@leontine de vermoeidheid daar kan ik over meepraten ben alleen maar moe moe en nog eens moe. Heel veel plezier in Parijs! @ Hopelessinlove,Goofychick Lynnami Heel veel sterkte *knuf* @ CenM: Hier ook soms dat weeïge gevoel dat je echt snel wat moet eten gaterver dat is echt niet fijn.Vandaag de echo spannend, heel veel plezier. @ Frisje ja dat herken ik wel neem nu maar brood mee naar bed, Heel veel plezier met de echo vandaag @ Sweetygirl: spannend vandaag de echo veel plezier. @ Isa Wat een wonder gewoon tegelijk met je 2 zussen hoe bijzonder! @ Coortje nee veel sterkte * knuf* @ Dames met de echos vergeten jullie de fotos niet
Meiden.. jeetje wat een naar nieuws allemaal..Heel veel sterkte.. Ik weet hoe jullie je voelen.. weet dat huilen mag.. schreeuw het lekker van je af.. gil eens flink buiten of schrijf alles van je af.. Maar weet ook dat ookal denk je er nu misschien nog niet aan er echt wel een keer een moment komt dat je je kleine baby in je armen mag houden. Neem de tijd om alles te verwerken en een plekje te geven.. Een hele dikke knuffel voor jullie! x
@ balou wat mooi zo'n echo hebben ze jou vruchtje ook gemeten ? @ hier vandaag even rustig aan er komt nog steeds wat bruin uit ( had ze al gezegd oud bloed) maar iets van binnen voelt raar!
Wat een naar nieuws zeg, bah, ik vind het echt erg Ik lig nu nog in bed, heb al 2 nachten slecht geslapen. Dan lig ik doodmoe op de bank, maar als ik in bed ga liggen kan ik niet in slaap vallen, pas tegen 3u. Heb on 1u vannacht nog een boterham en glas melk gegeten omdat ik weer dat weeige gevoel kreeg. Straks de echo, ik vind het zo spannend en eigenlijk wil ik niet gaan, nu denk ik nog dat het goes gaat, kan straks zo weer anders zijn. Ik stap nu maar uit bed. Ik hoop dat ik straks met goed nieuws kom.
Lieverdssss niet in paniek raken, dit hoort er nou eenmaal bij, weet dat ik dat zelf ook wel heb hoor toen ik met mijn 2e zat.....daarom ga ik jullie ook verlaten, dit moet een blij topic zijn.....met veel kwaaltjes, want denk eraan, kwaaltjes hoe lastig ook zijn een GOED teken. Kus aan iedereen en af en toe kom ik wel gluren.
mooie echo balou1 super !!!!!!!!!!!! hoop dat we nog meer goednieuws gaan krijgen vandaag goofychick sterkte meis hoop dat je gauw weer kan genieten van een mooi wondertje in je buik en ja dit zou idd een blij topik moeten zijn maar helaas gaat het ook weleens mis en nu even veel achter elkaar maar het gaat nog veel meer goed hoor de hoop er in houden dames
Thx meiden wij zijn ook erg blij met z'n mooie echo @ Annet: dat bruine heb ik ook nog maar als het niet meer of rood word is er volgens mijn gyn niets aan de hand, dus groot gelijk heb je dat je lekker rustig aan doet, lekker toegeven aan wat je lijf aangeeft dat doe ik ook met als gevolg dat ik alleen nog maar werk en slaap
Het hartje klopte!!!! Ooh wat zijn we blij zeg! Wat een opluchting. Zover zijn we nog niet gekomen. En qua afmeting kwam ze ook op 6w6d uit, maar ze zei dat het in het begin nog zo moeilijk te meten is. Dus ben héél blij! Fotootje volgt later.
meiden met een mooie echo gefeliciteerd geniet ervan!!! Goofychick: meid wat een narig nieuws! Ik hoop dat je heel veel steun uit je omgeving krijgt. DIkke knuffel!! Hier nog steeds ontzettend moe, misselijk, overgeven zo nu en dan en zere ()(). Dus mijn gevoel is nog steeds goed bij de zwangerschpa. Nu maar hopen op een mooie echo woensdag middag en dat het hartje nog steeds goed klopt en dat het vruchtje qua grote klopt met de weken/dagen
Hey meiden, Ook van mijn kant goed nieuws!!! We zijn net terug van de verloskundige en zijn nog steeds flabegasted door de echo. We zagen een mooi bolletje met een heel mooi kloppend hartje. Onwijs gaaf!!!!!