oohhhh tuurlijk kom je op dat moment altijd de verkeerde mensen tegen... Hopelijk kent ze de blauwe flessen niet!
Hahahaah Yasmin, dat zul je net zien! Meiden, ik heb zo'n moeite om mijn mond te houden, wil er gewoon lekker over keuvelen met iedereen, hahaha. Maar we willen echt wachten tot we iig de echo hebben gehad. Mijn vrienden zie ik niet elke week helaas en wel met Oud&Nieuw, maar dan heb ik de echo nog niet gehad....zucht...wat is het leven toch moeilijk....zelfs als je supergelukkig bent!
Zo meiden jullie teuten behoorlijk snel verder. Moest een aantal bladzijdes bijlezen. Goofy, ik wil je heel veel sterkte wensen in deze zenuwslopende week. Oh wat ik dat frustrerend als je een antwoord wilt hebben maar je nog moet wachten. Dat ik een mk had kreeg ik ook eerst veel krampen toen bruin bloed en vervolgens rood bloed. Ik hoop voor jou dat het stopt. En dat je die echo evengoed wil kan ik me goed voorstellen. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Hier verder niks te klagen. Ik heb nu mijn knoop even lekker los op de bank. Heerlijk haha. En dan is het nog niet eens avond maar goed, we hadden een heerlijke lunch op mijn werk. De enige kwaal die ik heb is als ik bij de broodafdeling van de supermarkt sta. Daar stinkt het nu naar kattenbak. Hopen dat die geur niet 8 mnd blijft want het stinkt hahaha
I know!! Gelukkig is de echo dinsdag en (als alles goed is) dan gaan we het weekend van de 17de ouders, schoonouders en zusjes op de hoogte brengen! oohhh nu al zo'n zin in!!!
@goofy; meid, wat vreselijk slopend! Natuurlijk gewoon op de echo aansturen.. Hoop zo voor je dat het goed gaat!! @all; jullie zijn zo moeilijk te volgen! Het is voor mij ook niet bij te houden... Hier vandaag MvM gehad; Bekijk bijlage 205290 Dat is wel een mooie knaller toch? En uiteraard een mooi armbandje, boek en tijdschrift gekregen. Zo leuk!! Ben helemaal blij! Zijn er al meer misselijke meiden hier? Bij mij valt het nog steeds wel mee, af en toe. Hopen dat het zo blijft!!
@ Lauren: fijn dat je een knaltest had vanochtend, dat zal een opluchting zijn! @ Balou: fijn dat je echo goed was! @ Goofychick: balen dat je niet meteen een echo kreeg. Hopelijk stopt het bloeden snel! @ Yasmin: hopelijk heeft je schoonmoeder geen idee waar die flessen voor dienen. @ All: ik ben vanochtend zo stom geweest...ik heb mijn laatste testje gebruikt en gelukkig nog steeds een knaltest MAAR...: het lijkt alsof de teststreep ietsjes lichter is dan de vorige testen. Op de vorige testen was de teststreep duidelijk donkerder dan de controlestreep en nu lijken de teststreep en de controlestreep even donker....Hoe kan dit?? Ik hoop niet dat ik nu minder hcg heb, de piek moet nog komen toch? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....zeker omdat ik verder ook weinig voel van de zwangerschap...Had ik maar niet getest . Zometeen gaan we met mijn schoonouders een weekendje weg. Vanavond willen we ze vertellen dat ze opa en oma worden. Ben benieuwd hoe ze reageren .
@ Sweet lilly: mooie test van MvM! Hoe lang duurt het voordat MvM belt nadat je je hebt aangemeld? Ik heb me afgelopen dinsdag aangemeld maar nog steeds niets gehoord...
@ Goofy als het na het weekend nog steeds bloed zou ik gewoon een echo eisen ze kunnen vast wel vertellen waar het wegkomt dan. @ sweet lilly mooie test leuke dingen kon je kiezen he ben ook helemaal gek met het boek, echt hele leuke dingen staan erin. En het tijdschrift vind ik ook erg leuk, @ hier vandaag wat last van steekjes, hmm het is ook nooit goed, gister baalde ik omdat ik niks voel, vandaag maak ik me zorgen omdat het weer steekjes zijn snappen jullie het nog . Vandaag hier maar eens even flink door het huis heen geweest, tja zwanger zijn is een dodelijke combi voor je huis hihi. @ vertellen, net belde een vriendin van me, en die vroeg me en is er al een kindje op komst vond het zo moeilijk om niks te zeggen hihi. Heel veel mensen weten het al wel maar dat is alleen familie, voor de rest wil ik het echt nog even geheim houden. Eerst de eerste echo maar even afwachten.
Hihi en wat heb je er van geleerd niet meer de hele tijd testen ! Nee zonder gekheid, de ene dag is de andere dag niet en de ene test is de andere niet, er staan toch duidelijk 2 donkere strepen op dan ben je dus gewoon harstikke zwanger. En nu niet meer testen hoor. Worden we alleen maar onzeker van. Het liefst deed ik ook elke dag een testje tot de echo. Maar het heeft gewoon geen zin.
Dinsdag dacht ik: oh jee, dit is wel echt misselijkheid! Maar woensdag, donderdag en vandaag weer nergens last van. Heb 's ochtends alleen niet zo'n honger....aan een paar cracottes heb ik genoeg. Neem dan om een uur of 10.30 uur nog een boterham. Maar ik ruik wel alles veel sterker....ik zit op het werk naast de keuken waar menigeen tosti's aan het maken is....jullie snappen hoe het ruikt als dat ding ietsjes te lang aan staat. Vind het normaal al niet lekker, maar nu walg ik er echt van! Hahaha....
Leontine, oohhh herkenbaar! Ik ga serieus bijna over mijn nek als: -Er iemand langsloopt die net gerookt heeft -Er iemand langsloopt die teveel parfum op heeft -Er iemans langsloopt die drie kwartier in een rookhok gezeten heeft. Ohh en zo kan ik nog wel even doorgaan, als ruikt drie keer zo sterk en sommige dingen kan ik echt niet hebben!
@Lentekind dank voor je medeleven, tja ik heb gelukkig geen krampen anders wist ik wel hoe laat het was, voelt ook zo anders dan bij de vmk die ik heb gehad.....daar was de test ook licht en werd steeds lichter....dan zou je zeggen nou dan moet het toch goed zitten maar toch schrik je je wezenloos door het bloedverlies en elke keer hoop je dat het gestopt is als je kijkt.... @Isa oh al gauw de fam op de hoogte brengen heerlijk meis. @Leontine, hier weet een van mijn beste dinnie het nog niet....ik wil het haar heeeeel graag zelf vertellen maar moet waarschijnlijk een week wachten...en dan maar hopen dat ik haar kan zien. Misschien dom want juist nu kan ik haar steun goed gebruiken. @Mooie testen.... @Niqi, het hormoon kan nog heel vaak wisselen......dus heel logisch dat je dit hebt maar het doet je wel schrikken dat zou het bij mij ook doen. @Annet, misschien dat ik dan zelf al de gyn bel ja... @yara89 hahahaha daar had bij mijn oudste ook zo'n last van....nu valt het nog wel mee zeg ik zelf, maar stickers van de supermarkt gehaald voor de kerst en die dingen liggen nu in de gang want ze stonken zo....manlief lachen, zo je bent echt weer zwanger. Oh ik zou nog even mijn test van vandaag laten zien....had gedronken inmiddels.....halverwege de dag gedaan... De eerste is van gisteren (met ochtendurine)laatse van vandaag (halverwege de dag)
@goofy; ze worden idd wel donkerder meid. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!! @geurtjes; ja ik ruik alles ook heel sterk. Dan zegt manlief weer; ach jij met je zwangere neus haha.. Maar sommige dingen zijn echt vies; loempia van man vond ik vanavond erg...Was blij toen ie op was!
goofychick ze worden wel donkerder idd.. blijf duimen voor je meid! ik heb heel erg last van hamburgers lucht. werk vlakbij een snackbar en die geur... brrrr en koffie.. bah kan ik ook niet ruiken..
Ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Al ben ik nog helemaal beduisd dat we echt zwanger zijn! Ik zal mijn verhaal even doen. 7 nov hebben we onze 3e IUI (laatste) gehad. Helaas op 15 nov toch ongi geworden. (dacht ik tenminste) Nu voelde ik me de laatste 2 weken wel vreemd. Misselijk met vlagen en had ik het ijs en ijskoud. En moe moe en nog eens moe... Maar verweet dit zelf aan een griepje dat dwars zat. Tot dat ik vanmorgen dacht na gisteren wat bruinverlies te hebben is normaal begin van ongi (ongi komt dan binnen 24 uur) maar die zette dus niet door en mijn ()() zijn nog mega gevoelig en dit verdwijnt normaal bij bruinverlies. Dus dacht ik zal toch eens testen. Ging ervan uit dat hij omo wit zou zijn! Maar nee meteen 2 dikke strepen op de test. Ik dus toch maar even naar kruidvat een digitale test halen en daar kwam direct zwanger 3+ op te staan!! Ik daarna jeroen gebeld want die was gewoon aan het werk. Helemaal happy met dit nieuws. Daarna Radboud gebeld en die geven aan dat ik pas 21 dec terecht kan voor een echo. Ik geef aan dat ik dit te laat vind omdat ik dus al een week of 6 zou moeten zijn. Maar het kan niet anders ivm winterstop en drukte op de poli. Daarna dacht ik weet je wat ik bel de vk om te vragen of ik daar evt eerder terecht kan voor een echo! En ja ik mag meteen komen. Heb zojuist dus een hele mooie echo gehad! Ons wondertje is nu een week of 6 en ligt op schema in verhouding met data IUI. Daarnaast was er een mooie dooierzak te zien en een zwangerschapsring en het belangrijkste een heel mooi stevig kloppend hartje!! Nu maar hopen dat dit mooie cadeautje bij ons mag blijven en een heel mooi broertje of zusje mag worden voor Jens.
@Testen, ja he zeker als je nagaat dat de laatse test gewoon met drinken ervoor is getest. @Marleentje jee gefeliciteerd meid!! Hier mijn eerste echt symptoom, hongergevoel, zo'n knagend gevoel.....
@Marleentje26 Zat jij niet ook in het IUI-forum??? Woouw!!! Wat een wonder!!!!! Ongelooflijk!!! Zou jij niet eigenlijk IVF gaan doen, of heb ik het mis. GEFELICITEERD!!!! TIS JE ZO GEGUND!!!!!