Of aan de ervarenheid van je vk ! Nou dat wordt natuurlijk een rot nacht ! Ik maak mezelf niet heel erg zorgen! En tja als het mis is bij ben ik natuurlijk verdrietig maar dan zal dat een reden hebben ! Hoop dat je een mooie echo hebt morgen!
Hoi hoi, Hier zojuist een goede echo gehad!! Zijn zo blij!!! Alles ziet er goed uit. En ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger. Dus helemaal mooi. Terwijl volgens de vk ik nu uitkwam op 7,5 week zwanger. Zal straks nog even de echo foto plaatsen! Zou nu 29 juli uitgerekend zijn. Maar wil eigenlijk wel hier in het topic blijven kletsen hihi
Vooruitgezet toch? Aangezien ze nu eerder uitgerekend is. In ieder geval heel fijn marleentje! Geniet ervan!
daantje en marleentje gefeliciteerd meiden!! @lauren wat een raar verhaal. ik heb er ook nog nooit van gehoord dat ze met een uitwendige wel een vruchtzak ziet en inwendig niks! dat lijkt me dan ook eerder dat ze niet goed gekeken heeft! Hoop dat je morgen meer (en mooiere) duidelijkheid krijgt! WBT positiekleding ik heb me er nog niet in verdiept eigenlijk... wel gek dat ze alleen maar dunne kleding hebben. Kijk je dan op internet of in de winkels? misschien dat internet vooruitloopt en al bezig is met voorjaar....? Ik begin nu zelf ook aardig te groeien ineens. M'n buik zet vooral 's avonds op en begin nu wel bol buikje te krijgen (denk van darmen) Wil dat eignelijk nog niet want ik wil het nog lang niet vertellen... en mensen letten nu best wel op mijn figuur dus das lastig. Gelukkig heb ik voor kerst een jurkje wat best wel dekt. Alleen ben ik (natuurlijk) gestopt met roken en schoonouders halen speciaal voor mij filet americain! helllup!!!
Hopelessinlove wat een onduidelijkheid zeg. Zo wordt je toch heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees zeg maar! heel veel succes en duim dat de eerste vk fout zat!
He bah meis, wat naar om te horen. Kan het zijn dat je minder ver bent? Weet je wanneer je eisprong is geweest (tempen/ovu test)? En idd hoe kan het dat ze het eerst wel zag maar daarna niet? Het kan idd ook aan haar ervarenheid liggen. Tijdens mijn vorige zw kon de echoscopiste het ook niet goed zien (uitwendig en inwendig) maar de gyn had wel meteen duidelijk beeld. Ik hoop en duim voor je dat het morgen allemaal in orde is!
Dan zeg je gewoon dat je even geen filet wil eten omdat je ergens gelezen hebt dat er vrij veel mayo door heen zit heb ik laatst ook gezegd!
@annet t is een idee maar mensen die mij kennen weten dat filet een verslaving voor mij is... at soms wel drie bakjes per week. Ik moet maar net alsof doen dat ik dan al net een stokbroodje met filet heb gehad of zo haha. met een beetje mazzel zijn ze te druk met alle kids bezig dat ze daar niet op letten!
@ misselijkheid, ik begin me ook steeds misselijker/zwak op de maag te voelen. Hoef ook niet te spugen (gelukkig) maar heb dan ook totaal geen trek in eten. Heb het vooral in de avond..moet echt mezelf ertoe zetten om te gaan koken. Eet liever een boterham (of chips ) @hopelessinlove.. ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt!! ik duim voor jullie! @filet..ik gebruik nu vaak de smoes dat ik gewoon nog niet helemaal hersteld ben (had griepje te pakken) last van mn maag. Misschien kan je anders zeggen dat je voorzichtig doet omdat je last van je darmen hebt? Of zullen ze dat snel doorhebben?
ze kennen mij heel goed dus dat zullen ze wel doorhebben! Heb niet zo vaak ergens last van en dan zal ik me nooit druk maken om filet americain hihi. misschien til ik er wel te zwaar aan hoor dat ze helemaal nergens op letten maar goed... wil t zo graag nog tijdje geheim houden tot ik bijna zeker weet dat het goed zit...
hahaha ja dan is het inderdaad lastig! Een stokbroodje smeren en dan meenemen naar de keuken 'even kijken naar het eten' en dan wegkieperen? Ik let er zelf ook op maar omdat ik ook een tijd heb gelet op mijn dieet, verwijs ik nu daar naar toe. Maar wij gaan het vertellen met kerst dus dan hoef ik me er geen zorgen meer om te maken!
Hey meiden, Ben weer terug....een dag te vroeg. We waren maandag natuurlijk pas weggegaan. Maar we hoorden gisteren via een sms dat de Thalys niet zo rijden op donderdag vanwege een staking van de Belgische Spoorwegen. Dus vanmorgen na het ontbijt direct naar Paris Nord gegaan om te zien of we vandaag nog weg konden. Gelukkig kon dat wel, al moesten we wel 2 nieuwe tickets kopen. De andere optie was 3 uur staan in de trein. In mijn "toestand" niet de meest handige situatie. Maar goed, waarschijnlijk krijgen we het geld daarvoor wel terug. Wel lastig eten daar trouwens, overal staat er biefstuk op het menu of kaasplankjes. Zeker in Frankrijk ben ik daar toch heel voorzichtig mee. Verder wel 1,5 leuke dag gehad hoor In ieder geval op mijn favoriete plekje bij de Eifeltoren geweest. Meiden, ik zie een paar mooie echo's en wat minder goed nieuws hier en daar. Onzekere dingen ook. Lijkt me echt vreselijk. Ik was gisteravond best even in paniek en dan denk je toch: rustig blijven Leo want dit kan schadelijk zijn. En Marleen, wat fijn dat je verder bent. Ik sta officieel ook op 29 juli hoor. Ik had me in het augustus team aangemeld omdat de vk eerst op basis van mijn menstruatiedag had gezegd dat ik toen 4,5 week was....maar we hadden ons een weekje misrekend. Maar goed, ik hbe nog wel een kans dat ik teruggezet wordt hoor, want ik testte pas zo laat positief. Nou, ik ga even relaxen, want die "bandenpijn" ken ik ook wel....het gevoel dat je enorm moet poepen, maar niet kan. En dat levert zoveel pijn in de flanken zeg maar. Maar die prikjes zo hier en daar ken ik wel hoor. En Parijs is leuk, maar na een paar uur flink doorstappen hier en daar moet ik echt even een uurtje relaxen...ben gewoon sneller buiten adem. Ben daardoor ook niet op de Arc geweest en de Sacre Coeur heb ik met de kabelbaan gedaan. Voelde me zo slecht, maar anders had ik waarschijnlijk gereanimeerd moeten worden, hahahah.
meiden met een goede echo: van harte gefeliciteerd! Leontine: welkom terug! fijn dat je z'n leuke 1,5 dag hebt gehad! Wel lekker om er even tussen uit te zijn geweest. Ik heb vandaag opnieuw veel last van die "bandenpijn" en ook onder in mijn rug. Wordt er dood moe van (ja nog moeier dan ik al was). En stiekum toch ook onzeker....maar daar probeer ik niet aan te denken. Voor alle echo's van morgen: heel veel succes (somige hebben dat helaas extra nodig, zal voor jullie duimen!) en veel plezier! Ik lees graag weer jullie verhalen! Fijne avond! Groetjes!
Ik durf nergens op te hopen, maar ik vond het idd ook wel raar. De VK zei ook dat ze weinig ervaring had met het maken van echo's en dit staat ook zo op mijn verwijsbrief. Maarja als het goed was geweest, had ze het wellicht toch wel kunnen zien, denk ik dan...