Dankjewel!! Ja ik wil de naam wel delen hoor, maar wil op dit forum ook graag anoniem blijven. En mijn zoontje ook Vinden jullie het goed als ik de naam dus niet in de geboortelijst wil hebben staan, maar hem gewoon 1x hier in mijn berichtje plaats?(liever de naam dus ook niet quoten, ivm googlen) Hij heet J.ake !
Hier weer last van harde buiken en last van me onder rug. Wat zijn er al veel bevallen Wil ook wel bevalen heb het echt zo gehad Pfff slapen wil niet meer en elke x die harde buiken, ben gewoon op. Morgen weer naar de vk voor controle.....
Libra, jij boefje......je bent me gewoon voor! Maar wat fijn voor jullie. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuke naam ook! Die hoor je in Nederland niet zo vaak. En nu genieten. Ben jaloers hoor!
Libra gefeliciteerd met jullie zoontje!! Heb hier ook voor dezelfde reden als libra zn naam niet genoemd maar zoals libra het vermeld kan het ook. De D. Staat dus voor D.0n0van
Libra, whahaha en ik typte straks in mijn berichtje of je stiekem aan het bevallen was Was eigenlijk een grapje, miste je al. Maar je bent dus bevallen, lieve meid, van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een prachtige naam! En lekker thuis, in bad, zoals je wilde, helemaal super! Hoop dat ik je snel en op dezelfde manier mag volgen Ben heel benieuwd naar het volledige verhaal. Maar eerst lekker bijkomen en genieten!! Haha zit gewoon te stuiteren hier Yasmin, wat een ontzettend mooie naam! Echt leuk! Leuk die Engelse namen Wij hebben een Ierse naam, ben zo benieuwd naar de reacties als hij er is Voor de rest ben ik alles helemaal vergeten, sorry meiden Had echt even een pretje met mezelf toen ik zag dat Libra echt bevallen was Ik ben er ook wel aan toe hoor meiden. Het is en blijft dubbel, maar ik ben er wel echt klaar voor en ben zo benieuwd naar ons mannetje! Bij mn vriendinnetje was het gezellig Heeft me toch wel weer even met beide benen op de grond gezet dat het allemaal echt dichtbij komt. Dit was voor haar namelijk (hopelijk) de laatste keer dat ze me met dikke buik zag. Ze komt 15 augustus terug. Dan zou ik 41+2 zijn, dus ik hoop dat hij er dan toch al is
Milk, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Zo te lezen is het allemaal supergoed en supersnelle gegaan. Geniet van je meisje. Libra, Jij ook gefeliciteerd met jullie knul. Ook een hele leuke naam. Fijn dat je hem met ons deelt. Lijkt me heerlijk zo'n onderwaterbevalling. Geniet van je manneke. Marleen, Knappe mannen heb jij! Yasmin, Ook mooie en aparte naam. Fijn dat jij hem ook met ons deelt. @ de rest: Ik reageer morgen wel. Lig nu met mijn phone te tikken.
Libra, wat gaaf. Je bent ook al bevallen. Meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dat moet echt genieten zijn. Toch knap dat er evengoed zo'n gewicht in jouw bescheiden buikje zat. Meid, geniet lekker van je kraamperiode, kom goed bij en dan lezen we vanzelf een keer je verhaal hier!
@ augustusmama Ja mn moeder is erg creatief, gelukkig, want bij mij is het ver te zoeken! Jouw kamer ziet er nu ook weer een stuk vrolijker uit, ben nu wel benieuwd naar de andere muur @ libra Gefeliciteerd!!! En een erg leuke naam! Ben benieuwd naar je verhaal, maar voor nu eerst bijkomen en vooral genieten!! @ Yasmin Ook een erg leuke naam! Hoe gaat het met jou en de kleine? @ augustus We moeten nog 1 dag overbruggen en dan is het augustus, wie weet komt er morgen nog een juli mama bij, maar ik ben erg benieuwd wie de eerste augustus mama word! @ naam Wij hebben ook niet voor een nederlandse naam gekozen, ik ben benieuwd naar de reacties, vooral van schoonfamilie... Die zijn heel erg van de nederlandse namen.. Hier is het nu gelukkig weer lekker druk in de buik. We hebben net toch maar even de maxi cosi in de auto geprobeerd, hadden we nog nooit gedaan, dus wilde het wel een keer gedaan hebben voordat we met de kleine de auto in gingen.. Verder heb ik nu ineens het idee dat de kleine eerder gaat komen... terwijl ik tot nu toe 41+1 in mijn hoofd heb gehad heb ik nu ineens het gevoel dat t misschien wel voor de 40 weken gaat komen.. geen idee waarom..
Dames ik heb babynieuws Kreeg net een berichtje van Nannie! Vanmiddag om 14:05 is onze dochter en zusje Yara geboren! 3225 gr en 51 cm hopelijk morgen naar huis!
@Libra, van harte met de geboorte van jullie manneke! Leuke naam. Snap je standpunt wel hoor, je hoort tegenwoordig zoveel. @Yasmin ook voor jullie leuke naam Hier is de jongensnaam behoorlijk hollands, de meisjesnaam kom je in meerder landen tegen. Is wel grappig familieleden zijn aan t gissen. De jongensnaam is nog niet voorbij gekomen, de meisjesnaam heb ik al wel een keer gehoord. Kom ik net terug van de yoga, hebben m'n ouders een "landingsplek" in de voortuin gezet. Een flink hoog nest met een groot ei erin!. Nu de ooievaar nog op bezoek krijgen Hier nog steeds wat last van m'n onderrug en m'n buik. Kan ook niet echt zeggen dat bepaalde oefeningen net bij de yoga zo plezierig waren. Had net nog wel even de drang om met de stofzuiger over de benedenverdieping te gaan, de prullenbak te legen en de laatste was even weg te strijken. Dus ukkepuk kan komen zullen we maar zeggen. Nou ja we wachten maar af ga dadelijk mijn bed maar eens opzoeken, en wie weet...
Ja en nog meer babynieuws!! Nannie van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
Nu gaat het hard meiden! Nannie, van harte met jullie dochter. Wij vonden Yara ook leuk voor een meisje. @ naam Wij hebben ook een Ierse naam....hoop maar niet dat we dezelfde hebben haha. Ik had hem nog nooit gehoord in onze omgeving. Vraagt van de week een kennis om op haar geboortekaartje te stemmen van haar zoontje van twee. Hebben zij onze naam als tweede naam. Was enigszins teleurgesteld, maar wij vinden de naam te leuk om niet te gebruiken. En het is niet zijn roepnaam dus ach.... Ben benieuwd wie volgt, want het juli lijstje wordt toch al best lang!
Nannie! Van harte! Wat gaat dat snel ineens! Komt dichtbij he... Wie heeft er toevallig ook nog een.inwendig onderzoek gehad? Ik vandaag. Baarmoeder mond normaal 4 cm. Mijne nu 2. Volgende week weer is hij dan al helemaal weg gaan ze poging doen tot strippen. Ben benieuwd...
Jeetje, wat gaat het snel met al die bevallingen! Gefeliciteerd allemaal! Blijven er nog wel augustusmama's over?!
Oh ja, daar wilde ik nog op reageren: Augustus baby, vind het super leuk zo! Komt het behang terug en het is niet te druk, mooi in evenwicht zo! Miloe, geloof dat die schildering van jou was toch, door je moeder gemaakt? Vind m errug gaaf! Inderdaad bijna augustus, morgen de laatste dag van juli. Ben benieuwd of er nog juli mama's bijkomen of dat we nu echt naar augustus gaan Al zijn er trouwens nog meer meiden die ik al even niet gezien heb, dus zou me niks verbazen als er nog wat juli mama's bijkomen Nou zeg, ik typ net bovenstaande naar aanleiding van Miloes bericht, zie ik daaronder dat Nannie bevallen is! Nannie, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Yara! Mooie naam Al heet ik zelf niet echt zo hoor Hoop dat alles goed is gegaan! Anskev, wat ontzettend leuk dat je ouders dat gedaan hebben! Nu inderdaad maar wachten op de ooievaar Hoe was je laatste yoga les? Namen, blijft leuk om te gissen he Ben ook heel benieuwd wat iedereen ervan gaat vinden Bij ons zijn beide namen niet geraden. Jongensnaam is wel 1x genoemd, maar dat was toen mn zwager een hele waslijst met Ierse namen op aan het lezen was van internet, haha dat telt niet Bij ons is Liam al heel veel genoemd, maar dat wordt m dus niet Leontine, haha maakt toch niet uit als we dezelfde hebben We kennen elkaar toch niet Hier in de omgeving heb ik de naam die wij hebben in ieder geval ook nog nooit gehoord en hij is in 2011 volgens de lijst van SVB ook maar 9x gegeven (en nog 6x en 3x in een andere onofficiele spelling) Het zou in ieder geval echt super toevallig zijn Nath, hier geen inwendig onderzoek, doen ze dat bij jullie standaard dan? En waarom met 40 weken al strippen? Nou ja, wel fijn dat je weet dat er al wat staat te gebeuren
Yara nee niet standaard maar heb 3 kwart van de zwangerschap een te hoge bloeddruk gehad. Nu is hij redelijk stabiel de laatste 2 weken en ze hebben zoiets van stel hij gaat weer omhoog... Meer uit voorzorg.onze meid lag er mooi voor vandaar...