Hai allemaal, Ik ben nieuw hier en wil me graag in dit topic melden omdat ik gelijk met jullie op ga. Ik stik van de verschijnselen, van obstipatie,misselijk, zere borsten, snel ge-emotioneerd, buikkrampen ( wat dus bandenpijn moet zijn) tot het doodmoe zijn aan toe. Ik lees hier heel vaak geniet er lekker van maar dat gevoel herken ik nog niet echt. Ook het blij zijn vind ik moeilijk omdat dit natuurlijk een risicovolle periode is. Van mij mag het 27 december zijn ,dan krijg ik mijn eerste echo! Dit wordt mijn eerste, en laatste, kindje. Ik ben al in de 40, om de week wonden mijn twee stiefdochters bij ons in huis...het is alleemaal best wel spannend! Veel succes iedereen!
Overigens goedemorgen ik ben vandaag lui, was om 8 uur al wakker had zo'n enorme trek pfff! Ik ben hier overigens al 2 kilo afgevallen ( ben al te zwaar maar door het gezonde eten gaat het erg goed) hier nog steeds geen misselijkheid , of andere rare dingen ! Verheug me idd ook erg op de echo, maar vind het ook super spannend hoor! Wij gaan daarna al naar Londen dus hoop met positief nieuws!
@annet heb de testen in m'n album staan en afgevallen? ik ben juist aangekomen ondanks dat ik minder eet (weinig eerlust) Maxje welkom! Wat is je uitgerekende datum? Dan zet ik je er ook bij op de lijst Ik merk niets aan m'n kleding...
Ik denk weet niet hoe zwaar je bent maar ik heb echt overgewicht! Was overigens nog veel zwaarder ben al 25 kilo afgevallen !
Dat is ook een prestatie zeg! Knap van je Afgelopen jaar 10 afgevallen maar dat zit er ondertussen al weer aan jammer genoeg
Naar het profiel van degene gaan en dan zie je vanzelf fotoalbums staan (mits ze niet afgeschermd zijn dan)
Okee, nu stop ik met telkens mijn banner wijzigen. Als zeiler en de wens om ooit op een schip te gaan wonen, vind ik deze toch het leukste .
Hier bij de dokter geweest, einde volgende week bellen als ik nog bloedverlies dan gaat ze een spoedecho voor me aanvragen......de oplettende lezer snapt natuurlijk wel dat die echo hoe dan ook er komt.....ook als ik niet meer bloed.....toch? Ze zegt, kan zoveel dingen zijn, innnesteling, opschonen, baarmoedermond extra gevoelig door twee andere zwangerschappen.....dus pffff wordt een spannende week...
Ik kon pas met 7 weken terecht voor een echo! Ik had wel dagelijks bloedverlies, de ene dag wat meer dan de ander. Hoop echt voor je dat het bloedverlies minimaal is. Laat de week nou maar snel voorbij gaan!
@ Lauren: Nou ik zeg dat is zeker een positieve test! @ Yasmin bedankt weer voor het aanpassen van de lijst. En de vrouw van MvM zei tegen mij dat hun testen gevoeliger zijn. @ Leontine+ Zazu : Helaas is het nog te vroeg voor een hartje maar er was heel mooi een bevrucht eitje te zien. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo en al het goed is zouden we dan een hartje moeten zien. @ Leontine Jij nog 4 weken wacht pffff dat is idd wel erg lang. @ Isa ik heb een rokje van een vriendin gekregen en vind het persoonlijk ook erg lang, maar mijn vriendin zei als je wat verder bent is het handig als ze wat langer zijn omdat het dan lastiger zal worden om je benen over elkaar te doen. @ Goofychick Volgens mijn gyn kunnen ze vanaf5 weken al iets zien dus ik zeg lekker over bellen en een echo eisen die onzekerheid is helemaal niet goed voor je.
Ben zonet de kratten gaan halen bij de apotheek kom ik uitgerekend m'n schoonmoeder tegen aan het einde van de straat!! Wij hebben haar nog niks verteld wilden dat met kerst doen. Ze zei nog van wat moest jij nou bij de apotheek?? (had tassen van de apotheek zelf omdat die die ik bij me had te klein waren) De tassen konden ook niet echt helemaal dicht dus denk dat ze de flessen wel gezien heeft Ze heeft me de vraag niet gesteld maar denk dat ze het wel door had....