1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ah nee goofy! Had er zo te zien over heen gelezen.
    Vaak heeft je gevoel toch gelijk... Nogmaals veel sterkte de komende tijd.

Annet veel plezier vandaag!

Leontine idd niet zo handig van je baas zeg. Hadden gisteren eindejaarsfeest maar had al echo gepland dus niet naar het feest geweest.

Ik had gezien mn eisprong nu 7 weken moeten zijn maar blijk nu net 6 weken te zijn. Vandaar de gedachte dat het laat is gaan groeien. Ze zij nog wel dat het alsnog alle kanten op kan gaan. Zal gewoon wel een late innesteling gehad hebben.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leon......jij moet de praktijk daar maar op stelten zetten......ik hoop dat ik er ooit nog een keer komen mag.....een warm thuiskomen daar......

Tranen hebben nu de overhand.....even uithuilen bakkie doen en dan ski kleding passen boven, kijken of het nog past, en anders nog wat kopen.......kijk uit naar mijn skivakantie......even weg.....samen met mijn man kids en hele lieve vriendin die ik nu heeeeeel erg mis.
    (dat is het nadeel van dit forum, als je vriendinnen maakt kunnen ze zooo ver weg wonen)

3. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

allereerst meiden met een goede echo: van harte gefeliciteerd! geniet ervan en heb vertrouwen!

En dan zijn er helaas de zorgelijke berichten. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Ik snap wel dat je de moed ver moet zoeken. Maar probeer ajb niet te testen, want ook al is het heel moeilijk, je wordt er gek van! En het veranderd niks. En zoals Goofychick schreef, probeer te genieten van de andere dingen, je kindjes, familie, het zonnetje, je sport of iets anders wat je leuk vind. Ik wens jullie veel sterkte in deze tijd!
    En geloof me, ik ben er ook een die zichzelf gek kan maken en ik weet hoe moeilijk het is! (controleer ook bij elk krampje en speur alles af als ik naar de wc ben geweest...probeer het ook los te laten en ga lekker mijn zoontjes kamer veranderen en kerststukjes maken)

Fijn weekend allemaal!

Groetjes!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jolan, en als ik het zo teruglees dan denk ik jeee ik kan trots op mezelf zijn, paar jaar geleden zou ik bij de pakken neer gaan zitten.......*geeft zichzelf een schouderklopje en aai over haar bol*

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    goofychick: fijn te lezen! ben ook een beetje trots op jou hoor! en goed dat je een fijn gezin hebt en goede vriendin, dat scheelt een hoop!
    Het duurde bij ons erg lang voor ik zwanger werd, maar het scheelde wel dat ik die kleine heb! anders zou ik er heel anders in hebben gestaan! Zou het voor hem zo geweldig vinden als hij een broertje of zusje krijgt! Dat is dan wel weer leuk dat hij ouder is, kan hij het heel bewust meemaken allemaal. En hij is een heel zorgzaam en bezorgt typetje dus dat komt denk ik helemaal goed!

Sterkte meid! en zet hem op! en laat die tranen lekker lopen, dat lucht op! knuffel van mij!

groetjes!

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ook hier nu bloedverlies.

Net gebeld met de verloskundige en ik mag effe langs komen voor een inwendige echo. Maar ze heeft me wel duidelijk gezegd dat het ook nog te vroeg kan zijn om iets te zien op de echo. Dus als we niks zien weten we eigenlijk nog net niks.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goof, wanneer zou je een echo hebben?
    Het zou fijn zijn als je wat duidelijkheid krijgt, of het nu wel of niet goed zit, dan weet je waar je aan toe bent!

Ik duim voor je!

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Meiden!

Allereerst, allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 augustus!... volgende week woensdag mijn eerste echo! ... het wordt ons eerste kindje dus heel spannend allemaal!

@hopelessinlove: Hoop dat alles goed is.. wel fijn dat je langs mag komen.. ik heb afgelopen woensdag wat bloedverlies gehad.. schrok hier ook erg van... maar mijn vk zij dat ze het nog niet goed zou kunnen zien op een echo (toen 6+5) en dat ik gewoon moet wachten tot aanstaande woensdag voor de echo.... gelukkig heb ik daarna verder geen bloed meer verloren.... wel erg spannend..

zo te lezen zijn er nog wel meer meiden die bloedverlies hebben gehad of meer.. heel veel sterkte hiermee... hoop dat het allemaal goed komt!

9. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verontrustende berichten allemaal...ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe!!!

Woensdag de 1e echo...ik ben de dagen echt aan het aftelllen...

10. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daantje,

Dat is idd erg spannend! Vaak heeft het gelukkig niets te betekenen als je kortstondig wat bloed verliest. Ik heb woensdag ook mijn 1e echo...voor ons is het ook ons 1e kindje, dus is sowieso wel erg spannend allemaal.
    Succes woensdag! Hoe laat mag jij?

11. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte...ik duim voor je dat het goedkomt!
    Mag je vandaag al langskomen voor de echo?
    Dat is wel fijn...hopelijk kan de echo je geruststellen!

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht

Hoi Lauren!...

Jij ook gefeliciteerd... hoop inderdaad dat het niks betekend... zij de vk ook al.. en ben nu ook misselijk.. eigenlijk voor het eerst.. dus.. :).....
    Ik mag om 10 uur komen voor de echo... ben dan als het goed ik 7+5.. jij ook zie ik :) ... en hoe laat mag jij??

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, zijn jullie ook zo moe?
    Ik heb echt weer nergens zin in....vorige week had ik ook al zo'n dag. Eigenlijk moet je dan gewoon iets gaan doen....ik wilde even naar de grote Prenatal hier in de buurt...maar we moeten zo naar een verjaardag. Wil daar nog niets vertellen, maar ik ben bang dat echt iedereen het kan zien aan mij!

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Yep hier ook altijd moe ;) maar goed daar verzet ik me wel wat tegen ;) moet nog zo lang. Vanochtend even lekker wezen sporten, huisje even lekker gepoetst die schreeuwde er weer eens om ;) moet zeggen nu ik zwanger ben ik daar alleen nog maar bezig ben ;). Ben alleen nu echt snotverkouden gadver echt niks aan vooral als je niet veel mag gebruiken. Nu even lekker onder de douche :) en mijn spullen inpakken en op naar amsterdam. Mijn vriendin weet het nog niet, ze is net jarig geweest dus heb een leuk kaartje geschreven met een hint dat ik zwanger ben ;) ben benieuwd of ze het snapt haha.

Fijn weekend iedereen

15. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Bij mij valt het wel mee.. niet moe.. alleen beetje futloos.. soms minder zin om dingen te doen.. net de huiskamer opgeruimd en gepoetst en nu weer even gaan zitten... moet nog heel veel doen.. helemaal geen zin.. maarja.. zo toch maar weer aan de slag ;)

16. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook niet continue hoor....maar gisteravond was het zo ontzettend druk en vermoeiend dat dat vandaag wel echt doorwerkt hoor. vanavond lekker rustig aan en morgen ook.

Want ik zou het zonde vinden als ik volgende week 4 dgn op mijn hotelkamer zit ipv die mooie stad te zien! Oh ik heb er zo'n zin in...het is alweer te lang geleden dat ik Parijs heb gezien.

17. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Zojuist de echo gehad en er was geen eens een vruchtzakje te zien. dus het was al mis. Ik móet nu wachten of ik nog meer ga bloeden en dat als mijn ongesteldheid zien. Als ik niet meer ga bloeden zal ik naar de gyn moeten om iets te krijgen om het op te wekken.

18. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een vervelend nieuws meis!
    Hopelijk gaat het nu vanzelf en hoef je niet ook nog eens daarop te wachten.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    oh meid wat ontzettend erg voor je :( sterkte meid.

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb het ook niet iedere dag, maar ik moet wel zeggen, dat ik wel heel erg bezig ben met zwanger zijn. En nu ik de echo heb gehad ben ik ineens veel rustiger. Zoals ik al zei als ik me 40 weken moet opvreten dat wordt wat;). Heerlijk meid lekker genieten in parijs. Wij gaan volgende week vrijdag al weg zoveel zin in. Lekker naar londen. Kijken of ik me kan inhouden voor de bambino hihi.

Deel Deze Pagina