1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat suuuper!!! Ik was echt aan het wachten totdat je een reactie (en foto zou plaatsen)! Echt fijn, geniet ervan!

2. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Vrijdag!! Spannend!!!! Hier het hartje gezien, knipperde goed :)

3. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Oohhh wat lief :) :) Vind het echt zooooo gaaf! Zit echt te stuiteren achter de computer!! :D

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    TIP!!

Echo foto's vervagen na verloop van tijd!!

Ik heb ze zelf allemaal ingescand, en een zwangerschapsboek gemaakt bij Albelli voor Lila, daar staan ze allemaal in afgedrukt.

Je kunt ze natuurlijk ook als foto's af laten drukken, maar wil je ze bewaren, de echo's zelf vervagen dus, zonde als je daar te laat achter komt.

5. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Nog maar 'even' wachten... volgende week donderdag, spannend!!

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met de goede echo's!
    Leuk hoor!
    (alleen duurt het wachten hier nog zo lang...tot 9 jan....)
    Geniet ervan meiden! Want is is toch een opluchting als je de bevestiging krijgt dat het goed gaat!
    Fijne avond! groetjes!

o en voor de tabel: ik weet niet waar ik zou willen bevallen, mijn eerste lag in stuit en dat was een erg zware bevalling. Ben ook daar totaal nog niet over aan het nadenken.
    Als het lukt wil ik wel borstvoeding gaan geven.
    En of het een jongen of meisje wordt? geen idee. Voelt wel een beetje anders dan bij mijn zoontje, daar wist ik zeker (zonder dat we het echt wisten) dat het een jongen zou worden. (vond de meisjes naam ook zo moeilijk!) Maar nu weet ik wel een hele leuke meisjes naam, dus wie weet.....toch een heel klein gevoel dat het een meisje wordt...wacht eerst wel op de bevestiging dat het goed zit....
    willen jullie weten wat het gaat worden als dit zichtbaar is?

7. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaaf! die echo's! ooh was het maar vast de 29ste!
    isa ook doorverwijzing gekregen? super dat je het hartje zag! geweldig lijkt me dat!
    lilalief goede tip!

8. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Leontien waarom heb je geen keuze in flesvoeding of borstvoeding

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Meiden met een goede echo gefeliciteerd!!! Nu word het wat tastbaarder he als je een wondertje hebt gezien op een echo!!

Heb alles wel terug gelezen maar even geen puf om te reageren ben zo moe moe moe. Ga elke middag nu even liggen als Jens slaapt en slaap dan ook echt 2 uur vast achter elkaar. Heb het gewoon nodig. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat want op wo middag werk ik van 12.30-17.00 precies in mijn middag slaapje haha

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jolan: wij willen wel weten wat het word bij de eerste ook gedaan! En dat bevalt ons super kun je echt gericht gaan shoppen. Al heb je bij een 2e veel minder nodig haha

11. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en meiden die een echo hebben laten maken. GEFELICITEERD!!!!!! Wat fijn om te zien dat alles goed. Ik mag komende maandag. Ik kan niet wachten na al die mooie plaatjes.

Groetjes,
    Nicolette

12. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Heb idd een medische indicatie en blijf in het ziekenhuis onder controle. De gyneacoloog is heel aardig en ook nog niet zo oud, dus dat zit wel goed. Heb 16 januari mijn termijnecho. We zijn dan 11 weken.

We hebben trouwens ook 'huiswerk' meegekregen. We moeten namelijk gaan beslissen of we onderzoeken willen doen etc. Ik weet het niet zo goed... Wat als je zo'n onderzoek doet en de uitslag zegt dat het 'anders is dan verwacht' (down of ieder anders), wat doe je dan? Je laat toch niet zomaar een kindje weghalen... Ik vind het zo lastig... Wat vinden jullie van die onderzoeken? Gaan jullie dat doen?

13. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Goede tip! Zal ze ook even inscannen!

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden met een goede echo van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu met je test een bevestiging krijgt door echt een kindje te zien zitten. Geniet ervan!

Ik wil bv geven en in het zh bevallen. Zh aangezien ik bij elk pijntje flauw val en ze daar alles gewoon bij de hand hebben. Ik ben er voor mezelf nog niet uit wat voor geslacht ik bij me draag. Wie weet krijg ik daar binnenkort een gevoel van mee maar eerst maar een goede echo voordat ik mezelf met al die dingen ga verlekkeren.

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een vraagje....wat doen jullie eigenlijk in het dagelijks leven. Blijven jullie de dagen werken die jullie nu werken en hoe doen jullie het straks met kinderopvang?

Als het te persoonlijk wordt, gewoon niet antwoorden hoor!

Ik werk zelf 4 dgn op een financiele afdeling van een bedrijf en blijf in principe ook 4 dgn werken. Mijn man is op vrijdag vrij en ik op maandag en ons kotertje zal dus 3 dgn naar de creche gaan. Ik vind dat zelf prima, want zo leren ze omgaan met andere kinderen.

16. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik doe de marketing bij een groot bedrijf en wil straks ook graag vier dagen gaan werken. Mijn vriend in vormgever en gaat hopelijk straks ook vier dagen werken. Baby gaat dus ook bij ons waarschijnlijk 3 dagen naar het kinderdagverblijf. Vind het ook goed dat hij/zij met andere kinderen leert omgaan.

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leotine ons kotertje gaat in iedergeval woensdag naar de creche en dinsdag waarschijnlijk ook. Ik werk in een gezin met 4 kids 32 uur in de week, al draai ik die niet ;) maar de woensdag is altijd hun dag dat ze iets met mij doen. Dan zou ik het vervelend vinden als ons kleine telg er bij is want ik wil niet dat ze zich beperkt voelen. En dinsdag is hun sportdag dat is zo'n gevlieg met een baby. Mijn vriend werkt fulltime en is accountmanager.

@ onderzoek wij hebben het er wel wat over gehad. Maar wij laten de test niet doen. Een collega van mijn vriend heeft de test ook laten doen en kwam er niet positief uit, bleek achteraf helemaal niks aan de hand te zijn. En wat je zegt isa je laat je kindje toch niet zomaar weg halen. Plus het feit dat ze bij de 20 weken echo ook al heel veel kunnen zien. We zijn er wel overuit dat een zwaar gehandicapt kind ( en dan bedoel ik dus open ruggetje, open schedeltje, kasplantje ) hoe verschrikkelijk moeilijk ik dat zou vinden ik denk dat we er dan voor zouden kiezen om het te laten afbreken!

18. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Leontine,

Wij werken nu beiden "fulltime".
    Ik wil straks een dag vrij en m'n man ook.
    Er blijven dan nog 3 dagen over.
    Misschien dat ik een middagje vrij neem en m'n man zorgt dat ie een vaste avonddienst heeft 1 x per week, dan is de crèche maar 2 dAgen.
    Zal vast veel duurder zijn als je 3 dagen crèche doet..............??!!

Ik werk 36 uur als officemanager en m'n man werkt 40 uur als milieuagent in Amsterdam.

19. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    Verwachte Uitgerekende Datum?
    Hoeveelste kindje?
    Thuis bevallen (TB) of in het ziekenhuis (ZH)?
    Borstvoeding (BV) of flesvoeding (FV)?
    Wat denk je dat het is, (J of M)?

31-07/01-08 annet1985 (1e kindje) ZH/combi FV,BV/Jongen
    01-8 Lynnami (3e kindje)
    01-8 Frisje (1e kindje)
    01-8 Niqi79 (1e kindje)
    01-8 Maxje (1e kindje)
    02-8 woezelenpip1980 (3e kindje) /ZH / BV / Jongen
    03-8 Jessica (1e kindje)
    03-8 Soekie (2e kindje)
    03-8 Lentekind
    03-8 Linny24 (3e kindje)ZH/FV/Jongen
    03-8 Marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV/Meisje
    04-8 Sjorsjette (1e kindje)
    04-8 Yasmin84 (1e kindje) /ZH/BV/Meisje
    04-8 Zazu (1e kindje) / ZH / ? / Jongen & meisje
    04-8 Lauren84 (1e kindje)/ZH/BV/Meisje
    04-8 Leontine78 (1e kindje) TB/FV/Meisje
    04-8 Sweetygirl84
    05-8 Gold (1e kindje)
    05-8 Sher (1e kindje) ZH/FV/Meisje
    05-8 Beebje 2012 (1e kindje) ZH/FV/Meisje
    05-8 ruby82 (2e kindje)
    06-8 anskev (1e kindje)
    06-8 CenM (1e kindje)
    06-8 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/geen idee nog
    06-8 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/Jongen
    07-8 Balou1 (1e kindje)/ZH/FV/Jongen
    07-8 jolan0 (2e kindje)
    08-8 Wish2bpregnant (2e kindje)
    08-8 sweet Lilly
    08-8 Coortje (3e kindje)
    08-8 Sas1983 (1e kindje)
    10-8 jup (1e kindje)
    10-8 Bellabella (2e kindje)
    11-8 Hopelessinlove (1e kindje)
    11-8 Yara89 (1e kindje)
    11-8 Zussie (1e kindje)
    11-8 Puschel
    13-8 L0nneke (2e kindje)
    14-8 Nannie (2e kindje)
    15-8 Goofychick (3e kindje)
    15-8 Lilalief (2e kindje) ZB/BV/Meisje
    15-8 Nrg50 (2e kindje)

20. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annett, ik ben het met je eens hoor. Mijn man en ik hebben het er ook over gehad. Wat als je kindje zo enorm gehandicapt is dat het alleen maar kan liggen of zitten als een soort kasplantje. Dat wil ik mijn kindje niet aan doen, maar ook mezelf niet.

De broer van mijn man is gehandicapt en ook al kan hij zichzelf aankleden en wassen e.d. dan nog zien wij hoeveel werk en zorgen dit met zich mee brengt, Dus als mijn kindje er nog erger dan dat aan toe is, dan laten wij het weghalen denk ik.

Dit voelt egoistisch, maar ook als de juiste beslissing voor het kind

Deel Deze Pagina