Thanks meiden. Ik ga afwachten want het heeft geen zin om te kijken. Er kan niks aan veranderd worden... Goofy- Ik had je bericht nog helemaal niet gezien. Wat een onzekerheid zeg! Ik blijf duimen voor je dat het allemaal meevalt. Stuur me even een pb met je mobiele nr want dan kan ik je whatsapp-en
lieve goofychick: nu ben je nog ongeruster....ik wens je heel veel sterkte en blijf een heel klein beetje moed houden he? En Lynnami: jij zal ook erg geschrokken zijn...hopleijk stopt het...jij ook heel veel sterkte in deze onzekerheid....
Gyn heeft gebeld, Ik had 84,7.....en zit nu 37 dagen van mijn eerste dag laatste menstruatie.... Als je naar dit tabelletje.... http://www.freya.nl/web_laboratorium/hcg.php Ik weet dat ik met mijn jongste toen met 30 dagen 25 testte, en dan kijk je naar de tabel met 28 dgn en dan is dat ook niet bijsterend hoog.....maar heb hier wel een boeffie lopen..... Volgende week vrijdag weer bloed prikken en weer een echo....op de 1e verjaardag van mijn jongste notabene en dat is ook de verjaardag van mijn overleden vader.....LOT??? Dank jullie allemaal voor het meeleven trouwens.
Hahahaha ik moet ineens denken aan de zwangerschap van Lila.. (ik was toen al wel over de helft) Ik had ALLE kleertjes gewassen die ik had en zat rompertjes te vouwen. Frank kwam me helpen maar ik zag dat hij het niet perfect deed, het was een klein beetje scheef. Nou.. ik ben me in huilen uitgebarsten zeg!!! Heb huilend en snikkend gezegd dat ik het zelf wilde doen want het was niet goed blablabla, hij ging TV kijken en de rest van de kleding heb ik al huilend zitten vouwen. HAHAHAHAHAHAHAHA!!! (oh my.. echt erg..)
*breekt even in* Goofychick en Lynnami ,ik weet niet of jullie me nog kennen van vroeger (heb vorige acount laten stil leggen)maar ik duim zo hard voor jullie en alle andere meiden uit de groep van vroeger!!! Had je een pb gestuurd Lunn maar mede de andere gesloten is heb ik geen idee of je hem hebt gehad of gereageerd had. Goed weekend allemaal en hou ROZE AAN !!!!!
eindelijk...heb je er lang op gewacht voordat ze komen? Ik ben nl ook aan het wachten. Maandag heb ik me ingeschreven en ontvangstbevestiging gekregen. Ze hebben tot vandaag nog niet gebeld. Ik wacht het rustig af.
Jeetje meis wat ontzettend naar om in deze onzekerheid te moeten zitten. Heel veel sterkte en ik hoop het beste voor je!
Ik snap dat je heel verdrietig bent ook al heb je verschillende opties gehoord. Er is nog geen bloed dus dat geeft moed. Sterkte!
Lentekind dat er geen bloed is is niet helemaal waar.........want ik vloei wel wat.....heb ook wat helderrood verloren maar dat was met mijn jongste ook zo......vandaar mijn onzekerheid ook. Lynn zei tegen mij dat als je weinig HcG aanmaakt of langzaam dat daar het bloedverlies ook van kan komen wie weet.... Ik hoop gewoon dat mijn jongste een heeeeel moooooi cadeau op zijn eerste verjaardag krijgt. En anders kan ik uithuilen bij dinnetje van mij want die is dan bij me op verjaardagsvisite.
Ik hoop idd voor je dat je goed nieuws krijgt. Anders heeft die verjaardag ook een dubbel gevoel. Blij moeten zijn voor je kindje terwijl je dat op het moment even niet bent. Fijn dat er een vriendin op visite komt waarbij je dan je hart kunt luchten!
Ik ga er niet vanuit hoor. Ik heb jammer genoeg veel ervaring met het krijgen van een mk. En ik "voel" gewoon dat het over is. Ik heb me er al bij neergelegd. We zullen zien. Voor nu ga ik uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen later.