1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Gelukkig :) Zwanger :D

Net gehoord dat mijn beste vriendinnetje moet gaan beginnen met hormonen, dus dat ik nu mee doe, maakt dat het allemaal extra dichtbij komt en extra bijzonder... :)

2. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Even een klein berichtje :)

Hoe gaat het met jullie allemaal? Houden jullie het allemaal nog vol tot de eerste echo?
    Ik ben, net als wat ik bij andere lees, wel aan het aftellen hoor!! Vind het spannend omdat ik niet/nauwelijks klachten heb en dan vraag je je toch af of het allemaal wel goed zit. Als je al die horror verhalen hoort zou ik verwachten dat ik nu al 100erde keer de binnenkant van het toilet pot heb gezien en dat ik minstens al 10 potten augurken op heb. En dan ik hele gevoelige borsten heb. Maar niks is van dat alles. Ik merk wel dat ik normaal gesproken erg van zoete tussendoortjes houdt en dat ik nu liever zoute tussendoortjes eet. En mijn tepels zijn iets gevoeliger als anders, maar that's it. Ik Heb voor de zekerheid vandaag maar weer een zwangerschaps test gedaan en die gaf gelukkig twee knal rode streepjes :)

Iedereen hou je taai.

Liefs,
    Frisje

3. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps!!! Berichtje is toch iets langer geworden dan ik dacht ;)

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ohh wat een feest van herkenning dit ! Ben zo blij dat ik niet de enigste ben. Ik heb alleen maar heel erg last van mijn borsten. Uhh nee nu ook niet eigenlijk. Verder niet misselijk, geen rare steken meer. Ook maar weer even een test gedaan en die is nog steeds knal positief. Ach ja het is gewoon afwachten tot de echo leef er ook echt naar toe. Overigens heb ik er wel een goed gevoel over. Misschien moet ik me ook wat minder laten lijden door de kwaaltjes van anderen ;)

5. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annet en frisje: ik heb hetzelfde hoor! heb bijna geen kwaaltjes (meer) :( was alleen vandaag erg duizelig!
    Afgelopen 2 dagen was ik zoo onzeker :( heb zelfs overwogen om een week eerder een extra echo te doen!
    Maar ik ga het gewoon (proberen) vol te houden!
    Zijn er nog meer die erg onzeker worden van het wachten?
    Ik heb normaal al weinig geduld, maar hiermee... nog 1 week en 6 dagen! Het is niet dat ik er een slecht gevoel over heb.. ben alleen gewoon bang om het weer te moeten verliezen. Het is zooo kostbaar!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook onzeker hoor.. Voel eigenlijk ook niet zoveel meer, geen kwaaltjes, niet misselijk.. Alleen moeite met opstaan en wat gevoelige tepels, maar dat was het dan ook.. Maar de testen knallen nog steeds, en ik moet nog 3,5 weken aftellen tot de echo.

7. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zazu, wat naar om te lezen meid, ben echt blij dat het geen bbz was! En 2 vruchtjes! Ik ga voor je duimen!

8. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ yara, gelukkig heb jij ook niet zoveel last. Mijn man probeert me gerust te stellen en zegt dan: joh het is nog zo vroeg en zo klein, het komt echt wel!
    Nog 3,5 week voor jou..ben je ook al de dagen aan het aftellen?
    Ik had gister en eergisteren echt een slechte dag, daardoor nog een kv test gedaan en gelukkig inderdaad ook nog een knalstreepje, toch fijn om te zien!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Beebje, uhm, ik probeer het aftellen nog even achterwege te laten, anders maak ik mezelf echt helemaal gek:) Dus probeer gewoon van dag tot dag en elke dag zonder bloed is er weer 1;) Had nog een hoop testen, dus doe vanaf afgelopen zaterdag tot komende vrijdag elke dag een test, en ze worden mooi donkerder elke dag! Maar ik denk dat ik vanaf komende week wel meer ga aftellen, dan heb ik niet meer de houvast van de testjes elke ochtend..

10. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is inderdaad wel beter..anders duurt het nog zo lang! Ik doe alleen een test als ik me erg onzeker voel. Heb nu ook niet meer in huis! Maar bij mij worden de testen niet donkerder, ik had eigenlijk vanaf mijn (vermoedelijke) nod met kv al een hele donkere streep (fotoboek). Dus ik hoop elke keer dat het streepje even donker is! Tja en gek maken..dat doe ik eigenlijk wel (hoe zet ik dat uit???)..ik durf niet meer op mijn gevoel af te gaan. Vorige keer voelde het zo goed, en toen ging het mis. Nu denk ik als ik me goed voel...ja dat deed je vorige keer ook. En als ik me niet goed voel..zie je wel, het voelt niet goed! haha zo blijf ik hangen in die gedachtes. Maar vanaf vandaag ga ik weer positief denken, anders kom ik die 2 weken echt niet door!!!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wanneer hebben jullie gebeld naar de VK???

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemiddag dames,

Ik wil me ook graag bij jullie clubje voegen. Afgelopen zaterdag had ik een test gedaan waarop een streep zichtbaar was als je de test maar goed draaide. Vanmorgen hebben we opnieuw getest en deze was heel duidelijk. (zie foto) Vanmiddag uit mijn werk meteen nog een test er tegenaan gegooid en nu weet ik het zeker...ik ben zwanger!
    In oktober heb ik een mk gehad. Dit was de eerste ronde daarna dus dit is heel bijzonder en dat besef ik ook goed. De banner heb ik op 5 weken en 5 dagen gezet. Door de mk is het moeilijk te pijlen. Maar de vk gaf aan dat ze uit gaan van mijn eerste menstruatie dag.

Ik heb net de vk aan de lijn gehad en 28 december heb ik mijn eerste echo! De week erna mijn intake. Ik ben zo benieuwd!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Beebje, blijft lastig en je kunt het toch niet uitschakelen. We kunnen alleen maar hopen en aftellen naar een mooie echo:)

Goofy, ik had zaterdag positief getest en maandag de VK gebeld, twee dagen later dus.

Lente, je banner toch maar veranderd meis?:p Wel goed dat je even met de VK overlegt hebt en je echo de 28e al!:D Haha zitten we alledrie een paar dagen na elkaar;)

14. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    Ja! Ik ook op 28 december! Ik vind het wel spannend hoor... Op 1 of andere manier houdt het me ook tegen om ouders te vertellen dat ik zwanger ben. Wil toch graag eerste de zekerheid van de echo.

Voor wie liever in een volledig augustus topic meepraat, die is inmiddels ook gestart. Alleen is het daar voorlopig nog een stuk minder druk dan hier.

Gister helaas ziek geworden. Lig de hele dag te slapen, giga koorts en snipverkouden. Ik hoop dat het gauw weer over gaat. Het gooit al mijn plannen voor deze week zo in de war.

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb hem idd ff aangepast nu naar 5,5. Tegen de tijd dat ik naar de vk ga merk ik wel hoever ik daadwerkelijk ben. Als ze het meten roepen ze maar een datum. Tot nu toe 3 aug!

Jessica, beterschap!

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik heb dat ook, hoor iedereen over allerlei kwaaltjes, maar heb zeld nergens last van! Dit maakt mij ook heel onzeker!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha is dit het kwaaltjesloze topic ofzo;) Zo te horen heeft bijna niemand nog kwaaltjes!

Dat dat maar zo blijft, vind het wel fijn! (Behalve dat het me natuurlijk ook wel onzeker maakt..)

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik heb vanmorgen VK gebeld: er werd gevraagd of ik behoefte aan een vroege echo heb op 8 wkn zwangerschap, dus ik: "nou, als het mag, graag!" :) Dus nu heb ik intake en echo op 27 december!!! Joehoe! Ik had verwacht pas in januari ergens aan de beurt te zijn...

19. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    :D@ lentekind: gefeliciteerd en welkom!
    @Jessica3: beterschap, wat balen dat je je zo rot voelt... Ik hoop dat de koorts gauw zakt!

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    zo mijn testjes even :) oh ja dat streepje staat wat dichter bij omdat ik het los had geklikt was benieuwd hoe het er van binnen uit zag

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8465-picture48438.jpg

En de test van moeders voor moeders, je kunt wel zien dat de stof niet helemaal goed doorloopt. maar des al niet te min ben er trots op :)

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8465-picture48439.jpg
    Ben blij dat jullie ook nog geen kwaaltjes hebben is een pak van mijn hart eigenlijk ;)

Deel Deze Pagina