Yasmin en Balou- Fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Wat een geruststelling he. Goofy- dat gaat helemaal goedkomen met je oude stadhuis en telkens 5 weken zwanger! Ik zou willen dat ik er vanaf geweten had toen ik in NL was! Dan was ik er ook in een vliegende vaart naartoe gegaan! LOL
Meiden, ook hier even een snel ego berichtje.....ben zoooooo moe. Kerstdiner van het werk gehad en niet echt een snuggere ober cq baas van mij. Gevolg: iedereen weet het nu op mijn werk, hahaha. Ergens ben ik wel opgelucht kan ik tenminste gewoon open praten, hihi.
Hihihihi jij zorgt er weer voor dat er een lach op mijn gezicht komt. Ik ga proberen te slapen, mijn boeven staan morgenvroeg weer bij het bed.....ze worden denk ik schandalig verwent dit weekend omdat mama zich realiseert hoeveel geluk ze heeft dat ze twee mooie en gezonde jongens heeft!
Mogge.....denk dat het hier iid eindigd in een vmk.......test was vandaag ineens lichter.....heb er weinig vertrouwen nu in......
Hier net wakker, gaan zo richting de ouders in Friesland. Ben zooooo benieuwd hoe ze gaan reageren... Heeel spannend en ben stiekum zenuwachtig... Hihihihi
Oooh spannend! Hadden ze bij jou het vruchtje opgemeten? Besef nu ineens dat het laat is gaan groeien bij mij. 3 weken geleden posi getest en zit voor nu pas op 6 weken. En hartje dat nog niet echt stevig klopt.
@ goofy oh meid ik leef echt met je hoor! Maar dat hoeft toch ook niet alles te betekenen dat het streepje lichter wordt !? @ isa succes vandaag in Friesland kom je langs ons haha! @ yasmine niet druk overmaken het hartje klopt nu en je bent ook nog maar 6 weken , het ene vruchtje is sneller als het ander ! Je vk heeft er toch ook niks verontrustends over gezegd? Lekker genieten hoor meid
@ hier nog steeds snotverkouden helaas vanmiddag wel lekker naad mijn vriendin in Amsterdam lekker uit eten enz, weet niet of ik het stappen trek!
Goedenmorgen!!!! Ik heb echt heerlijk geslapen....maar goed, ik was ook echt doodmoe na gisteren. Het is toch al heel vermoeiend om allerlei verschillende verhalen te volgen aan een lange tafel met collega's. Nu even extra. Ik was ook de eerste die weer naar huis ging, en ik moest ook nog een half uur in de auto. Was echt blij dat ik thuis was. Iets te lang in de auto gezeten vandaag. Er was vanmorgen op de A44 een ongeluk gebeurd, helaas met dodelijke afloop, maar ik stond in die file....heb er 2 uur over gedaan om op mijn werk te komen gewoon. Dus de dag begon eigenlijk al vermoeiend voor hij goed en wel begonnen is. Wat ben ik blij voor de meiden die een hartje hebben zien kloppen. Geen zorgen maken nu he? Het klopt! Lynnami, meid....ik leef zo met je mee. Ik hoop dat alles goed komt. En dat geldt ook voor Goofychick! het moet gewoon goedkomen! Misschien komen we elkaar wel tegen met onze dikke buiken bij de vk, hahaha. Zo gek! Vanmorgen even een rustig ochtendje voor mij. Ga straks even de wasmachine vullen en wat boodschapjes doen. Vanmiddag naar een verjaardag. Morgen tas inpakken en dan maandag: Paris here we come. Heb er zo'n zin in! Omdat wij in de zomer bevallen, wil mijn man niet in mei op vakantie zoals we normaal doen, want hij wil zijn vrije dagen besteden als het kindje er is. Dus wellicht is dit wel onze laatste minivakantie saampjes....en zelfs dan is kleine spruit er al een beetje bij. Want ho maar dat mama lekker biefstuk mag eten, hahaha! Fijne dag iedereen!
@balou gefeliciteerd!!!! @yasmine wat bedoel je met laat gaan groeien? zoals je het beschrijft hoort het toch?? @leontine oh lekker handig van je baas haha gelukkig vind je het zelf niet erg... @goofy knuf voor jou....t is nu maar afwachten tot de volgende echo! stop met testen meis je maakt jezelf gek... Iemand had het over hartje wel zien maar niet gehoord...bij mijn vorige zwangerschap heeft de gyn met 9 wk hartje even laten horen. Ze zei toen ik doe het even heel snel want we laten het liever niet te vroeg horen...de geluidsgolven zijn niet zo goed voor het vruchtje.... vandaar dat ze het dus eerste stadium niet echt laten horen! De kwaaltjes gaan hier af en aan... enige wat nu continu is, zijn de (.)(.) Ben met vlagen wat misselijk maar zodra ik wat eet is het goed. Ben tijdens zwangerschap van Brenden zoveel aangekomen dat wil ik echt niet weer dus hou het nu maar bij worteltjes.... wel moeilijk in deze tijd van kerstkransjes ed
Nannie, nee ik vind het niet erg. En eigenlijk vond ik het meer een domme actie van die ober eigenlijk. Mijn baas bedoelde het goed. Maar goed....iedereen weet het nu, dus ik hoef niet meer heel zachtjes te praten met mijn collegaatje die het al wist, hahaha. En ik ben sowieso een open boek voor iedereen, dus het was ook geen verrassing voor de meesten. Uiteindelijk wel heerlijk gegeten trouwens, al zag ik wel overheerlijke hertenbiefstukjes langskomen, die ik echt niet mocht, hahaha. Gelukkig ben ik heel erg van de vis en heb ik lekker een paar verschillende witvisjes gegeten! Zo, en nu moet ik mezelf echt met mijn luie r**t van de bank af gooien, hahaha