flesje gaat op de andere blijft 20 cc in helemaal prima dus ...

Ook stond de kraamhulp versteld dat mevrouwtje even liet zien dat ze op de buik al haar koppie omhoog kon doen dus een vlotte tante

Met mij gaat het ook steeds beter alleen nog wondpijn maar met bekken en alles geen last van ...

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames.....beginnen weeen altijd net onder je borsten of kan het ook onderin zijn? Ik heb nl redelijk regelmatig krampen die echt heviger worden en na een 30 sec afzwakken. Dan weg zijn en een paar minuten later weer hetzelfde.....
    Heb verder nog geen slijmprop of vruchtwater verloren.

Ik durf gewoon echt niet te zeggen of dit het echte werk is. Maar het voelt anders als van de week.

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Geen ervaring, maar ben wel heel nieuwsgierig!

6. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
    leontine wat ik me nog herinner van de eerste 2 begon het bij mij onderin de buik ... als je het niet vertrouwt en het komt vaker gewoon ff bellen

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben met moeite van de tuin naar de bank gekomen. Het lijkt iets minder te worden, maar weg is het niet. Houdt ook nog geen minuut aan.....dus we kijken het aan. Stiekem hoop ik het wel.

8. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
    Hoop het voor je meis .. en gewoon naar vl of gynacoloog bellen als je het niet evrtrouwd ik weet nog met de eerst had wat gegeten rond 19.00 kreeg wat buikpijn en dat werdt langzaam aan wat ergere buikpijntje we vertrouwde het niet wij bellen naar vk ow dit is pas het begin .. nou tot we het echt niet meer vertouwde in de auto naar het ziekenhuis het was toen 21.00 ongeveer en om 23.58 uur is Iris geboren ... dus hou het wel in degaten en hopelijk komt de kleine snel

9. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ook weer eens een berichtje vanuit mijn kant!
    (nog steeds geen inet, dus nu via mobiel inet op de laptop, zodat het toch wat fijner typt, hopelijk einde van de weer inet! )

Lees jullie berichtjes wel, maar via mobiel is het gewoon zo'n gedoe om te reageren.

Woezelenpip, wat een verhaal zeg! Gelukkig gaat het allemaal de goeie kant op nu. Wat een prachtige baby'tje :) Geniet er van!

Ik ben inmiddels weer beter, nog een beetje verkouden. Maar gewoon weer lekker bezig! Moet zeggen dat ik wel snel moe ben hoor, en de ene dag lijk ik nergens last van te hebben, terwijl ik op een dag als vandaag weer erg veel harde buiken heb die ook nog eens "benauwd" aan voelen. Ik heb trouwens ook last van veel dikke gele slijm klodders die aan de onderkant eruit komen, ja erg smakelijk he?! Maar waar je al wel niet op let nu :D Ik denk dat het misschien een beetje aan het verweken is ofzo? Wil trouwens nog even mijn mooie bellypaint laten zien aan jullie, gemaakt door vriendlief, helemaal blij mee! En wat vond de baby het leuk zeg, hij was die afgelopen dagen vrij rustig(misschien omdat ik ook ziek ben geweest), maar dat geteken op mijn buik voelde voor hem schijnbaar ook wel lekker. Er werd flink heen en weer geswingd met zijn bibs :p

Leontine, wat spannend dat je wat voelt! :D Misschien harde buiken, of voorweeen? Er is in ieder geval wat gaande. Spannend!

Oh ja ik heb mijn bed eindelijk eens voorzien van een waterdichte molton, helaas bij de action en hema alleen maar 1 persoons gezien. Dus volgens mij heb ik de tip van leontine opgevolgd? Met veiligheidsspelden vastgespeld in het midden, zodat het alleen aan mijn kant zit. Werkt perfect ;) De vliezen kunnen breken! :cool: Maar hoop dat het gewoon met weeen begint!

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @leontin weeen zitten voornamelijk onderin je buik... daar ontstaat de ontsluiting. als je last hebt onderin zou ik toch even bellen!

11. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Libra,
    crea vriend heb jij. goed gelukt de kinder surprise.
    gele afscheiding heb ik ook, soms ook bruinig en dan weer normaal. volgens de vk een teken van verweking en kleine delen van de slijmprop die dan een soort van oplost ipv in zijn geheel eruit te komen.

Leontine,
    spannend meid. Ik zou niet weten of dat al weeen zijn, maar er is wel iets in gang gezet volgens mij.

12. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leontine, oeh spannend. Ga anders even onder de warme douche staan of ga in bad liggen. Ebt 't weg dan zijn 't oefenweeen, houdt t aan dan is t 't echte werk! En idd bellen als je t niet vertrouwd!

@Marleentje, hoop dat t nu doorzet voor je en dat je snel jullie wondertje kunt bewonderen. Je hebt ondertussen al genoeg mee gemaakt. Hoop ook dat je een beetje hebt kunnen bijtanken de afgelopen dagen!

Vanavond weer yoga gehad, was weer partnerles. We zijn met 10 meiden gestart, 1tje is er direct mee afgehaakt en 3 zijn er afgelopen week bevallen. Allen van een zoon. En er ligt er momenteel 1 in t ziekenhuis met zwschapsvergiftiging en dat zal ook niet heel lang duren voordat ze haar kleintje gaan halen. Dus ook bij de yoga gaat t ineens hard!

Verder gaat t met mij nog allemaal prima! Mijn list to do is compleet afgestreept dus nu nog van een paar dagen rust genieten en laat die kleine uk dan maar komen. Niet dat ik die kleine al beu ben hierbinnen hoor, maar begin wel heel nieuwsgierig te worden wat voor een minimensje we hebben gemaakt!

Nou meiden doe t lekker rustig aan met dit weer, tis te warm om je ergens druk over te maken!!

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet gebeld hoor. Ik heb wel regelmatig krampen maar ze zijn goed op te vangen en ze duren nog te kort. We zitten een film te kijken en ik denk dat ik daarna naar bed ga. Kijken of ik nog wat kan slapen. Ik heb mijn energie straks hard nodig als het echt zover is.

Dus.....tot later. En anders houdt Annett jullie op de hoogte.:D

14. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hier ook weekend met menstratiepijn die kwam en ging en zweet wat me uit brak met daarbij harde buiken.morgen moet inkeer aar de vk dus zal het allemaal aan haar melden. Voel ons kindje wel maar is lang zo druk niet als voorheen dus omdat med ik morgen. Hier vanavond lekker gbbqt heerlijk zitten nu nog buiten gezellig met de kaarsjes aan:)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    succes meiden met de laatste loodjes! Heb even paar pagina's teruggelezen met weemoed naar vorig jaar toen ik met zo'n toeter liep (was 14-8 uitgerekend). Zag dat er ook een babytje was geboren, gefeliciteerd!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nog even een vlug berichtje van mij:p

Leontine, spannend hoor meid! Misschien inderdaad ff douchen/badderen, en als het niet weggaat zijn het weeen.. Mocht het doorzetten wil ik je in ieder geval heel veel succes wensen! Je kunt het meid!

Marleentje, ik ben heel benieuwd hoe het nu met/bij jou gaat! Hoop voor je dat het toch allemaal doorgezet is en je al lekker met je kleintje op de arm ligt!

Libra, wauw, crea vriend heb jij zeg! Hij is echt errug leuk!

Vocht/slijmverlies, hier ook veel slijm, maar is vooral wit/gelig..

Vandaag ook weer krampjes gehad, maar nog steeds niet noemenswaardig. Zal er wel allemaal bijhoren:)

Welterusten meiden!

17. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, het heeft helaas niet doorgezet. Was lekker mijn bedje ingegaan met krampen, maar uiteindelijk aan een stuk doorgeslapen tot nu. Het is ook weer rustig in de buik. Wat een onzekerheid toch elke keer weer zeg. Nou ja.

Dus op naar een nieuw lekker dagje vol zon en nietsdoen......

18. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maarleentje,
    Ik hoop dat het gelukt is met dat pompje en dat je nu al heerlijk met je kleintje samen bent.

Leontine,
    En hoe is het met Jou gegaan vannacht?

Iedereen een fijne dag.

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nog geen nieuws van marleentje zo te zien... Ben benieuwd of de kleine er gewoon al is.

Leontine wat jammer dat het nog niet het echte werk was! Lijkt me best moeilijk als je denkt dat het misschien eindelijk gaat gebeuren en dan blijkt het vals alarm te zijn.

20. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen!

Gisteravond echt weer een rot avond, maagzuur, misselijk, benauwd en krampen. Denk nu gaat het gebeuren, maar ben lekker in slaap gevallen na een tijd en heb ook zowaar de hele nacht geslapen!

Voel me vandaag dus goed :)
    Zo even naar de markt voor fruit en naar de stad voor een goede BH, want dat is toch wel een drama geworden.
    Daarna weer in de tuin. Gisteren wat moeite gedaan om een lekkere plek te organiseren in de tuin. T is gelukt. De jongste van 12 kwam thuis en riep naar zijn vader, heb haar gevonden en ze ligt in het buiten paradijs :D.
    Zal vanavond wel even een foto uplowden.

Borduren gaat ook erg goed, heb er alweer bijna een af. Deze zijn al klaar:

jan 2012 008.jpg

Ook druk met het maken van topjes om straks in te kunnen voeden. Vind de kant en klare shirts niet zo leuk. Daarnaast draag ik graag jurkjes met een hemdje eronder, dus die maak ik nu strapless dat ik makkelijk een kant kan laten zakken. Ze passen ook nog als rokje, dus dat komt goed uit deze laatste weken, want er past wat dat betreft nog weinig ;).

@ rommellen, kijken jullie ook steeds als je naar het toilet gaat of je al wat ziet? T is bijna net zo spannend als dat je nog niet zeker wist of je zwanger was en elke keer met afvegen dacht, t zal toch niet? En dan is het nu, zou het al?.......

Wens jullie een fijne dag.

Liefs Eva

Deel Deze Pagina