1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ milkhd gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter louise, klinkt als een droombevalling daar teken ik voor ;)!

@ marleentje prachtige kindjes heb je zeg wees er maar wijs mee :)!

@ leotine heerlijk toch evne lekker door huis heen nestelen hihi, en je man helpt lekker mee dus dat scheelt ook! Wat jammer dat hij het bij een kindje wil houden?? Maar misschien vind hij deze straks zo leuk dat hij over een aantal jaar weer wil haha!

@ isa hadden jullie ouders de kleine nog niet gezien? Of kwamen ze alweer kijken hihi! Lijkt me zo leuk die trotse opa's en oma's ! Heb je al veel kraambezoek gehad? Heb je een beetje leuke kraamhulp?

@ jolanda welkom, wat vervelend meid dat je vriend dat hele bezorgde niet heeft :( lijkt me niet echt leuk inderdaad! Die van mij is ook niet uber bezorgd maar die zorgt er wel voor dat hij niks drinkt ect ;) !

@ milou hoe is je afspraak gegaan? als je de baby niet vaak voelt gewoon bellen hoor, dat hartje luisteren is leuk maar wij kunnen als leken natuurlijk niet beordelen of het ook echt goed klinkt! Hoop dat alles goed is!

@ eva ja dat kan soms echt opluchten even ruzie maken ;) en daarna weer alles goed maken haha!

@ anskev ja wij waren hier vannacht ook al op jacht, waar die dingen door heen komen is mij ook een raadsel :(!

@ hier vannacht echt gewoon bijna 10 keer wezen plassen mijn hemel zeg, slaap steeds slechter maar goed in de ochtend haal ik dat dan vaak weer in ;)! Hier is mijn vriend inmiddels weer helemaal rustig die denkt ook dat deze nog wel even blijft zitten hahah! Ik denk nu zelf 1 augustus maar we gaan het zien ;)! Verheug me er wel echt op hoor onze kleine meisje! Gister de hele dag visite gehad was erg gezellig maar ook druk, want mijn vriendin had haar 2 kindjes ook mee! Daarna kreeg ik ineens poetsdrang dus heb toen de ramen schoongemaakt ( ja daar zitten kindjes aan hihi ) huis gedweild en gestofzogen en de was gedaan hahaha) mijn vriend heeft het allemaal eens hoofdschuddend bekeken dat ik dat aan het doen was! Nu zo even lekker boodshapjes halen en ik doe vandaag even heel rustig aan ook lekker!

2. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    MilkHd Gefeliciteerd met je dochter, wat goed! En zoals ik het lees is de bevalling ook wel prima verlopen?
    Nou lekker genieten!

Ook hier nog steeds saai op de bank, niks geen nesteldrang.
    Wij vroegen ons ook al af Anskev waar die beesten vandaan kwamen, ook horren voor de ramen, en toch vannacht 3 keer op jacht geweest naar die rotbeesten :(
    En toen ging de telefoon ook nog (vriend heeft storingsdienst) Maar gelukkig hoefde hij niet weg.

Ik ben nu delen van het behang aan het uitknippen, wat nog over was. Ene kant van de babykamer ben ik helemaal blij mee, maar de andere kant is echt super saai, dus knip nu de bloemetjes enzo uit, om die op de andere muur te plakken, hopelijk lijkt het wat, weet anders ook niet wat we ermee moeten doen.
    Tips zijn welkom, het is een schuine muur, dus kan er helaas weinig ophangen.

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd!!! Een meisje! Klinkt als een droombevalling :)
    Nu heerlijk genieten!!!

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Milkhd gefeliciteerd met jullie meisje!!

5. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Mikhd gefeliciteerd met jullie dochtertje!

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milkhd, gefeliciteerd met jullie meisje! Lekker genieten nu!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Milk, zoals je de bevalling beschrijft klinkt het heel relaxed! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan.

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Fokje, jeetje, voor jou is de uitgerekende datum al bijna daar! Spannend hoor!

Marleentje, wat goed om te lezen dat het allemaal zo lekker gaat bij jullie! Heerlijk, ik kan niet wachten! Wat een heerlijke mannetjes op de foto!
    Over anticonceptie, snap heel goed dat je dan verder niets gaat gebruiken nu.
    En genieten doe ik zeker! Dubbel zoveel, ben echt bang dat ik mn buik flink ga missen..

Yasmin, fijn dat daar ook alles goed gaat!

Leontine, n.a.v. jouw berichtje ook maar een grote fles water neergezet, ben benieuwd of het scheelt! Gister had ik echt olifantenpoten.
    En zo tel ik ook af hoor, hier nog maximaal 24 dagen te gaan:p
    Kan me voorstellen dat je je daar nog niet bij neer wilt leggen. Eerst deze maar eens en dan zie je wel verder toch:)
    Fijn dat de controle weer goed was! En laat de kleine maar komen nu:p

Puschel, haha echt erg, maar ik hou gewoon echt van een opgeruimd huis. Als ik zo de hele dag thuiszit kan ik er echt niet tegen als er iets niet schoon of opgeruimd is:p Maar het is weer netjes, afgezien van beneden. Manlief moet de tuin nog afmaken en anders blijf ik bezig:p Hij neemt de hele tijd zand enzo meer naar binnen.
    Super dat de zolder klaar is! Whahaha jij bent grappig;) Als je het goed vindt heb ik genoeg aan mn eigen huis;)

Sweety, balen van je rotdag gister.. Gaat het vandaag weer beter?

Jola, leuk dat je nog mee komt kletsen de laatste loodjes!

Eva, jeetje, dat was even flink schrikken dus! Gelukkig is het nu weer goed, maar kan me wel voorstellen dat je er nu klaar mee bent. Zeker als je al dacht dat het begonnen was. Ook die extra nesteldrang is dan wel te verklaren;) Hoop voor je dat het snel begint!
    Las ik inderdaad ook, 2 augustus is het volle maan:)

Anskev, fijn dat je nu een betere nacht had! Geniet van het niksen;)

Miloe, balen van je rotnacht:( Hoe was de controle?

MilkHD, gefeliciteerd met de geboorte van Louise! Klinkt als een heerlijke bevalling, daar teken ik voor!

Annet, druk dagje dus gister! Vandaag maar weer lekker rustig aan doen dan:) Ohh voor jou is het ook bijna zover!

Aug. baby, klinkt als een leuk idee om die bloemen zo los erop te plakken!

Libra, aan het bevallen meid?;) Heb je al even niet gezien;)

Opa's en oma's, hier ook erg betrokken! Ouders van mn man worden voor de tweede keer opa en oma (heb al een schattig neefje van 10 maanden) en mijn ouders voor de eerste keer. Zo trots als ze nu al zijn, geweldig!

Hier gaat alles prima. Gister een gezellige dag gehad, lekker wezen zwemmen met mn man, schoonzus en man en de kleine van 10 maanden. Daarna wel geradbraakt en lekker een dutje gedaan op de bank:p 's avonds was ik echt te gaar om hier nog bij te lezen, dus moest vandaag even een inhaalslag maken:p
    Hier verder niet veel boeiends te melden. Nachten gaan op zich nog steeds redelijk, moet er wel een keer of 2-3 uit om te plassen, maar ik slaap daarna meteen weer in. Het ziet er nog niet naar uit dat kleine man al zin heeft om te komen:p
    Voor vandaag ook niet veel plannen. Vanmorgen even naar de winkels geweest en zometeen ga ik nog even naar een vriendinnetje die morgen op vakantie gaat voor 2,5 week en me dus hopelijk dadelijk voor de laatste keer met dikke buik ziet:p

9. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ milkhd
    Gefeliciteerd!!!

@ augustusbaby
    Mijn moeder heeft voor ons een muurschildering gemaakt op houten platen (zodat die ook mee kan als we verhuizen) Die platen zitten in 4 hoeken vastgeschroefd, dat zou bij jullie dan ook moeten kunnen hangen toch? (zal er ff een foto bijvoegen)

@ annet
    Heb inderdaad op mn kop gekregen van de vlos, had moeten bellen. Gelukkig laat de kleine zich wat meer merken. Als ik nu weer het idee krijg dat het minder word, moet ik bellen en krijg ik een check in het ziekenhuis. Maar voor nu was het allemaal prima. Wat de rest van de check betreft, de kleine is nu helemaal ingedaald, wat de andere klachten duidelijk maakten. Daarbij zei ze dat dat met mn darmen inderdaad een voorteken kon zijn, ze zag het vaker... een spannend iets, al weet ik goed dat het alsnog 4 weken kan duren ;)

Hier net wel een baalbericht gekregen van mn man. Hij heeft zojuist te horen gekregen dat zijn afdeling gaat verhuizen. Wat gaat betekenen dat hij veel meer reistijd gaat krijgen en ook nog eens de andere kant op moet.. Dit is echt iets waar wij absoluut niet op zitten te wachten. We hopen maar dat het toch niet doorgaat, binnenkort horen we meer...

10. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    oeps de foto vergeten

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Bevallingslijst
    Geboren op-Kindje van - Naam – T/G/L
    02-07-2012 Yasmin84 (35wk) - D.-10:42/2480 gr/47 cm
    03-07-2012 Zazu - Sam- 2990 gr/48cm
    15-07-2012 woezelenpip(37,1 wk)-sophie anne-fleur-3110 gr/45 cm
    16-07-2012 Jel123 (37+)-geheim/ 11:55/
    20-07-2012 Isa (38 wk) – Morris - 9:02/3445 gr/ 51 cm
    21-07-2012 Gold (37)-meisje-?/2620 gr/
    23-07-2012 Marleentje (39+4)-Mika-14:59/ 3586 gr /50cm
    24-07-2012 Frisje (38+6)-jongen-
    29-07-2012 Milkhd- meisje

Verwachte uitgerekende datum
    31-07/01/08 Fokje (3e kindje)/thuis/combi FV,BV/verrassing
    01-08 Scooby26
    01-08 Niqi79 (1e kindje)
    01-08 Maxje (1e kindje)
    03-08 Soekie (2e kindje)
    03-08 Beebje2012 (1e kindje)/ZH/FV
    03-08 Leontine78 (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    03-08 Libra1 (1e kindje)/TB?/BV/
    04-08 Jessica (1e kindje)
    04-08 annet1985 (1e kindje)/ZH/combi FV,BV meisje
    04-08 Sjorsjette (1e kindje)
    04-08 Sweetygirl84
    04-08 Marilou (1e kindje)/TB/BV
    05-08 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    05-08 ruby82 (2e kindje)
    05-08 Swissy (2e kindje)/
    06-08 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/
    07-08 Augustus baby (1e kindje)/ TB/BV Wil het niet weten
    07-08 Eva33
    08-08 Sher (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    08-08 Wish2bpregnant (2e kindje)
    08-08 sweet Lilly/TB/BV/jongen
    08-08 Coortje (3e kindje)
    08-08 CenM (1e kindje)/ZH/BV/meisje
    09-08 Yara89 (1e kindje)/TB/BV
    10-08 jup (1e kindje)
    10-08 Bellabella (2e kindje)
    11-08 Anskev (1e kindje)/ZH/FV/meisje
    11-08 Zussie (1e kindje)
    11-08 Puschel (1e kindje) meisje
    12-08 sweety8 (1e kindje)TB/BV????
    13-08 L0nneke (2e kindje)
    13-08 Nannie (2e kindje)/ZH/BV/????
    13-08 Lentekind 1 kindje
    14-08 Miloe86 (1e kindje)
    15-08 Nrg50 (2e kindje)
    21-08 Laurie (2e kindje)/ZH/

Zo even de gegevens van Mika bijgewerkt en ik heb Milkhd toegevoegd!

12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miloe, heel veel last van nesteldrang heb ik ook niet hoor. Heb mijn fases zal ik maar zeggen. De afgelopen twee weken heb ik veel op mijn kont gezeten. Lekker zitten haken enzo.

Huishouden probeer ik gewoon bij te houden, maar een badkamer hoeft natuurlijk niet elke dag. Eric stofzuigt regelmatig en ik ruim op en doe de wc's en badkamer. Op de slaapkamer eens in de week een doekje over het nachtkastje en that's it. Daar heb ik geen full time job aan. En ik probeer de wastonnen leeg te houden. Maar ik ben absoluut geen schoonmaakjunkie hoor. Echt niet.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Milkhd: gefeliciteerd met jullie wondertje!! Geniet van de kraamtijd want ook die gaat erg snel!

Hier nog 2 dagen (extra kraamzorg 9e en 10e dag ivm ks) en dan zit het er alweer op... Zal ze erg gaan missen want we hebben een geweldig leuke kraamverzorgende.

14. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Milkhd van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

Vanochtend echt te veel gedaan, merk ik nu. Ben echt totalloss. Dit gevoel ken ik nog niet. Dus nu echt rustig aan doen, en dan weer opladen tot de laatste yogales vanavond. Moet eigenlijk wel zeggen dat ik ook wel klaar ben met die yoga. Vindt 't wel fijn om te ontspannen etc, en die oefeningen en aanwijzingen die ik gekregen heb geven me wel meer rust richting de bevalling toe, maar verder heb ik echt zoiets en nou is t klaar.

Die betere stoelgang is hier trouwens ook herkenbaar. Merk dat dat weer een stuk makkelijker gaat, zelfs beter dan voorheen. En ja heb ook al gehoord dat dat een voorteken kan zijn, nou ja we wachten maar af.

15. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Wow Miloe je hebt een crea moeder ;)
    Ik heb het nu eerst met die plaatjes gedaan, zal zo even een foto maken en erop zetten!

Net even een klein stukje gewandeld even naar de brievenbus, verder weinig gedaan.
    Uk is weer flink bezig in mijn buik drukt continu de kont naar buiten, dus weer flinke druk op mijn buik, gelukkig niet mega pijnlijk, maar fijn voelt het ook niet haha, maar ach nog maar even genieten hopelijk is het eind volgende week zover dat ik (helaas) het gevoel kwijt ben en de kleine in de armen heb.

Pff vriend belde net hij was onderweg naar huis, maar helaas zijn er nog 2 storingen bij gekomen dus hij moet nog even doorwerken :( hopelijk is het snel opgelost.
    Nou ik zal even een foto maken!

16. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    En zo ziet het er nu uit! De plaatjes zijn op dus kan er helaas niet meer op plakken ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd Milk met jullie meisje! Geniet ervan!
    De bevalling klinkt hemels! Hoop dat het ons allemaal zo makkelijk afgaat!

18. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden, ik ben gisterochtend (29ste) om 09:05 bevallen van een mooie knappe zoon! Hij weegt 3740 gram en 51 cm lang.

De bevalling kwam nogal onverwachts, althans nooit gedacht dat het al zou gebeuren haha. Ik kom later nog wel uitgebreid vertellen. Alles gaat goed met ons, wel zo slap als een vaatdoek maar dat gaat al steeds beter. Ik ben thuis in bad bevallen. We hebben er 7,5 uur over gedaan, en 1,5 u geperst. Geen schade, ondanks mijn bleek zo, erge sterke bekkenbodemspieren. Het water heeft er wel voor gezorgd dat ik geleidelijk aan kon uitrekken.
    Daarom heb ik ook vrij lang moeten persen. (ik vertel het hele vehaal nog wel)

Maar ooh wat is hij toch knap! Een bos vol zwart haar. Zo blij, trots en gelukkig! Lig nu lekker met mn knuffeltje op de borst in bed :) En ook al ben ik met 39+2 bevallen, hij was al verder af hoor. Echt voldragen, geen huidssmeer, mega lange nageltjes en echt niet een ukkie. Dat het in mijn buik gepast heeft!!

Voor wie nog moet, heeeeel veel succes!

19. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Libra!! Jeetje nog even en we hebben alleen maar juli mama's ;)
    Wie zou dan echt de eerste augustus mama worden!

Nou Libra lekker genieten

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ohhh libra wat fijn voor jullie van harte gefeliciteerd met jullie zoon :) ben benieuwd naar de naam mocht je dat willen delen natuurlijk! Heel erg gaan genieten nu :)

Deel Deze Pagina