Wij zijn ook lekker allebei de dagen onder de pannen. 1e bij mijn ouders en de 2e bij mijn schoonouders.
Vond inderdaad ook al dat het rustig was Ik denk dat iedereen heerlijk met wat anders bezig is. Wij gaan zo naar mijn schoonouders dus ik ga maar eens kijken wat ik aan kan trekken. Ik heb van de afgelopen dagen al geleerd dat de broek niet meer te strak mag zitten. Ik wodt dan een partijtje misselijk!!! Maar voor nu ook vanuit hier iedereen een hele fijne kerst!!! Groetjes, Frisje ps we gaan het vanavond mijn schoonouders vertellen......spannend!!!
Spannend Friske! Wij hebben het mijn schoonouders/en oma van mijn vriend al verteld, we waren van plan om het de 2e kerstdag te vertellen, maar mijn vriend kon het niet meer voor zich houden! We hadden ze een fotolijstje met de tekst: Je kunt mij nog niet horen, Je kunt mij nog niet zien. Maar als ik wordt geboren, Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? gegeven. Ooh en zijn oma was zo blij, ze zei meteen dat heb ik nou altijd nog mee willen maken! Zijn ouders wisten niet of ze moesten huilen of lachen Ben benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren! Hoe hebben jullie het verteld?
Ik heb hier net een potje zitten janken bij All you need is love, heb ik anders nooit!! (hoezo zwanger?)
Ik had gisteren een positiebroek aangedaan....en wat was ik daar blij om na het eten! Bij miss etem hadden ze broeken met een halve band aan de voorkant. Die zitten nu al heerlijk.
Hihi....iedereen zit lekker verplicht bij de (schoon) familie, misschien wel het mooie nieuws te vertellen! Wij zijn hier nog lui...ben aan het scrappen en hubby zit te gamen....katten slapen, maar ik moet me nu wel klaar gaan maken voor het etentje van vanavond bij mijn lieve vriendinnetje.
@balou, ik weet niet of je het nog leest maar ik wil je veel sterkte toewensen. Wat een verdrietig nieuws om te horen
@alle meiden, ik wil jullie een fijne kerst wensen! En veel plezier voor degenen die het gaan vertellen! Vandaag vertellen we het mijn schoonouders en morgen mijn kant zo leuk om te doen!
Hallo allemaal, jullie zijn vast druk op eerste kerstdag. Mijn man is werken en dochter ligt in bed dus ik zit lekekr onder een dekentje op de bank. Ik ben gisteren wat bruin bloed verloren, vandaag is het zo goed als weg, alleen vaag gekleurd met afvegen. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar met de nare ervaringen in mijn achterhoofd zit het me niet echt lekker..
Hallo meiden, Ooooh, nu kan ik echt niet meer langer alleen maar meelezen... Ik wil ook vertellen en meekletsen en klagen en zorgen maken en en en... Ik vond het zo ontzettend heftig om over de miskramen en missed abortions te lezen. Lieve meiden, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! En dan dat contrast met de positieve berichten en goede echo's. Meiden geniet ervan! Even over mij... Op basis van mijn laatste menstruatie zijn we op 14 augustus uitgerekend van ons vierde kindje. Tussen onze drie dochters zit bijna anderhalf jaar en tussen onze jongste en nummer vier dan een paar maanden meer. 't Is hier dus een drukke boel, maar wel gezellig! De 1e echo hebben we 9 januari 's avonds en de 10e mogen we 's ochtendsvroeg voor de intake naar de verloskundigenpraktijk. Hopelijk mag ik hier blijven. De vorige zwangerschap liep in het ziekenhuis vanwege mijn trage schildklier die ik overgehouden had na de bevalling van onze tweede dochter. Qua zwangerschap heb ik eigenlijk weinig kwaaltjes. Alleen wel vaak zo'n wee-ig gevoel, van net niet misselijk, maar ook niet echt fit. En ik ben ontzettend moeoeoeoeoeoe. Soms heb ik ook wat last van krampjes, maar verder heb ik niets te klagen. We gaan deze zwangerschap met oud en nieuw vertellen. Op oudjaarsdag gaan we bij mijn ouders 's middags op bezoek met een paar zakken oliebollen, waar ik een opa en oma speentje in verstop. Misschien pak ik nog een pak pampers maatje 1 in. Mijn moeder vond laatst nog een pak maatje 3 (te klein voor onze jongste) en gaf die mee terug aan ons, dat wij die aan een pas bevallen vriendin konden geven. Wat moest ik mijn best doen om niet in de lach te schieten. Bij mijn schoonouders nemen we op nieuwjaarsdag een fles bubbelsap van Jip en Janneke mee met daaraan met blauw en roze lint sokjes geknoopt. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Zeker omdat schoonzus toevallig vandaag verteld heeft, dat ze zwanger zijn van hun tweede kindje. Ze had afgelopen maandag positief getest, dus zou ze in september uitgerekend zijn, zei ze. Jeetje, wat moest ik op mijn tong bijten! Mijn man en ik hebben zo ontzettend zitten lachen op de terugweg in de auto! En even heel kinderachtig: neh, neh, neh, neeeeeh, neh, wij zijn lekker WEER eerder! Haar dochtertje is namelijk twee maanden jonger dan onze tweede. Was echt geen leuke tijd, samen zwanger. 't Begon al helemaal verkeerd. Ze vertelde het op de eerste verjaardag van onze oudste dochter, notabene haar petekindje! Vervolgens was er dus geen aandacht meer voor de jarige job. Wat was ik boos! Tja, en nu weer samen zwanger... We zien wel hoe het zal lopen. Willen jullie onze zwangerschap a.u.b. niet te snel doorkleppen, want we wilden het eigenlijk nog geheim houden tot we het onze ouders verteld hebben. Ik heb het dus ook alleen nog maar in dit topic verteld. 'k Ben ook wel benieuwd of een van de december2007mama's dit nieuwtje ontdekt. Ik hoop pas als ik mijn banner op 1 januari verander... Enne, iedereen FIJNE KERSTDAGEN!!! Liefs, Nelly
he meiden heb hier wel stiekum steeds mee gelzen maar wou het nog niet vertellen i.v.m hier ook vriendinnen van mij op het forum zitten maar wij zijn ook zwanger!!! 1 augustus uitgerekend ben nu bijna 8 weken erste echo al gehad krijgen 5 januari weer een echo!!! dus mag nu lekker mee kletsen
Hallo Fokje en Nelly, welkom en van harte gefeliciteerd! Maar Fokje, klopt jouw uitgerekende datum wel. Ik heb nog geen echo gehad dus voorlopig ben ik 9wkn 1 dag en uitgerekend op 29 juli. Als jij nog geen 8 wkn bent, kan 1 augustus niet kloppen. Of bedoelde je bijna 9 wkn? Ik verwacht zelf wel een aantal dgn tot een week teruggezet te worden want ik testte pas laat positief, maar voorlopig ben ik nog ruim 9 wkn
merry christmas iedereen!!!! fokje en nelly welkom! nelly wat een drukke gezellig boel bij jullie knap hoor! ik ben ook 14 aug uitgerekend zoals het nu staat! wat is het hier rustig geweest (logisch) gelukkig zitten de kerstdagen erop! Altijd wel gezellig maar ben ook wel weer blij als het klaar is Morgen moet ik 1 dagje werken en dan lekker weekje vrij! Volgende wk ook maar 1 dag heerlijk! Bij mij zijn de klachtjes eigenlijk wat minder geworden... ze zijn er nog wel maar minder(last van boobies is wat minder en ook de steekjes van banden zijn minder) vooralsnog maak ik me geen zorgen (denk ik) want heb geen kramp of bloedverlies! Meiden weltrusten alvast!
@fokje en nelly: welkom!!! Heb al een tijdje niet gereageerd, ik lees wel mee op de telefoon mar vind dat niet handig met reageren en de laptop staat nog amper aan. Ik voel me steeds beroerder, alles ruikt sterker en moet steeds vaker kokhalzen. Gisteren ging ik aardappels schillen en opeens kwam alles omhoog, gelukkig de wc wel gehaald. Daarna voelde ik me eigenlijk wel goed voor een uurtje of 2 en toen begon dat lichtmisselijke gevoel weer. Gelukkig kan ik er wel mee omgaan, tis niet zo heftig en niet constant aanwezig. Maar merk wel dat ik rustig aan moet doen. Waar ik wel van baal is dat koken me zoooo tegen staat, is niet handig met een man die doordeweeks laat thuiskomt, wil hem dan niet ook nog eens laten koken. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?
he leontine ja idd ik bedoel 9 weken (tsjong wat gaat dat snel) ben woensdag precies 9 weken als het goed is
hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mooie kerstdagen hebben gehad! En voor de meiden die het grote nieuws verteld hebben dat jullie ervan genoten hebben! Zelf heb een paar onzekere dagen gehad. Want zaterdag had ik opeens veel helder rood bloedverlies met stolsels erin. Maar geen krampen. daarna had ik alleen nog bruine afscheiding (nog steeds). Maar zaterdag had ik voor mijn gevoel afscheid genomen van deze zwangerschap. Alleen vandaag heb ik de verloskundige gebeld en kon ik direct terecht voor een echo en wat zagen we? EEN KLOPPEND HARTJE!!!!!!! Ik lig precies op schema en alles zag er goed uit. Wel moet ik er rekening mee houden dat het misschien niet goed gaat omdat er nog steeds wat bloedverlies is. Maar het is koffiedik kijken. Ze gaat me wel extra echo's geven om het goed te volgen (heb steeds links wat pijn in mijn zij soort steken). Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Voel me heel dubbel. Ben natuurlijk super super blij! ben zo benieuwd hoe het verder gaat!!!En ik hoop het zooooo dat het goed mag blijven gaan!!!! tjonge jonge wat een gevoelens heb ik nu! Groetjes!
@ jolan ik heb precies hetzelfde gehad , en bij mij gaat het tot nu toe ook goed! Mijn vk denkt dat ik gewoon heel gevoelig ben van binnen! Maar ik begrijp je onzekerheid precies! @ hier super leuke kerst gehad , heerlijk in Londen geweest! Nu nog steeds super lui maar zal zo het huis eens even door, boodschapjes doen!
Jolan, wat fijn om dan het hartje te zien zeg! Maar wat een rotkerst moet je dan ook gehad hebben. Ik kijk hier echt met de minuut meer uit naar de echo....nog 8 nachtjes slapen Annet, Londen was voor ons wellicht ook een betere keuze geweest, hahaha....wellicht ook meer kerstgevoel, want dat miste ik wel in Parijs.
he jolan fijn dat je het hartje hebt gezien en jakkes wat onzeker met bloedverlies!!! ja de echo is echt leuk!!!! wij waren dit keer erg vroeg 7 weken en 6 dagen dus mogen nog een keer op 5 januari! ik heb weinig zwangerschapskwalen iets meer moe en zo nu en dan misselijk en grotere boobs kan wel zien dat het de derde zwangerschap is tsjonge jonge 's avonds een dikke buik