Hahaha...wat schattig. Wist echt geen naam en toen was toevallig net de Lion King op de achtergrond...hihi...
Nath: gefeliciteerd!!! Toch weer een mijlpaal!! Hier voel ik me even wat minder. Ontzettend misselijk! Heb vanmorgen de wc pot al geknuffeld. Gisteren avond wat lichte krampen gehad in mijn buik verder niets. Nu weer een spanning in mijn buik. Geen krampen of steekjes meer een zeurend gevoel... Kan het eigenlijk niet uitleggen. Ik word hier erg onzeker van. Hoop dat jullie dit gevoel in je buik herkennen?? Bij mijn vorige zw heb ik dit nooit gehad.
marleentje.. beetje drukkend gevoel? dat herken ik wel.. volgens de vk kan dat komen omdat je baarmoeder zich aan het oprekken is..
een soort drukkend gevoeol ? heb ik hier ook kan me even niet herinneren of dat bij de andere 2 ook zo was.. maar tot nu toe is deze zwangerschap al even iets anders bij vooral de jongste zat ik al aan de medicijnen en nu alleen misselijk en moe
nath: het is gewoon een zeurderig gevoel voor mijn gevoel zou ik zo ongi kunnen worden zeg maar. Heel apart....
Ja, herken ik wel. Is beetje lastig te omschrijven. Komt en gaat een beetje...er gebeurt natuurlijk heel veel in je baarmoeder.
zazu: inderdaad het ene moment heel erg het andere moment helemaal niet. Ben continu in mijn broek aan het loeren haha! Hoop zo dat het ons gegund is! En we zo uit het ICSI circuit kunnen blijven.
Heb ik heel soms ook. Iets minder zeurderig gevoel dan als je ongesteld moet worden, maar is wel aanwezig. Alleen het komt en gaat, dus denk ook dat het met de baarmoeder te maken heeft die aan het groeien is, of met andere belangrijke dingen bezig is
@nath, gefeliciteerd met je mooie test! @lilalief, wat een schatje! @isa..heeeeel veel succes straks! @ongigevoel, ik heb ook heel soms een soort ongigevoel. Toevallig vanochtend nog heel even. Voelt niet echt als kramp maar wel een aanwezig gevoel. Hoop idd dat dat mijn baarmoeder is die met vanalles bezig is! en de rest..heb het wel gelezen maar kan het niet zo goed meer onthouden!! Verder ben ik echt verkouden ben heel erg aan het snotteren! Hoe gaat het met de rest?
hahah ging ook ff testen hoe het moet met foto's versturen! Hoe gaat het met iedereen?? Wie past zijn eigen broeken al niet meer?? Ik pas er nog prima in, alleen rok op het werk word wat strak! Zelf denk ik dat ik wel wat sneller zwangerschapsbroeken aan moet.. ben recent 30 kilo afgevallen dus gaat wel wat harder nu denk ik! Vorige zwangerschappen ben ik maar 5 en 4 kilo aangekomen. Van de week ff voor de grap mijn oude zwangerschapsbroeken uit de kast gehaald maar die pas ik dus echt niet meer! Had een goedkope bij de miss etam besteld voor het geval ik dus echt mijn eigen niet meer pas.
Verwachte Uitgerekende Datum? Hoeveelste kindje? Thuis bevallen (TB) of in het ziekenhuis (ZH)? Borstvoeding (BV) of flesvoeding (FV)? Wat denk je dat het is, (J of M)? 31-07/01-08 annet1985 (1e kindje) ZH/combi FV,BV/Jongen 01-8 Lynnami (3e kindje) 01-8 Frisje (1e kindje) 01-8 Niqi79 (1e kindje) 01-8 Maxje (1e kindje) 02-8 woezelenpip1980 (3e kindje) /ZH / BV / Jongen 03-8 Jessica (1e kindje) 03-8 Soekie (2e kindje) 03-8 Lentekind 03-8 Linny24 (3e kindje) 03-8 Marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV/Meisje 04-8 Sjorsjette (1e kindje) 04-8 Yasmin84 (1e kindje) /ZH/BV/Meisje 04-8 Zazu (1e kindje) / ZH / ? / Jongen & meisje 04-8 Lauren84 (1e kindje)/ZH/BV/Meisje 04-8 Leontine78 (1e kindje) TB/FV/Meisje 04-8 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/Jongen 04-8 Sweetygirl84 05-8 Gold (1e kindje) 05-8 Sher (1e kindje) 05-8 Beebje 2012 (1e kindje) ZH/FV/Meisje 05-8 ruby82 (2e kindje) 06-8 anskev (1e kindje) 06-8 CenM (1e kindje) 06-8 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/geen idee nog 07-8 Balou1 (1e kindje)/ZH/FV/Jongen 07-8 jolan0 (2e kindje) 08-8 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-8 sweet Lilly 08-8 Coortje (3e kindje) 08-8 Sas1983 (1e kindje) 10-8 jup (1e kindje) 10-8 Bellabella (2e kindje) 11-8 Hopelessinlove (1e kindje) 11-8 Yara89 (1e kindje) 11-8 Zussie (1e kindje) 11-8 Puschel 13-8 L0nneke (2e kindje) 14-8 Nannie (2e kindje) 15-8 Goofychick (3e kindje) 15-8 Lilalief (2e kindje) ZB/BV/Meisje 15-8 Nrg50 (2e kindje)
Over dat gevoel in de buik, dat heb ik ook! Is een beetje een ongigevoel alsof je ongi moet worden! Heel verwarrend maar hoort erbij!
Ik pas mn broeken nog wel maar vraag niet hoe het eruit ziet haha ik heb wel een darmen buik die erover hangt hoor! Doe vaak een grote sjaal aan, zodat het niet echt opvalt dat ik een buik heb! Ik heb nog een oude zwangerschapsbroek in de kast en die zit heerlijk.. maar durf die eigenlijk nog niet aan te doen...