hej.. het bloeden is gestopt.. geen krampen.. had ik de vorige keer wel.. de vk denkt of dat ht door gaat zetten.. of dat ht gewoon opruiming is in de baarmoeder.. geen stolsels gehad dus dat was wel een goed teken.. wanneer het weer begint moet ik terug bellen.. dus nu gewoon afwachten.. en als ik ergens een hekel aan heb...
Dat is dan toch nog een goed teken! Hier bleef ik namelijk vloeien (had verder geen krampen) En ja dat wachten is verschrikkelijk...
thnx meiden,.. voor alle steun en lieve woordjes.. helaas zit de angst er en ik weet wel dat iedereen bang is dat het verkeerd kan gaan.. hopelijk blijft het verder uit en kan ik weer genieten...
Oooh ben ontzettend onzeker ineens, heb helemaal geen symptomen meer! Kennen jullie dit? Wil zo graag weten of alles goed is, maar heb pas over 2 weken en afspraak met de VK en dan krijg ik pas een doorverwijzing voor een echo. Het duurd allemaal zo lang!
Zie dat je 29 dec pas een echo hebt? Heb je daar bewust voor gekozen? Ik wilde hem namelijk juist vroeg zodat ze kunnen zien of het in de baarmoeder zit. Laatste keer leek het erop dat het de baarmoeder niet gehaald had. Als je erg twijfelt zou ik toch proberen om eerder een echo te kunnen krijgen. Hoop dat je weer snel van je zwangerschap kan genieten hoor!
Ja dat heb ik ook een aantal dagen gehad hoor. Sinds gisteren voel ik af en toe weer wat steken in de borsten en een lichte duizeligheid. Maar dat komt en gaat dus
sher: meid als je zo onzeker bent gewoon de vk bellen of je eerder mag komen. Vaak doen ze dat wel! Nath: gelukkig is het gestopt! Ik heb bij Jens heel veel en vaak bloed verloren en ook dat is goed gegaan!! DUs meiden als je bloed spot wil het echt niet altijd verkeerd zijn. Vaak ruimt je baarmoeder van alles op of is er een klein vaatje geknapt. Of nesteld het vruchtje nog beter in. Vaak is het dus heel onschuldig. Onder is alles veel beter doorbloed sinds je zwanger bent waardoor je sneller geknapte bloedvaatjes ofzo hebt.
yasmin nee er was geen plek meer.. vandaar.. allen voor echte spoed. dan ben ik als het goed is ong.8weken.. gaat steeds weer beter. elke keer als bij wc geen bloed is.. en ik kan zeggen.. ga nu erg vaak...
Maar dan ben je toch 19 augustus uitgerekend? Er is nog een ander topic voor uitgerekende datum van 16 tot 31 augustus...
Ik voel ook helemaal niets hoor en mijn echo was helemaal goed. De gynaecoloog zei ook: elke zwangerschap is anders en ik zou blij moeten zijn dat ik niet boven de wc hang (alleen gisteren stress omdat ik een beetje bloed verloor, maar nu niets meer aan de hand). Wel heel vervelend dat je echo no zo lang wachten is... Ik heb gewoon gevraagd om een vroege en dat werd gelukkig meteen geregeld (misschien ook gewoon mazzel gehad hoor...). Aaahhh wachten sucks! Ik zit voor mijn gevoel al weer af te tellen tot 16 januari
@Nat meis dat klinkt iig goed! Hier inmiddels een echo geregeld, zat helemaal vol alleen nog spoedplekken maar dat moest via de huisarts, had de assistent eerst hier een echo geregeld maar ik zat bij ,mijn jongste in Woerden.....en daar wil ik weer heen, en zei dat graag volgende week do of vr, dan was er wat te zien, maar ze hebben een spoedplek morgen om half elf.....weet ik iig of het goed zit op de goede plek. Wellicht laten ze me dan nog een keer komen....geen idee eigenlijk.
Ik denk dat het uiteindelijk wel bij elkaar komt hoor, in alle mama topic vallen altijd wat mensen weg, helaas gaat het niet bij alle aangemelde mama's goed. Daarnaast zijn er mensen die wel zwanger blijven maar afhaken met meeschrijven.. Ik schrijf nog mee in de februari 2010 mama's en daar hebben we een hechte club nu van ongeveer 10 mensen. Die club is altijd van heel februari geweest.. Daarbij, wat als je met de echo vooruit of achteruit gezet wordt, moet je dan verhuizen terwijl je net bekend raakt met de mensen? En mama's die eerder bevallen onverwachts? Ik zou er niet zo zwaar aan tillen..
Nou, daar ben ik dan...met nog steeds heel veel onzekerheid... Eentje heeft het niet gehaald. Vruchtzakje was bijna helemaal verdwenen. In het andere vruchtzakje zit een vruchtje en dooier, maar we hebben helaas nog geen kloppend hartje kunnen zien. De gyn dacht 'iets' gezien te hebben, maar daar geloof ik niet zo in. Qua afmetingen zit het tussen de 6,1 en 6,4 weken. Mag over 2 weken weer terug, dan circa 8 weken. Mocht ik iets voelen, of bloedverlies hebben, uiteraard eerder. We weten niet zo goed wat we ervan moeten vinden...van de ene kant blij dat er een vruchtje/dooierzakje zit, van de andere kant...hadden we al een hartje moeten zien? Dat het er uiteindelijk eentje is, hadden we wel een beetje verwacht. En gezien onze familiegeschiedenis hebben we hier vrede mee. Al met al dus een hoop onzekerheid nog...en daar baal ik van. Liefs Zazu