Zijn er al dames die misselijk zijn? Ik ben nog niet echt misselijk, maar mijn maag is wel van slag, heb net een worteltje gegeten omdat ik de misselijkheid wel voelde komen. Ik vind dit helemaal geen fijn gevoel en ik hoop dat het niet erger gaat worden. Begin ook wat sterker te ruiken. Het stelt me enerzijds wel gerust, ik denk dat het wel goed zit, maar maandag gaan we daar achterkomen dmv echo! Kijk er zó naar uit!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is zo raar dat je van het een op het andere moment dus ineens niet meer zwanger blijkt te zijn. En vind het dan ook heel moeilijk om te begrijpen hoe of wat. En tsja de tranen zullen ook nog wel ff blijven denk ik!
Meid ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is absoluut heel moeilijk om opeens te horen dat je niet zwanger bent. Ik snap ook helemaal dat je hier erg verdrietig om bent. Veel sterkte voor de komende tijd!
@hopelessinlove Heel veel sterkte! Huil maar lekker uit. Dat mag best. @alle meiden in onzekerheid. Ook jullie heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie dat er gauw duidelijkheid komt. En dan hoop ik natuurlijk op positief nieuws @iedereen een hele hele hele dikke knuffel. Gewoon zo maar! omdat we allemaal zo aan het zwangeren zijn liefs, Frisje
@hopelessinlove Heel veel sterkte... Pffff wat een rot nieuws!!! Group hug... Voor iedereen... @Frisje: Lief!
ppfff, hebben jullie daar nu ook af en toe last van? Heel moe zijn maar niet kunnen slapen en honger hebben terwijl je toch goed hebt gegeten. Ik heb tot 4:30 in bed liggen woelen en ben er daarna maar uit gegaan. Heb net twee boterhammen gegeten en ga denk ik zo weer terug naar bed om weer proberen te slapen.........ppffff Nou ja als dit niet te vaak gebeurt kan ik het er wel bij hebben liefs frisje
Ja, dat herken ik, heb eergisteren ook meer dan 2 uur liggen woelen voordat ik kon slapen en toen sliep ik nog heel onrustig. En nu ben ik alweer vroeg wakker, terwijl ik nog moe ben en laat op bed kwam...tja heb het er idd zeker voor over, maar is raar dat je lijf ineens zo anders werkt.
Hey dat is grappig, dan zijn we precies evenver...en ik mag ook om 10 uur naar de VK! Grappig...ik hoop dat we allebei een mooie echo te zien krijgen woensdag!
Het was echt een dag om nooooit te vergeten!! Eerst bij mijn schoonouders, we zaten met zijn allen aan de koffie en thee toen mijn vriend het ingepakte lijstje met echo aan hen gaf. Schoonvader had nog nooit een echo gezien dus die wist niet echt waarnaar ie zat te kijken, en schoonmoeder kon alleen maar roepen: is het echt waar? Is het ECHT waar?? Ze hebben ons echt fijn geknuffeld zo blij zijn ze!! Ze hebben op dit moment ook een zoon die vader wordt, alleen die woont in Nieuw Zeeland. Dus een kleinkind dichtbij is hun mooiste kerst cadeau dat we ze konden geven Er zijn heel wat tranen gevloeid van geluk Daarna door naar mijn ouders. Mijn vader was eerst niet thuis, dus we hebben eerst gewacht tot hij terug kwam. Had cadeautje zat echt te branden in mijn tas, hahaha. Na een uur was hij er gelukkig. Dus wij hen naast elkaar gezet en ik mijn vader het cadeautje gegeven. Hij maakt het open en kijkt mijn moeder aan. Het is even stil en hij laat het lijstje aan mijn moeder zien. Dan opeens proesten ze uit van het lachen!! Mijn vriend en ik weten even niet waar we moeten kijken... Dit hadden we niet verwacht... Mijn moeder begint opeens weer bij te komen uit haar lachstuip en droogt haar tranen en zegt dan: "je kleinste zusje kwam gisteren met een zelfde soort lijstje!!! Op dit moment zijn dus alle drie mijn dochters zwanger! Ik wordt volgend jaar drie keer oma!!" Mijn ouders vinden het echt geweldig!! Mijn vader heeft het al over een schommel, zandbak en zwembad in de tuin! Hahaha gisteren kwamen ook mijn zusjes langs: laten we zo zeggen dat het nog lang onrustig is geweest Mijn kleinste zusje en ik zijn gewoon precies even ver!! En we wisten het niet van elkaar! Wat een toeval!! Gisteren terug in de auto moest ik echt even bijkomen, wat een dag!!! We gaan het de vrienden vertellen als we met ziin allen op wintersport gaan eind januari. We ziin dan 12 weken. Ooeeehh spannend
Hier vannacht toch doorgezet, manlief gelooft er ook niet meer in. Ik hoop dat we niet hetzelfde traject in gaan als voor mijn jongste, toen rare klachten gehouden en 4 verkeerde innestelingen, dan voel ik die liever niet. Toch was mijn temp kaartje deze ronde ook al raar..... Hoop dat gyn me gerust kan stellen en dat we anders ergens in april terug kunnen komen om even te kijken of de eitjes nog goed aanwezig zijn ivm mijn leeftijd. (wel apart precies 2 jaar geleden rond deze tijd ook een vmk gehad) Dus ik kom afscheid nemen, ik wens iedereen een fijne en gezonde zwangerschap toe en denk eraan, geniet van je zwangerschap want een eerste zwangerschap en dat hele speciale gevoel komt nooooooit meer terug....