Oh Eva, wat geweldig je borduurwerkjes! Echt super mooi! Echt fijn dat je zo handig bent met naald en draad. Ook een goed idee om de topjes aan te passen. Maak er een fijne dag van in je paradijs. @hier Net terug van de vk. Eiwit en bloeddruk nog steeds goed. Wel 3 kilo aangekomen binnen 1 week. Zal wel het vocht zijn. Stom, ben natuurlijk vergeten te vragen voor het zwachtelen. Ze ging wel mijn buik opmeten en had het idee dat de kleine weer was gegroeid. Ze schat haar zo op rond de 7 pond. Wordt dus een flinke baby. En ik zit nog ruim in het vruchtwater zei ze. Volgende week wil ze kijken hoe het gaat en proberen of strippen kan (dan moet je minimaal 1 cm ontsluiting hebben, anders komen ze er niet bij). De groote van de beeb en het feit dat ik niet meer vooruit of achteruit kan door al het vocht is voor haar/hun aanleiding om er een poging te wagen. Ze zal dan ook kijken of ze een afspraak met de gyn kan plannen om te kijken hoe groot de kleine nu echt is. Best spannend zo! Is toch heel anders als ze er "actief" werk van gaan maken dan dat het spontaan gaat gebeuren.
wat fijn puschel dat ze er werk van gaan maken of iig poging tot! is niks aan zo he... wij gaan straks bbqen bij de buurtjes! heerlijk lekker niet koken en gewoon relaxen! zwembad staat hier in de tuin en bij buren ook dus ideaal! Brenden is vannacht lek geprikt door muggen die schat heeft stuk of 9 muggebulten! @eva mooi gemaakt zeg! schattig! @leontine jammer dat niet heeft doorgezet misschien toch soort oefenweeen. Anders was je er wel wakker van geworden. sorry heb niet op iedereen gereageerd is me te warm en er staat iemand te springen om zwembad in te gaan en ik met de voeten er maar in want kom er anders niet meer uit :s
Hier weer updates vanaf gisteren van marleentje: Ze zijn weer in het ziekenhuis en de kleine is weer gedraaid in een scheve stuit.zoals het er nu naar uit ziet wordt het een keizersnede.dit kan pas vanmiddag maar ook pas vanavond laat zijn. Mits hij zo blijft liggen anders wordt het toch weer afwachten. Ze moeten wachten tot er plek is op de o.k. Update 2 gisteren: ze heeft een echo gehad en die gaf aan dat de kleine nog steeds in scheve stuit/dwars ligt.de keizersnede gaat sowieso vandaag plaats vinden alleen tijd stip niet bekend.en jawoord ze heeft weeën om de 3 min spontaan. Update 3 gisteren: joepie jens is grote broer geworden.vanmorgen moesten we ons melden in het ziekenhuis opnieuw in te leiden. Maar hij was weer gedraaid. Dus werd er gekozen voor een keizersnede. Hij heet Mika en is vanmiddag om 14:59 geboren via een keizersnede. Alles gaat goed met mika,mama en papa.
Oh Marleentje, eindelijk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mika. Geweldig, geniet van jullie manneke! Sweety, bedankt dat je ons up to date houdt over Marleen.
Yeah, weer een mannetje erbij! Marleen, van harte gefeliciteerd met de kleine Mika. Ook felicitaties voor je man en grote broer Jens!
Eindelijk Marleen Gefeliciteerd!! Het heeft even geduurt maar nu kun je heerlijk gaan genieten! Hopelijk herstel je snel. Hier echt heerlijk aan het genieten van de zon, probeer een beetje kleur te krijgen maar dat gaat helaas niet zo snel. Laat de kleine deze week nog maar even zitten, dan is het volgende week weer wat afgekoeld in huis, dan wil ik wel bevallen!!! Maar nu eerst weer genieten!!! Fijne dag allemaal!! En sterkte voor de mensen die het wel te warm vinden!! (plantenspuit met koud water doet wonderen )
@ marleentje gefeliciteerd met jullie zoon mika leuke naam zeg! @ puchel 7 pond is toch gewoon gemiddeld? Of is de kleine het nu al bedoel je? Wat vind je ervan dat je misschien volgende week al ingeleid wordt? Jammer dat je niet meer naar de zwachtels hebt gevraagd, je zult er nu wel last van hebben met het warme weer! @ leotine ja meid ik herken het helemaal heb het bijna iedere avond en nacht oefenweeen elke keer denk ik hmm volgens mij is dit anders zou het doorzetten haha! maar dan in de ochtend nergens meer last van! Ach onze kleine komt wel wanneer hij en zij zin hebben ! @ augustus baby, ik ben het met je eens van mij mag het deze week ook nog even wachten, beval liever iets koeler hihi! @ nannie geniet lekker van de bbq vanavond en van je zoon ! @ yara leuk gehad bij je oma ? Kunnen ze dan nog wat van je buik afblijven op een verjaardagsvisite? @ hier nou de oefenweeen gaan en komen wordt er soms gek van maar ja hoort erbij! Verder heb ik niet te klagen hoor en doe ik het dus ook niet ! Zonet even het huis gepoetst ( nou ja gestofzogen en gedweild en even afgenomen ) dus ga nu lekker buiten zitten met een boekje ! En mijn benen moeten maar iets bijkleuren haha! Voel me alleen wel ontzettend schuldig naar de honden toe het liefst ging ik even flink met ze lopen maar ja die bekken he!
Ja Marleentje, daar is je mannetje dan! En nu is het tijd om te gaan genieten met je andere mannen samen (en herstellen natuurlijk) Laat je maar lekker verwennen want dat heb je wel verdient!!
marleentje gefeliciteerd met jullie zoon!!! ik ben gisteren goed gekeurd maar de kleine beweegd te weinig dus ctg gisteravond gehad deze was gelukkig goed de kleine word rond 33oo gram verwacht en op de rechterzij reageerd ie heviger dan op links ctg links rustige beeb en rechts drukke beeb. verder helaas meerdere spataderen en een achterwand verzakking dit laatste heb ik geen last van maar ziet erg gek uit dacht aan heelk veel spataderen maar dat was niet zo, na die tijd veel bekkenbodum spier training doen eventueel bekkenfysio en als dat niet helpt naar de gyn, we wachten maar af tis niet anders. Ik voel me erg goed doe alles zelf en met 2 klewine kids soms erg druk, ben ook wel een persoon van "niet klagen maar dragen"dus ga lekker door alleen ga wel er beter om denken om minder te tillen en bukken. bij ons gebeurd alles op donderdag dus wij leven van donderdag naar donderdag ben benieuwd!!!
Marleentje, gefeliciteerd met de geboorte van Mika! Eindelijk is hij daar dan! Geniet er maar van meid, hopelijk ben je snel hersteld van de ks! Eva, ohh die doekjes zijn echt leuk geworden! Puschel, fijn dat ze toch actie gaan ondernemen dan! Annet, was wel gezellig Gelukkig wel hoor, vind het maar niks, al dat geaai aan mn buik Fokje, inderdaad maar goed op jezelf passen! Hier een gezellige, maar vermoeiende familiedag achter de rug! Heb echt enorme voeten nu, dus zit lekker met mn pootjes in een teiltje koud water Heerlijk! Zo is het wel te behappen In de zon ga ik echt niet zitten, maar in de schaduw was het vandaag echt heerlijk buiten, hier kan ik echt nog van genieten
Marleen wat fijn gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Eindelijk! Fokje rustig aan he! @hier heb hele dag met hoofdpijn rondgelopen bah niks aan! brenden heeft net aan mijn man een hartverzakking zowat bezorgd! We waren wezen bbq en bij de buurtjes en brenden lag inmiddels al even in bed. Mannetje was brenden zijn zwembad aan t leeghalen al half uur zodat die morgen weer nieuw kan. Toen hij klaar was liep hij naar de gang en schrok zich echt helemaal rot ik dacht dat ie iets met zijn hart kreeg zulke rare geluiden maakte hij! En ik maar vragen wat er was hij hield me tegen om naar de gang te gaan.... en zei er is niks aan de hand alles is goed je hoeft niet te schrikken. Wat bleek nou Brenden was stiekum naar beneden gegaan (heeft ie echt nog nooit gedaan) en op de mat van de voordeur gaan liggen. En zo bleef hij ook liggen ondanks dat m'n man zo schrok. Gewoon doodstil 1 oog op kier. Leek gewoon net alsof hij was gevallen en buiten bewustzijn oid was. Werkelijk als ik hem had gevonden was ik spontaan gaan bevallen volgens mij. Later moesten we er wel om lachen maar hebben maar uitgelegd dat dit niet weer kon....
Bevallingslijst Geboren op-Kindje van - Naam T/G/L 02-07-2012 Yasmin84 (35wk) - D.-10:42/2480 gr/47 cm 03-07-2012 Zazu - Sam- 2990 gr/48cm 15-07-2012 woezelenpip(37,1 wk)-sophie anne-fleur-3110 gr/45 cm 16-07-2012 Jel123 (37+)-geheim/ 11:55/ 20-07-2012 Isa (38 wk) Morris - 9:02/3445 gr/ 51 cm 23-07-2012 Marleentje (39+4)-Mika-14:59 Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV 31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing 01-08 Scooby26 01-08 Frisje (1e kindje) 01-08 Niqi79 (1e kindje) 01-08 Maxje (1e kindje) 03-08 Soekie (2e kindje) 03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV 03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/ 03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing 04-08 Jessica (1e kindje) 04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje 04-08 Sjorsjette (1e kindje) 04-08 Sweetygirl84 04-08 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/ 04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV 05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje 05-08 ruby82 (2e kindje) 05-08 Swissy (2e kindje)/ 06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/ 07-08 Augustus baby (1e kindje)/ TB/BV Wil het niet weten 07-08 Eva33 08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje 08-08 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen 08-08 Coortje (3e kindje) 08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje 09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV 10-08 jup (1e kindje) 10-08 Bellabella (2e kindje) 11-08 Anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje 11-08 Zussie (1e kindje) 11-08 Puschel (1e kindje) meisje 11-08 Gold (1e kindje) TB/BV 12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV???? 13-08 L0nneke (2e kindje) 13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/???? 13-08 Lentekind 1 kindje 14-08 Miloe86 (1e kindje) 15-08 Nrg50 (2e kindje) 21-08 Laurie (2e kindje)/ZH/
ik zie dat ik ook nog steeds op de lijst sta Ik heb jullie heel lang niet gevolgd, omdat mijn zwangerschap niet bepaald een pretje was. Ik ben in het begin zo goed als depressief geweest. Erg moe en heb eigenlijk de hele zwangerschap niet lekker in mijn vel gezeten. Zwanger zijn vond ik echt geen reet aan! Sorry voor m'n woordkeus... Met 30 weken kwam ik thuis te zitten omdat ik het niet meer trok allemaal en toen knapte ik iets op. Nu heb ik up en down-dagen. Ik lees nu wel weer met jullie mee, omdat ik erg benieuwd ben hoe het bij jullie allemaal op gang komt en wie wanneer bevalt. Ik leef er in ieder geval erg naartoe! Ik hoop dat ik me hier weer een klein beetje tussen mag voegen (zal niet erg vaak reageren ivm energiegebrek) Iedereen in ieder geval succes met de laatste loodjes en de bevalling! Dat we allemaal maar mooie, gezonde kindjes op de wereld mogen zetten!!
@ tussen voegen, natuurlijk mag dat! Wat jammer dat je je zo rot (hebt) gevoeld! Hoop dat je van t laaste stukje nog een beetje kunt genieten. @ vlsk, hier gisteren ook weer goed gekeurd, kleine ligt helemaal ingedaald en alles is goed. Op naar volgende week? Gisteren voor t eerst gezwommen met buik, voelt wel anders hoor! We kunnen hier voor het huis zwemmen in het kanaal. Wel een steile en gladde helling, dus mijn vriend had een touw vastgemaakt en is in de buurt gebleven. Vond dat wel erg prettig. Daarna heerlijk met zijn drieen in het badje in de tuin gezeten. Erg gezellig zo n zoon van 12 er nog bij. Volgende week gaat ook hij weg naar zijn moeder en dan zijn we weer alleen. Ben benieuwd ok Ukkie voor of na die tijd komt . Hierbij zoals beloofd een foto van "het buitenparadijs " Bekijk bijlage 262418 Ook gelukkig eindelijk een goede voedings BH gekocht die lekker zit en niet de hoofdprijs kostte. Bij het kruidvat mijn baby tas gehaald met producten. Was wel warm in de stad, vond het een goed excuus om van het terras naar de ijssalon een route uit te zetten. . Slapen gaat redelijk de laatste twee dagen, voel me dan ook gelijk een stuk meer mens. Kan er nog niet achter komen waarom nu wel of niet, maar geniet van de goede nachten. Ook mijn haren weer geverfd, wil straks wel een beetje opgeleukt in het kraambed liggen. Tenen lakken gaat steeds moeilijker, maar ook dat houden we vol. Lijkt me wel praktisch om straks de bikinilijn weer te kunnen zien met scheren. T voelt nu af en toe aan als Russische roulette . @ Leontine, nog gerommel, of weer helemaal rustig? @ Boxkleed, heb je een foto, of nog niet? Fijne dag allemaal! Liefs Eva