Hier vanavond naar de opening aan de feestweek geweest,en is nog aan de gng et muziek. Morgen maar weer zien wat we aan oen hier genoeg te doen in de feestweek.... Nu ff rustig heb weer wat last van harde buiken.
Geen tranen hier bij babyboom. Wel jammer dat het de laatste afleveringen waren. Hier de hele avond al een beetje misselijk. Toch bevangen door de warmte misschien? Ga maar eens vroeg naar bed.
Ik heb me deze keer ook in gehouden! Voor Generatie 2010 was dit echt de laatste... vind dat jammer van het concept! Nu hebben we ze maar tot 2 jaar kunnen volgen!
Volgens mij komt er volgend jaar weer een vervolg. Van het derde jaar. Hier weer lekker geslapen.....draai me nog een keer om.
isa wat een trotse mama! fijn dat alles zo goed gaat... lekker genieten! wat een slechte nacht heb ik gemaakt wou zo graag slapen maar t lukte me niet... elke beweging doet ook pijn. kan niet eens m'n been optillen daar moet ik mezelf bij helpen...sorry moet ff klagen ben r echt klaar mee...
Goeie morgen, Zat gisteravond ook alweer om twee uur beneden. Pijn en Ukkie erg wakker, kan het bij jullie ook zo lekker driftig heen en weer schuiven met knieen en voetjes? Gelukkig wel weer kunnen slapen, maar sta helemaal bij de meiden die zeggen, kom er maar uit klein ding! Zeker als je dan weer zo n trotse mama hoort ! Ga zo lunchen met een vriendin en nog wat extra matjes halen voor de bevalling, wilde de verlos graag, dus dan maar ff doen. Mijn vriend gaat moregn met zijn zoon een papa zoon dag hebben. Daarna gaat hij weer naar zijn moeder voor drie weken vakantie, dus ze gaan samen nog even genieten. Gelukkig komt een van mijn liefste vriendinnetjes de hele dag bij mij, dus dan ben ik ook niet alleen. Van t weekden en erna weer wat kouder, weet niet wat jullie vinden, maar ik vind het ziet zo erg. Met de hitte doe ik echt helemaal niets meer! Babyboom kijk ik vanacht wel als ik niet kan slapen Wens jullie een fijne dag toe. Liefs Eva
Ahh gos wat een lief knap hummeltje! Hij ligt er heel tevreden bij Ik vind het trouwens ook niet erg dat het weer wat koeler is buiten. Vannacht was echt zo warm op de slaapkamer, en dan al die rotmuggen ineens! Hier is de baby ook met dagen erg druk, maar ook wel weer eens wat rustiger. Elke keer zeg ik dan.. zou dit stilte voor de storm zijn? Hahah. Maar nog steeds echt niet het idee dat het zo maar kan komen. De lichte kwaaltjes die ik had paar weken terug zijn er niet meer, voel mij nu weer helemaal lekker. Maarja zegt ook niks volgens mij, het kan ook zomaar ineens beginnen zonder heftige voorweeen oid. Hier alleen harde buiken, maar die heb ik al zo lang de gehele zwangerschap, die horen er gewoon bij Vanuit hier ook fijne dag vandaag!
Ok Isa, het is een knapperd zeg! Ik zou daar echt uren naar kunnen kijken haha. Die bewegingen ken ik wel haha. Ik zeg soms wel eens: als je eruit wilt, moet je dat op ern andere manier doen haha. Maar ik zie hem ook wel eens door mijn hele buik bewegen, en dan denk ik: heb je nog zoveel ruimte dan? Hier weer een goede nacht gehad, zelfs niet eens geplast ofzo. Was gisteren wat misselijk maar dat is nu weer over. Wel vanmorgen krampen in mijn darmen. Dat was wel pijnlijk hoor.....want een grote boodschap gaat echt moeilijker dan voorheen. Lekker praatje. Haha. Nu weer lekker drie dgn met manlief thuis.....
Sorry voor de geur dames, ik zit nog te stinken op de bank. Ik heb vanochtend (toen was het nog lekker koel) eerst een paar keukenkastjes/lades gesopt en lig nu nog steeds met de laptop op schoot op de bank. Ga straks dan toch maar naar boven de badkamer in .... Isa, wat een lief kereltje .... hij ligt er zo tevreden bij. Daar zou ik ook de hele dag naar kunnen kijken. @hier De kleine is ook soms druk aan het bewegen. Maar ik heb er niet zo'n last/pijn van. Waarschijnlijk omdat ik vrij veel vruchtwater schijn te hebben. Ze draait ook nog steeds van rechts naar links. Nannie en Eva, balen is dat .... jullie mogen even klagen hoor. Ik hoop dat jullie vannacht beter slapen omdat het dan al aardig zou moeten zijn.
Haha Leontine, daar heb ik ook last van op de wc! Dan denk ik ook wel, jeeetje zouden weeen nog pijner doen? Maar ik heb sowieso altijd een gevoelige binnenboel. Kan enorme krampen hebben in mijn buik. Maar gek genoeg valt het dan nu wel weer mee tijdens de zwangerschap. Alleen dus wel met naar de wc gaan hihi. Ik ben ook af en toe misselijk trouwens. Beetje het gevoel wat ik de eerste 12 weken had, niet weten wat ik eten moet, niet echt trek in brood. Maar ik heb gelezen dat je de laatste weken ook weer misselijk kan worden van een hormoon dat vrij komt om alles te laten verweken daar binnen. Dus wie weet komt het daar door als je je misselijk voelt.
o isa wat een mooierd!!!! en idd puchel door vrij veel vruchtwater erge bewegingen hier ook zo, de kleine kleine heeft veel water en beweegingsvrijheid. afgelopen maandag ctg en ecch gehad de kleine doet het goed ruim 33oo gram nu. heb alleen last van onderen en bekken spataderen komen steeds meer en een achterwand verzakking maar dit komt weer allemaal goed aldus vk en gyn. onze 2 jongens zijn erg moe van het weer hangen wat voor de tv, zit weinig puf in.
Dat misselijke gevoel en niet meer weten wat je moet eten herken ik ook hoor! In het ziekenhuis zit je alleen in zo'n vast stramien van ontbijt, lunch en avondeten dat ik dan maar gewoon at wat er geserveerd werd... At soms wel echt met tegenzin, maar als ik een beetje een volle maag had was dat misselijke gevoel wel weg
Hey meiden! Even een kort berichtje van mij Heb wel alles bijgelezen, maar de puf niet om overal op te reageren. In ieder geval wel: Gold, gefeliciteerd met jullie dochter! En Isa, wat een ontzettend mooi en tevreden mannetje! Hier voer ik maar weinig uit met dit weer. Wil van alles doen, maar ben zo snel vermoeid nu! Maar ja, ik heb dan ook niet echt lekker geslapen.. Voorwerk is hier eigenlijk weer zo goed als weg. afgelopen dagen weinig last gehad van krampen enzo. Voel me afgezien van de lamlendigheid echt prima! Ben er wel aan toe dat de kleine komt hoor. Ik vind zwanger zijn nog steeds heerlijk, maar hij neemt vort zoveel ruimte in dat ik het regelmatig echt benauwd heb. Plus dat ik ook echt benieuwd ben naar ons kleine mannetje, zeker na zo'n verhaal van Isa! Vandaag ook weer goedgekeurd bij de VK. Bloeddruk goed, en beeb ligt al zo diep met zn hoofd dat hij er volgens de VK al bijna uit viel
@ isa wat een mooi bevallingsverhaal heb je geschreven, en wat heb je een prachtig kereltje zeg prachtig! Krijg er al helemaal zin in! @ eva was je vriendinnendagje gezellig lekker gelunched? Heerlijk dat je vriend een mannendagje houdt met zijn zoon wat is hij gaan doen? @ leotine dat gevoel van de darmen ken ik wel, heel vervelend dat is echt bij mij van de laatste weken ofzo! Kan er bijna de klok op gelijk zetten want weet ongeveer wanneer het gebeurd haha! @ nannie wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, ja die laatste loodjes liegen er soms niet om ik ervaar het zelfde af en toe! @ Puchel meid je bent gek met dit weer het hele huis schrobben en al helemaal als het zo benauwd is! Maar blinkt het nu weer mooi? @ libra vind het ook wel spannnend hoor de ene kant denk ik kom er maar uit, de andere kant denk ik hmm wat staat me allemaal te wachten met zo'n klein hummeltje! Yara volgens mij is jou huis al zo schoon dat er nog weinig te doen valt lekker van genieten dat je even niks hoeft. We moeten straks weer genoeg haha! @ hier wat een rot nacht gehad vannacht zeg krampen overal maar goed zette weer geen zoden aan de dijk ! Nou heb je me de hele week eigenlijk niet echt over het weer gehoord, maar oh dit vind ik echt niet zo leuk die drukkende warmte ! DAarbij komt dat vriendjelief zich ook nog eens niet lekker voelt nou dan weet je het wel mannen en zich niet lekker voelen haha! Gister overigens nog wel even heerlijk saampjes weggeweest lekker uit eten geweest in lemmer! Verder gister naar de vk geweest, en die zei tegen me dat de baby zich nog erg goed voelde dus hij verwachte verlopig nog geen baby zou het nu toch wel willen hoor een dezer dagen ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe ons kleine meisje eruit ziet! Nou ik zal eens een salade maken lekker makkelijk vanavond vriendjelief heeft een bbq van zijn werk dus die is er niet!
hoi meiden, Het regent hier! Heeeeeeerlijk! haha nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar ben dr erg blij mee! Met dat hete, klamme weer kan ik nu niet zoveel..tja veel waterijsjes eten @misselijk, ik ben 's avonds ook een beetje misselijk, vooral geen trek en geen zin om te koken! @annet, fijn dat je nog lekker uit eten bent geweest! En dat alles in orde was bij de vk. @yara, hihi zou fijn zijn als hij er bij de bevalling 'uitvalt' @isa, wat een mooi mannetje hebben julliee!! En fijn dat je het zo goed hebt ervaren, leuk om je verhaal te lezen! @babyboom, gelukkig ook droog kunnen houden dit keer! Wel jammer dat het nu weer is afgelopen. @bloeddruk, hier ineens van de week hoge bloeddruk en vanochtend weer dus moest door naar het ziekenhuis. Ben helemaal gecheckt en bloeddruk uiteindelijk wel weer omlaag. Nu maandag ochtend terugkomen om weer bloed en bloeddruk te laten controleren. ppff ben het nu toch wel een beetje zat, eerlijk gezegd! De afgelopen week geprobeerd om veel dingen te gaan doen en af te spreken want de tijd kan me niet snel genoeg gaan! Helaas ook nog geen gerommel, alleen harde buiken maar helaas nog geen tekenen van weeën!
Hier regent het ook....ole...ole! De afgelopen dgn waren prima, maar vandaag is echt killing. En daar hoef je volgens mij niet zwanger voor te zijn, haha. Mijn man is frietjes halen.....had ik zo'n zin !
o heerlijk leontine ik ben jaloers!!!!!!!!! we krijgen hier in hret hoge noorden niet zoveel regen en duurt ook nog wel evben tis hier vrij benauwd we zitten rustig binnen. manlief komt pas een uur of 11/12 1 thuis we zien wel. de jongens zijn in iedergeval lief dat scheelt!
@isa wat een mooi mannetje zeg! groot gelijk supertrotse mama! wou dat het bij ons ook zover was. @regen IK WIL OOK!!!!!!!!!!! het is hier enorm benauwd. als ik op buienradar kijk krijgen wij haast helemaal niks!!!!! soms wil je graag regen en dan krijg je niks! Het goede nieuws is dat het nieuwe bed er is! Jippie!!!! ben benieuwd hoe het slaapt.
Pff hier nog steeds geen regen en als ik buienradar bekijk lijkt er hier ook geen regen te komen! Ooh heb het zo warm! Kunnen jullie het nog een beetje volhouden?