Hey meiden, Als eerste iedereen die vandaag een echo heeft...heel veel plezier en geniet er van Over mezelf, ik heb nu echt even een dipje. Nee niet schrikken, ik verlies geen bloed. Maar ik voel me zoooooo onwijs beroerd. Ik ben constant misselijk, ik slaap slecht, ik ben hondsmoe, pijn in mijn buik, pijn in mijn tepels (ik kon vannacht niet eens op mijn buik slapen). Plus ik ben sneller aan het ademen en voel mijn hart kloppen. Dit zijn denk ik zenuwen omdat ik het zo onwijs spannend vind. Ik vind het op dit moment dus even lastig om te genieten. Ik hoop dat de kwaaltjes snel over zijn en dat ik weer lekker kan genieten en aan het idee kan gaan wennen Zijn er meer meiden die deze ervaring hebben? liefs, Frisje
Ten eerste wil ik alle zwangere hier nog succes wensen! Op naar mooie en vooral ook goede echo's!! Zelf lees ik hier nog altijd mee nadat ik jullie verteld heb van dat ik een miskraam zou krijgen. Alleen reageer ik niet meer zo actief. Dit was mijn verhaal met het vervolg: Zaterdag wegens een beetje bloedverlies toch een vroege echo gedaan bij de verloskundige. Maar er was geen vruchtzakje te zien, alleen verdikt slijmvlies. De verloskundige gaf me geen hoop en vertelde me dat ik nu wel een paar dagen flink zou bloeden en dit als ongesteldheid moet zien. Uiteindelijk had ik zondag en maandag nog een bloedverlies, maar dit waren maar een paar druppels. Maandag nog gebeld met de verloskundigepraktijk. Nu met een andere verloskundige die mijn dossier had bekeken en nog had gesproken met de andere verloskundige. Naar aanleiding van dit gesprek en dossier kon zij mij vertellen dat het misschien ook een innestelingsbloeding was. En zij vind dan ook dat ik nog niet gelijk van een miskraam moet uit gaan. Maar ze wil me ook geen verkeerde hoop geven. Volgende week dinsdag wil ze nog een echo doen. En ze is dan ook van mening dat het hierop te zien moet zijn als het een innesteling was geweest en het dus verder goed gaat. Als het bloeden trouwens erger wordt zou het waarschijnlijk toch een miskraam zijn maar dit gaat dan meestal ook echt wel gepaard met veel bloed en krampen zegt ze. Vandaar dat ik met een paar druppels bloed nog niet gelijk van het ergste mag uitgaan. Maar nogmaals tot aan de volgende echo kan ze er verder niks over zeggen. Het wordt dus een zware week voor mij en mijn vriend waarin we weer hoop zullen hebben maar we ons er ook bewust van moet zijn dat het misschien toch mis is.
@ meiden die vandaag een echo krijgen succes en geniet er lekker van! @ hopelossinlove ik heb het gelezen idd in een ander topic van je! Ik duim dat dinsdag alles goed is! @ hier begint de misselijkheid ook toe te slaan, hoef alleen niet over te geven nog!
hopelossinlove : heel veel sterkte de komende week! Wat zal dat allemaal dubbel voelen...zal dinsdag aan jullie denken!
@meiden die vandaag een echo hebben succes en veelplezier @ hopelossinlove jeetje wat een verhaal maar fijn dat er toch nog hoop is hoop dat je de week een beetje door mag komen en dan aan het eind goed nieuws mag onvangen
Lieve allemaal, ondanks het bloedverlies van vorige week vandaag een hele mooie echo gehad. Volgens de VK was ik wat langer zwanger, nu 8 + 1... en we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!! .. heel blij hier XX
@ Daantje Wat een super goed nieuws @ de rest van de dames met een echo vandaag Succes en veel plezier Hier heel erg moe na een gebroken nacht ben om 4 uur wakker geworden en kon niet meer slapen gelukkig nog maar 2 dagen werken dit jaar @ Echo foto's wat zijn er toch al veel mooie foto's
@hopelessinlove: Wat een verhaal opeens... En die onzekerheid... Pfff heel veel sterkte samen... Er is nog een heel klein beetje hoop, ik hoop het voor je! Sterkte in ieder geval!!
Sterkte Hopeless!! En Daantje, fijn van je goeie echo! @ hier; pff, wat heb ik het koud zeg.. Ik draag al positiekleding, bij al mijn zwangerschappen was ik al heel vroeg behoorlijk bol. Mijn buik is opgezet en rond, en ook al heb ik normaal gesproken ook een stevig model, mijn buik ziet er toch echt heel anders uit nu, is hard en ik kan 'm niet meer intrekken. In de zwangerschap van Lila vroeg iemand me met 11 weken of ik het nog een beetje vol kon houden; ahum.. ik groei enorm en dan blijf ik heel lang hetzelfde, en dan op het eind nog wat groter! (was wel heel lastig bij de miskramen, met 6 weken kon iedereen al overduidelijk zien dat ik zwanger was.) Maar goed, wat me opvalt, positiekleding is allemaal erg dun, niet warm!! (op wat verkrijgbare vesten na). Is het onder de zwangeren soms geen winter!? Dit was 2 jaar geleden ook zo en nu kennelijk nog..
Hoi, ik hoop dat marleentje met beter nieuws terugkomt... De VK kon me geen duidelijkheid geven, of ik ben minder ver dan ik dacht, of het is mis...moet morgen naar het ZH. VK zei dat ik niet van het ergste moest uitgaan, maar ik weet het niet hoor...geloof er niet meer zo in... Daantje, gefeliciteerd met je mooie echo! Heel fijn!
Ohh... dat is niet het nieuws dat je verwacht als je een echo krijgt... nog even afwachten tot morgen dus... pfff...
Nou, bij de uitwendige echo zag ze meteen het vruchtzakje, maar vruchtje was niet goed te zien. Dus inwendige echo, wat volgens mij niet heel raar is met 7 weken. En toen kon ze het vruchtzakje niet vinden. Ik vond dat wel een beetje vreemd.
@ lauren wat rot die onzekerheid! Wat zag ze wel dan? Ik ben ook 8 dagen terug gezet morgen krijg ik weer een echo! Heb er zelf wel een goed gevoel over! Hoe laat moet je morgen?
Huh? Eerst ziet ze iets en dan ineens niks? Dat is raar! Heeft ze wel echt moeite gedaan om te zoeken?
Dat is inderdaad wel vreemd ja. Meestal is het andersom. Had je een volle of lege blaas? Want bij een inwendige echo is een lege blaas nodig. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook eerst een uitwendige (was 11 weken) en toen zag ze wel een vruchtzakje maar niet wat erin zat. Dus gelijk een inwendige gekregen en toen kreeg ze het vruchtje wel te zien, dat was pas 6 weken oud. Ik vind het maar raar dat ze met inwendige echo niet eens een vruchtzakje zag, ligt eerder aan het apparatuur denk ik dan. Ik hoop dat je morgen alsnog een mooie echo hebt!!
Geen idee...de echoscopiste zal me morgen iig zekerheid kunnn geven, die hebben daar wsl genoeg ervaringen mee...dus afwachten...