1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Na een hele heftige week zijn wij gisteren ouders geworden van een jongetje. We zijn echt super super super blij met ons mannetje.

Waarom een heftige week. Nou in het kort gebeurde dit. Vanaf vorige week woensdag had ik hele heftige voorweeen. Die snachts om de +/-10 minuten kwamen en dit een flink aantal uur achter elkaar. Overdag kwamen de voorweeen om het half uur. Jullie kunnen je misschien voorstellen dat ik geen oog dicht heb gedaan die dagen/nachten. En mijn vriend ook niet. In de tussentijd vaak met VK gebeld maar die konden niet veel doen tegen voorweeen. Afgelopen maandag toch een afspraak doorgedrukt bij de VK voor die dag. Om 1300 daar, bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. Ben doorgestuurd naar ziekenhuis voor een check en overleg met gynaecoloog. In het ziekenhuis rond 1500 had ik 3 cm ontsluiting. Besloten werd om door mijn eigen VK de bevalling in te leiden (poliklinisch). De VK brak mijn vliezen. Na een tijd werden de weeen te heftig en zijn we over gegaan op de ruggeprik. Toen kwam de onsluiting verder maar bleef op het laatste stukje. En de kleine wilde niet verder indalen. Toen is gisteren middag besloten om de kleine te halen met een keizersnee.

Lfs frisje

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Frisje gefeliciteerd met jullie zoontje!
    En idd wat een heftige week zeg! Een goed herstel en lekker genieten met z'n drietjes!!

3. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frisje wat heftig... Nu lekker genieten..... Gefeliciteerd met jullie mannetje....

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frisje, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Maar wat een bevalling zeg....
    Nu dus lekker genieten!

5. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn Frisje om eindelijk jullie mannetje in handen te mogen hebben, wat een week zeg.
    Hopelijk herstel je snel, en ben je nu al heerlijk aan het genieten!
    Gefeliciteerd meid!

Wow Eva wat een paradijs lekker hoor.
    Hier zo weer lekker naar buiten, dit keer maar alleen met de benen in de zon, komt verder weinig kleur op mij helaas dus dan verder maar onder de parasol.
    Vanavond visite, en de ballonfeesten beginnen hier, hopelijk komen ze deze kant op vliegen, lijkt me wel leuk :D
    Morgen en vrijdag nog even in de winkel helpen bij mijn moeder, mag van mijn vriend niet meer dan 2 korte dagen dus moet ik me daar maar aan houden!
    Moet toegeven dat deze rust me wel goed doet!

Nou iedereen weer lekker genieten vandaag, en wie op het punt staat te bevallen SUCCES!!!!

6. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frisje,
    wat een week heb je achter de rug. Maar eind goed ... alles goed.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Ik wens je een voorspoedig herstel en nu .... lekker genieten.

Nannie,
    wat een boefje .... jeee, ik was me ook rotgeschrokken en spontaan gaan bevallen op de deurmat ...

Eva,
    fototoestel ligt op zolder ... omdat manlief daar aan het klussen is.
    Ik stuur hem straks naar boven om het toestel te halen (hoezo lui ?:)) en dan maak ik een foto van het boxkleed. (stelt trouwens niet veel voor, gewoon twee lapjes aan elkaar genaaid .. geen ingewikkelde dingen met verschillende stukjes en lapjes en zo .. maar ik ben er wel ontzettend blij mee).

Heerlijk jouw paradijsje!

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @frisje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! pff erg heftig idd nu maar lekker genieten! en alweer een jongen op de lijst! kom op meisjes waar blijven jullie :)

@eva heerlijk dat paradijs. dat je dat durfde in het kanaal zeg haha zo'n bangerd ben ik dan weer...

@ben benieuwd wie de volgende is.... spannend... nog een weekje en dan zijn we augustus!

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Bevallingslijst
    Geboren op-Kindje van - Naam – T/G/L
    02-07-2012 Yasmin84 (35wk) - D.-10:42/2480 gr/47 cm
    03-07-2012 Zazu - Sam- 2990 gr/48cm
    15-07-2012 woezelenpip(37,1 wk)-sophie anne-fleur-3110 gr/45 cm
    16-07-2012 Jel123 (37+)-geheim/ 11:55/
    20-07-2012 Isa (38 wk) – Morris - 9:02/3445 gr/ 51 cm
    23-07-2012 Marleentje (39+4)-Mika-14:59
    24-07-2012 Frisje (38+6)-jongen-

Verwachte uitgerekende datum
    31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing
    01-08 Scooby26
    01-08 Niqi79 (1e kindje)
    01-08 Maxje (1e kindje)
    03-08 Soekie (2e kindje)
    03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV
    03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/
    03-08 MilkHd (2e kindje)/TB/BV/verrassing
    04-08 Jessica (1e kindje)
    04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje
    04-08 Sjorsjette (1e kindje)
    04-08 Sweetygirl84
    04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV
    05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    05-08 ruby82 (2e kindje)
    05-08 Swissy (2e kindje)/
    06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/
    07-08 Augustus baby (1e kindje)/ TB/BV Wil het niet weten
    07-08 Eva33
    08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    08-08 Wish2bpregnant (2e kindje)
    08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen
    08-08 Coortje (3e kindje)
    08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje
    09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV
    10-08 jup (1e kindje)
    10-08 Bellabella (2e kindje)
    11-08 Anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    11-08 Zussie (1e kindje)
    11-08 Puschel (1e kindje) meisje
    11-08 Gold (1e kindje) TB/BV
    12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV????
    13-08 L0nneke (2e kindje)
    13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/????
    13-08 Lentekind 1 kindje
    14-08 Miloe86 (1e kindje)
    15-08 Nrg50 (2e kindje)
    21-08 Laurie (2e kindje)/ZH/

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd Frisje! En nu lekker genieten!

Het wordt tijd dat ik de lijst een beetje aanvul met ons meisje :D

Ooh en Eva wat lekker genieten zo in het zonnetje of niet?

Vroeg mij een beetje af hoeveel dames hier nog actief meepraten?
    Dan kunnen we een beetje zien hoeveel er nog moeten bevallen en hoeveel er al bevallen zijn.... Voor de statistieken zeg maar! :p

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ frisje meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ! @ hier ik zit ook met smart op mijn meiske te wachten! Maar die heeft er nog geen zin in volgens mij ;)! Zo wat is het nu warm dames poeh! Lekker in de schaduw zitten dus voor mij!

11. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel een actieve lezer.. Maar,minder actieve schrijver.... Hihi
    Maar volgens de vk komt onze meid pas vanaf het weekend aan gezien ze ze maandag nog ademhalingsoefeningen aan het doen was. En dan was het wetenschappelijk bewezen de eerste zoveel.uur nog niet...

12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, de meisjes zijn zeker in de minderheid....daar ga ik niets aan veranderen moet ik zeggen.

Maar hier en ook in mijn privéomgeving zijn er zoveel meiden die na mij uitgerekend zijn én nu al bevallen zijn, dat ik er bijna jaloers van word. Nou ja, bijna :) Een vriendinnetje was precies twee weken later uitgerekend en zij is maandag dus bevallen....het is gewoon oneerlijk!

Nannie, wat een boef zeg! Daar zou ik ook een hartverzakking van krijgen. Gelukkig was er niets aan de hand.

Hier gaan we maar weer de schaduw opzoeken....ik hoop eigenlijk op een beetje wind. Waarom wilde ik ook alweer een tuin op het zuiden? Normaal zit ik met dit weer ook al wel in de schaduw hoor. Het kan hier nooit eens normaal lekker zijn. Een graad of 23, briesje erbij....lekker. Misschien dat ik zo even weg ga, maakt me eigenlijk niet uit waarnaartoe...maar die muren...word er echt gek van! Ik doe de hele dag hetzelfde. Hebben jullie dat niet?

13. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Frisje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een heftige week idd. Hoop dat je nu snel opknapt en samen lekker kunt gaan genieten!!

Hier mogen we vanmiddag weer naar de vk voor controle. Ben benieuwd of die kleine nu wel geheel is ingedaald en vast ligt. Maar we zullen zien, heb wel zo'n vermoeden ivm de steken die ik af en toe van ondere krijg.
    Vanavond naar mijn schoonmoeder voor haar verjaardag. Manlief gaat niet mee, werkt namelijk in de agrarische sector en daar is het nu hoogtijd met dit prachtige weer! Hij heeft dan ook met die kleine afgesproken dat ie vanaf volgende week pas mag komen! Nou ja we zullen zien!

Nou meiden geniet weer van deze mooie dag!

14. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva,
    hier dan de foto's van het boxkleed. Jan is inmiddels op zolder geweest :D en nu weer druk bezig het plafond aan het stukken.
    Ik heb nog twee leuke stofjes liggen ... maar wacht nog even ... eerst nog een haakwerk (deken) en breiwerk (deken) afmaken. Valt niet mee met die tintelende vingers rechts. Onze uk heeft straks voor iedere dag een dekentje haha, maar ik vind het heerlijk om te doen. Verstand op nul .... geen ingewikkelde patronen ... gewoon op de automatische piloot "meters" maken.

Bijgevoegde bestanden:

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Puschel (wil je steeds bij je voornaam noemen, komt door Facebook haha). En die tintelende vingers ken ik.....maar dan links. Wordt er gewoon horendol van. Mijn dekentje gaat ook best snel. Als ie langer blijft zitten dan 3 augustus, zou mijn deken theoretisch nog af kunnen zijn ook.

Ik ga zo even naar de stad....mijn horloge stopte er van het weekend mee en manlief kreeg hem niet open. Dus even terug naar V&D voor een batterij. Maar iets houdt me ook tegen. Stom he, want ik ben echt zo weer thuis.

16. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marleen gefeliciteerd met je zoon! Eindelijk is hij er dan, geniet er van!

Ook Frisje gefeliciteerd!! Wat een nare bevalling, maar gauw vergeten en genieten van de kleine :)

@Nath, wat grappig over die ademhalingsoefeningen. Heb jij dat zelf wel eens gevoeld in je buik? Ik heb namelijk een aantal keren wel gehad dat ik dacht, huh? Het lijkt wel of hij in mijn buik aan het ademen is, want dan gaat mijn buik met vloeiende bewegingen heen en weer, en het voelt echt alsof hij "ademt" binnen in. Wist eigenlijk niet dat ze dat deden. Weer wat geleerd ;)

@Leontine, ik zou er ook lekker op uit gaan. Ik wil vanavond eindelijk eens gaan zwemmen, wil wel even voelen hoe dat voelt met dikke buik :)

Verder heb ik nog steeds niet dat ik echt graag wil dat ik al ga bevallen. Kijk er heus wel naar uit, maar toch heb ik heel vaak van die momenten dat ik denk, laat het nog maar maanden duren! Maar heb ook wel het idee dat deze kleine man zijn hele tijd uit zit, dus ik heb nog heel even :)

Hier ook een lezer en schrijver, maar momenteel even wat minder vanwege nog steeds geen inet.

17. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ libra nee gevoeld niet.. Maar zou maar zo kunnen hoor.. Je zag ook op de echo dat wanneer ze een teug vruchtwater mam ze haar borst kastje vooruitziende en uitspuwde haar schouders naar voren.. En daarna de hij.. En die voel ik wel enorm goed.. Heeft ze meestal wel 2 keer per dag...

18. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Frisje gefeliciteerd er maar van genieten.

De meisjes zijn idd in de minderheid.. Ben benieuwd wie de volgende is..

Gisteren weer goed gekeurd bij de vk,alleen had ik vorige zaterdag wel moeten bellen naar ze.. Dus mocht ik weer zo last hebben moet ik Bellen. Ook zit onze frummeltje vast yeah!
    Van mij mag het wel komen ben er echt klaar mee zit me behoorlijk n de weg. Ik geniet zeker wel maar anders als anders.
    Ook moet in mijn urine inleveren omdat ik misschien blaas ontsteking heb.
    Volgende week weer terug voor controle.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Frisje, gefeliciteerd!! Een week, jeetje wat moet dat heftig en pijnlijk zijn. Ik hoop dat je snel zult herstellen van je ks. Geniet ervan meid.

Wat een jongens hier idd. Bij mij in de buurt worden er alleen maar meisjes geboren. In de straat waren we zwanger met 4 op een rij. 3 ervan een meisje en ik een jongen. Helaas moet ik nog even geduld hebben en is de rest er al wel. Verderop in de straat is ook een meisje geboren.

20. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ boxkleden, leuk geworden! Die stof met de rozen is die van de leenbakker? heb er vlgns mij ook al mee in mijn handen gestaan :D.

@ jongens, nee om het gemiddelde een beetje op te krikken moet ik eigenlijk wel een meisje bij me dragen ;), ben benieuwd!

@ oefenen, pfff, buik weer eens flink aan het oefenen, moet af en toe echt even wat gaan lopen. Krijg dan ook meteen flink last van mijn rug, ben beneiuwd of dat dan ook betekend dat ik rug weeen ga krijgen straks!

@ muren, aan de ene kant vind ik het heerlijk om veel thuis te zijn, maar soms is er even uit ook ok. Gisteren in de stad gestrompeld, maar was toch wel leuk. Ga vanmiddag weer lekker zwemmen, is goed bevallen gisteren.

Deel Deze Pagina