1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Wat een rotnieuws... Heel veel sterkte de komende tijd samen... Hele dikke knuffel voor jou!!!

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    choofychick: wat erg! heel veel sterkte voor jullie gezinnetje toegewenst!en laat maar lekker de tranen de vrije loop, dat lucht een beetje op....ik denk aan je...

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Isa wat een ontzettend mooi verhaal! Dat jullie gewoon met z'n allen zwanger zijn, dat is toch wel heel bijzonder! En nog precies even ver ook. Dat gaat shoppen worden met elkaar!!!;)

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goofy heel veel sterkte voor jullie! Wat zal dit moeilijk zijn.

5. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid, echt verschrikkelijk! Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Dikke knuffel...

6. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Isa, dat is wel heel speciaal! Dat moment zullen jullie idd nooit meer vergeten! En ook heel speciaal voor je ouders!

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat liggen geluk en verdriet toch dichtbij elkaar. In elke maand zien je deze verhalen natuurlijk wel terugkomen, maar als het dan gebeurt in je eigen maand, is het toch extra verdrietig!

Goofychick...wat een verdriet. Ik kan me voorstellen dat je afscheid neemt meid....maar wat vind ik het jammer! En verdrietig, heel veel sterkte.

En dan zo'n verhaal van Isa. Wat een geweldige ontknoping! Het lijkt me zo leuk om zwanger te zijn samen met een zus of goede vriendin. Maar dat gaat er hier niet in zitten hoor. Geniet er lekker van samen met je zusje!

8. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

Sterkte meisje**

9. Coortje

Coortje Niet meer actief

@goofy heel veel sterkte!! Wat een naar nieuws!! Heel veel sterkte!!

10. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn jullie ook zo aan het genieten van deze zondag?
    Overal is het koopzondag vanwege de kerstdagen en wij zitten heerlijk binnen. Mijn man is een spel aan het spelen, en ik ben aan het scrappen. Katten er lekker bij. Heerlijk...ben ook veel minder moe dan gisteren. Toch een teken dat drukke dagen even gemeden worden de komende tijd.

Tassen zijn gepakt voor morgen....moeten vroeg op om de Thalys te halen. Ik heb er zo'n zin in! We gaan niet proberen om 15 bezienswaardigheden per dag te bekijken, maar gewoon die 5 grote zeg maar....en lekker struinen door de winkeltjes en de kerstmarkten die er ongetwijfeld zijn overal. Lekker shoppen, misschien iets voor de baby...;)

11. Coortje

Coortje Niet meer actief

ik zit heerlijk onder een dekentje op de bank! Vanmorgen nog even bij de gyn geweest vanwege bloedingen ( zijn zeer betrokken) en ja er was nog niet veel meer te zien, moeten echt afwachten!! Maar ze ging uitgebreid kijken en zij ja hier zit een frummeltje en daar zit een frummeltje Pardon?? ik zo wat is dat dan?? Ja het zijn er 2 maar op dit termijn kan er nog van alles mee gebeuren... mijn man en ik keken mekaar ff aan, voor nu zijn het er dus eerst 2 in 1 vruchtzakje! Nu weer 'rustig'' afwachten tot vrijdag! Ws blijf ik deze week thuis van het werk, even rust voor mezelf.

12. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Goofychick en hopelessinlove, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en al het beste voor de toekomst
    Liefs

13. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Helaas ook geen positieve update van mijn kant.
    Ik kom ook afscheid nemen van dit topic.

Nu mag er niemand meer afscheid nemen na mij want ik doe de deur dicht ;) De rest moet allemaal blijven tot jullie kindje gezond en wel geboren is.
    Ik wens iedereen een fijne en onbezorgde zwangerschap toe. Geniet van elk moment dat je je kindje onder je hart mag dragen.

Als er iemand is die mijn avatar leuk vind en die zou willen gebruiken dan laat het me maar weten.

14. Coortje

Coortje Niet meer actief

@Lynnami wat een ontzettend rot nieuws, het is dus toch doorgezet. Een hele dikke knuffel voor jou en doe maar kalm aan het is niet niks allemaal!

15. Coortje

Coortje Niet meer actief

Jeetje wat gaat er toch een hoop mis in dit topic! Echt heel erg! pfff

16. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lynnami, ook bij jou al verschrikkelijk nieuws. Ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd. En natuurlijk al het beste voor de toekomst

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynnami: wat erg! jij ook heel veel sterkte toegewenst! (en trek inderdaad die deur maar stevig dicht!) Laat je verdriet toe, dat lucht op! en ik zal ook aan jou denken!

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ goofy, lynami, hopelessinlove meiden ik leef echt met jullie mee vreselijk! @ hier vandaag ook weer even keihard op beide benen gezet! Ging vanmiddag plassen en had een flinke bloeding vond ik zelf ( rood bloed dus) we zijn naar de spoedeisende hulp geweest , heb een echo gehad en er was niks aan de hand hartje ging als een razende tekeer, werd alleen korter geschat 6 weken en 4 dagen! Dus wil donderdag weer een echo !maar goed zal me maar niet te druk maken :(! Overigens is het bloeden nu gestopt!

19. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat een bloedingen zeg! Al die onzekerheid moet echt vreselijk zijn. Ik moet het even afkloppen want nog niets van dat alles hier. Eigenlijk heb ik echt niets om mij zorgen over te maken.

20. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    @ goofy, lynami, hopelessinlove,
    dames wateen rotberichten zeg sterkte en hopelijk een mooi 2012 met opnieuw een wondertje waar jullie van kunnen gaan genieten.

lees een hoop narigheid hier op het forum en toch gaat het de meeste keren gewoon goed

Deel Deze Pagina