1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik kom even met de deur in huis vallen meiden. Ik kan nogsteeds niet lang op internet en "steel" het nu even van mijn ouders hun buren.

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    Ik heb een vraagje- Heeft er ooit weleens iemand gehoord van kruidvat testen die weer lichter worden na 6 weken zwangerschap omdat ze de hoeveelheid hcg niet aan kunnen?

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @marleentje; wauw meid, gefeliciteerd! Dat is inderdaad nog eens een kadootje!! Geniet ervan..!!

@lynnami; geen idee of een test daardoor lichter kan worden... :(

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zazu: klopt meid dat ben ik!! Daar hebben we samen gekletst en dan nu hier weer! Dit bevalt me toch echt beter!

Ben echt nog helemaal in shock haha

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Marleentje wat een bijzonder verhaal. Wat kunnen dingen toch soms raar lopen. Als je er niet meer vanuit gaat dan is het opeens waarheid. Meid, ontzettend gefeliciteerd! Ook super trouwens dat je vk zo mee werkte door gelijk een echo te doen. Je hebt nu wat meer zekerheid en je hebt gezien dat het hartje klopt!
    Je vertelde iets over een zwangerschapsring. Wat is dat precies, dat woord heb ik nog nooit gehoord.
    Geniet ervan. Het is al bijzonder om zwanger te zijn maar in jullie geval helemaal!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lynnnnn?????? Testen lichter.......wat ik wel weet dat je HcG nog wel erg schommelt......en ik hoor ook vaak dat je iid niet meer na 6 wkn moet testen ......veel plezier morgen meis! Is je grote boef mee?

6. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Goof- Ja Ryker is erbij. Of bedoelde je met grote boef mijn man? :) Ha ha nee die is thuis gebleven.

Ik ben nu ruim 6 weken en heb nog geen kv test gedaan. Maar zat eraan te denken om een doosje te kopen en er morgen een te doen. Ik ben alleen zo bang dat ik niet zie wat ik wil zien... Daarom wil ik eerst info opdoen voordat ik iets "doms" doe.

7. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hoi meiden

Ook hier een zwangere!! Ik heb een test gedaan op 26 november 3 dagen voor mijn nod! Op mijn nod ook nog een mooie test gedaan! We hebben er anderhalf jaar overgedaan en heb in die anderhalf jaar ook 2 miskramen gehad. Dus de 1e weken zijn ff spannend. Gisteren mvm gehad en die test was ook echt knallend. Ik denk dat ik 08-08-2012 uitgerekend ben, ik mag 23 december naar de gyn voor de 1e echo! Dit word trouwens ons 3e kindje! Heb nu al 2 meiden, 1 van bijna 4 en 1 van 2!

Groetjes

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd, ook spannende weken dus....enne moet goed zitten die echo want 23 december is een hele mooie datum.....mijn jongste wordt dan 1

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lynnami: ik herken het niet. Zoals je mijn test ziet heb ik die met 6 weken zw gedaan en die knalde er van af,

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    De zwangerschapring is de holte waarin het vruchtje groeit, de chorionholte. De eerste weken kun je het vruchtje nog niet zien met de echo, maar die holte wel. (meestal vanaf 4 weken) Vaak zie je in die holte ook de dooierzak, maar dat is dan vanaf 5 weken het geval. De zwangerschapsring is zelfs tot 12 weken zichtbaar. Op de echo zie je het ook als een ring met een witte rand eromheen.

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Gefeliciteerd meid!!

Hier ook al een mama van een zoontje die in januari 2 jaar word. EN helaas ook bekend met mk. Daarom zijn juist die eerste weken nog spannender.

12. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Marleentje! Spannend hoor!

Hebben jullie trouwens gehoord dat je voor je echo heel veel moet drinken? Ik heb dat ergens gelezen, maar weet niet meer waar. Dan zou je baarmoeder beter zichtbaar zijn?

Hiervandaag een rustig dagje. Ik ga met mams, vriendinnetje Leonie en haar moeder (die van niets weten) kerstshoppen. Doen we elkaar jaar. Dan pakken we lekker 2-3 tuincentra, kopje koffie tussendoor, lunchen....hele rataplan. Gezellig, maar ook heel druk....hihi.

Dus ik ga aankleden! Tot later!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hebben jullie het trouwens al verteld aan ouders?

Hier gisteren avond meteen aan de ouders van Jeroen. Zo ga ik naar mijn moeder en vanavond mijn vader. Dan zijn die op de hoogte. Dit omdat we weten hoe je je voelt mocht je een mk krijgen dan is het erg fijn om ook op de fam terug te kunnen vallen en begrip te krijgen. Dus dat is de reden dat we de naaste fam al inlichten.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemorgen,

Wat een vroege vogels! Ik kan ook niet meer uitslapen. Eerst om 5uur wakker. Met moeite weer in slaap en toen ging om 7uur de wekker van mijn vriend. Daarna lukte het me niet meer. Nu fris en fruitig op de bank.
    Vanmorgen meteen nog even 2 testen er tegenaan gegooid. Wat een feest als ze telkens weer zwanger zeggen:D Bij elke test sta ik weer met een smile haha

Wij willen het onze ouders pas vertellen met een week of 10. Met 8 weken krijg ik een echo, ik ben er voorstander van om het daarna te vertellen maar mn vriend wil graag nog even wachten doordat het de vorige keer ook mis is gegaan.
    Vanavond bowlen en steengrillen, morgen het zelfde alleen dan met andere mensen. Dan zouden we de zwangerschap van de vorige bekend maken. Nu doen we of onze neus bloedt.
    Jullie nog plannen vandaag?

Leontine veel plezier met tuincentra's hoppen! Het is er zo gezellig op het moment. Als je echt kerstsfeer wilt, dan moet je die kant op!

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie echt zoveel bevestiging nodig? Door steeds te testen?
    Ik ben misschien een zeikerd hoor, maar ik vind die dingen niet goedkoop en voor dat geld kan ik straks allemaal andere leuke dingetjes kopen!

Ik lees het zoveel op het forum.... Ik heb zelf 3x getest. 1e keer was negatief, 2e keer heel erg twijfelachtig en 3e keer mooie streepjes. Ik heb zelfs niet eens een digitale gedaan. Hij ligt er wel, maar doe het niet. Ik voel me zwanger dus waarom zou ik het doen? Als je streepje lichter is dan ga je alleen maar weer twijfelen....tenminste, dat zou ik hebben. Maandag test ik nog 1x...voor MvM en verder niet....dan heb ik wel bevestiging genoeg. Zeker als ik straks ook een mooie echo gezien heb.

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Jeetje meiden wat gaan jullie hier hard!!!!!

Ik ben momenteel even niet heeeeel erg actief... voel me helaas namelijk niet tip top in orde. Was al erg moe, constant koud en gevoelig --> tegen pijnlijke boobs aan.. en kreeg er duizeligheid en zeer onrustige buik/maag bij. Ik herken dit totaal niet met de eerdere zwangerschappe pfffffff bene chtw el blij hoor maar voel me zo BLéHHH. Heb Emesafene voorgeschreven gekregen.. verder kruik, thee, dekentje... wcpot.. en meteen plat na me werk.

Wil dit weekend met kerstboom em meuk gaan stoeien (als het lukt...) hoop het wel want vind het leuk!

Hoe gaat het jullie af?

Ik probeer hier wel mee te lezen maar jullie gaan erg rap momenteel voor mij.

Liefs Sjors

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Lees inderdaad ook veel meiden testen en vervolgens enorm onzeker worden! Ik ga ook niet meer testen vind het idd ook zonde van het geld :( en als de streepjes dan niet is wat je wil wordt ik onzeker! Zal toch echt de echo moeten afwachten ;)! Hier ook al vroeg uit de veren moest werken vandaag! Gaan vanavond op baby visite bij ons neefje :) dus ben net even snel wezen shoppen , werd er hebberig van al die leuke baby pakjes ! Hier nog steeds weinig klachten ;)!

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames

Hier een berichtje vanuit de trein. We zijn onderweg naar Antwerpen.
    Zal vanavond als ik er nog aan toe komt bijlezen en de lijst aanpassen als dat nog niet gebeurd is.

Fijne dag allemaal!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijne dag Yasmin. Gezellig naar Antwerpen!

Die testen die ik heb kreeg ik afgelopen week van een vriendin en er zit een houdbaarheidsdatum op. Zonde om ze weg te gooien;) Ik moet zeggen dat het mij een zekerder gevoel geeft door die streep donkerder te zien worden. Misschien dat het te maken heeft met mijn mk van de afgelopen keer.

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Begrijp helemaal wat je bedoeld lentekind:) alleen kan de test ook anders uitpakken dan je had gedacht en dan wordt je nog onzekerder ;)! Konden we maar even een kijkje nemen in ons buik He ;)

Deel Deze Pagina