1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Oooh Lauren wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte meis!

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Oh lauren wat vervelend!! Heel veel sterkte!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ lauren meid wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte meid! @ hier ook een echo gehad, en gelukkig hier alles goed vruchtje was 1,45 cm dus loop niet eens heel ver achter! Helemaal gelukkig nu

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver Lauren wat een slecht nieuws is dat. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is, ook al is het niet wat we allemaal wilden.

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve Lauren, heel veel sterkte toegwenst....laat je verdriet de vrije loop....

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor alle meiden met een goede echo, van harte gefeliciteerd! geniet ervan!
    (wat ligt geluk en verdriet toch altijd dicht bij elkaar...)
    groetjes!

7. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
    Hopelijk kan ik jullie over een tijdje positief nieuws melden, ook al hoor ik dan bij een ander topic...xxx Lauren

8. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lauren, bah wat een vervelend nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte deze tijd. En hopelijk snel weer wat positiefs van je terug te kunnen lezen

9. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiero overigens ook een baaldag. Eerder van het werk naar huis gegaan met griepverschijnselen. De hele middag al op bed gelegen. Eerst niet warm kunnen worden en daarna een deken wegleggen.. Houdt m'n temp dus goed in de gaten en super emotioneel. Daar had ik tot nu toe nog geen last van. Belt m'n collega net hoe t gaat en daar rollen de tranen weer.. Dus dat wordt morgen waarschijnlijk nog maar een dagje thuisblijven, goed uitvieren want die kleine uk daar binnen in me zit is toch even het belangrijkste op het moment!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Sterkte Lauren..

ik weet hoe het voelt, persoonlijk vind ik een MA nog pijnlijker dan een MK, je voelt niets aankomen, alsof je lichaam je voor de gek houdt.

Zorg goed voor jezelf!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik sluit me aan bij de zieke dames.. alweer!
    We kwakkelen hier al 2 maanden (!) met z'n drietjes, heb er onderhand wel genoeg van..

12. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel dat ook zo alsof mijn lichaam me voor de gek houdt, ook vandaag nog flink misselijk, mijn borsten doen pijn en mijn buik groeit ook met de dag, dat is echt frustrerend, zeker omdat het al even mis was. En dan natuurlijk de onzekerheden; hoe gaat de currettage? Wanneer word ik weer ongesteld? Wordt je weer snel zwanger? Gaat het dan wel goed en hoe weet ik dat als ik me nu ook op en top zwanger voelde? Maar jij weet er ook alles van, helaas...
    Maar nu stop ik, want dit is een vrolijk topic vanaf nu!
    Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe en een lief en gezond klein brusje voor Lila in augustus! Ik zal goed voor mezelf zorgen hoor! Geniet van je zwangerschap! Xxx

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zo hier even heel blij :) en gaan morgen lekker naar Londen toe! Meiden die morgen een echo hebben succes! En fijne kerstdagen

14. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meis, wat verschrikkelijk om te horen! Had zo gehoopt voor jullie dat het goed zou zijn..zelf heb ik ook een ma gehad en ik kan je wel een beetje vertellen. Wij kwamen er met 10 weken achter dat het vruchtje met 9 weken gestopt was. We hadden met 8 weken nog een kloppend hartje gezien :( maargoed..bij mij groeide dus ook alles door en toen ik juist symptomen had, bleek het mis te zijn. Ik ben met 11 weken gecuretteerd en het vruchtzakje was toen ook de grootte van 11 weken. De curettage viel mij eigenlijk heel erg mee. Ik had voor algehele verdoving gekozen, leek mij wel het prettigst. De ingreep duurt niet lang en ik heb verder daarna nergens last van gehad. Ik heb ook niet meer gebloed, maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik werd na 37 dagen weer ongesteld, volgende cyclus 36, 35 en toen weer zwanger. Ik was dus in de 4e maand weer zwanger. Ze zeggen vaak dat je na een mk/ma erg vruchtbaar bent (vond dat ook een fijn houvast) maar als je dan 2 maanden verder bent kan je behoorlijk in een dip raken. Ik heb het emotioneel na de ingreep wel erg moeilijk gehad. Ik probeerde heel positief te doen 'we gaan er weer voor' maar elke maand dat het niet lukte was het toch weer een grote teleurstelling. Maar als ik achteraf kijk, vind ik 4 maanden toch best snel! Ik hoop dat mijn verhaal je een beetje kan helpen. En anders kan je me altijd nog iets vragen!

15. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn dat je gerust gesteld bent! en heel veel plezier in londen en jij (jullie :D) ook fijne kerstdagen!

16. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zazu, wat fijn meid, dat jullie een kloppend hartje gezien en gehoord hebben!!Genieten!!

@zieke meiden, veel beterschap en doe lekker rustig aan! Denk aan jullie zelf en de kleintje..lekker in bed uitzieken :D

@hier..moemoemoemoe en drukke dagen op werk, vandaag kerststukjes gemaakt met de kids..wat een drukte en overal dennennaalden, hulstbladeren en ga zo maar door! Morgen kerstlunch en daarna vakantie! Ben ik echt aan toe..viel net al tijdens een programma in slaap :D en ik vond het net zo spannend!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Er is hier ook plek voor de minder vrolijke verhalen hoor!
    (tenminste, bij de februari mama's 2010 was het in voor en tegenspoed ;))

Toen ik een MA had voelde ik me ook voor de gek gehouden.
    Ik heb 2 weken in totaal gewacht maar het vruchtje kwam niet, en in de tweede week had ik mezelf wijsgemaakt dat de gyn het fout had, ik was hartstikke zwanger!
    Dat was psychisch erg zwaar en mocht ik nog eens zoiets meemaken dan zou ik eerder voor een curretage kiezen.
    Toen ik gecurreteerd werd verdwenen de kwaaltjes ook, en dan pas kun je beginnen met verwerken.

Om je een hart onder de riem te steken;

Ik was zo van slag en verdrietig dat ik even niet met opnieuw zwanger raken bezig was, helemaal niet.
    Ik was in de rouw, totaal van slag.
    Zonder er mee bezig te zijn was ik een ruime maand later alweer zwanger..
    (dat was ergens ook lastig, ik was nog niet klaar met mijn verdriet, maar het heeft gelukkig naast elkaar mogen staan, verdriet en geluk)

Ik wens je het allerbeste, veel sterkte met het verlies en geef alsjeblieft genoeg gehoor aan je verdriet, en dan wie weet.. heb je sneller dan je denkt een gezonde baby in je armen!

18. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Hoi meiden, hier ook geen goed nieuwe, wij hebben gister weer een echo gehad en hellaas het hartje is weer gestop met kloppen:(.
    Zal ook afstand nemen van het forum want ik weet het allemaal niet meer ben echt op.
    Meiden geniet van jullie zwangerschap het is heel bijzonder

19. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    @balou: veel sterkte gewenst! Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mijn vorige zwangerschap ook hartje zien kloppen en 2 weken later niets meer. Neem maar de tijd om alles te verwerken en nogmaals vele knuffels en sterkte!

20. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Balou, ook voor jou/jullie heel veel sterkte toegewenst deze tijd. Zoek steun bij elkaar en houdt moed.

@iedereen, Laat 2012 een mooi, bijzonder jaar gaan worden!!

Deel Deze Pagina