1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik de beste wens die we elkaar kunnen wensen! En meiden, geniet ervan!

Ik hoop dat iedereen ook een leuke avond heeft vanavond. Gisteravond ben ik echt ingestort om 21.30 uur, dus ik ben benieuwd hoe ik het er vanavond vanaf breng. Van mij mag die moeheid wel minder worden, want het belemmert me soms echt in dingen. Misschien vanmiddag toch even een uurtje naar bed, zoals de kleintjes vroeger deden.

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb dat ook! Mag vandaag eerst de hele dag mijn verjaardag vieren ;) en vanavond oud en nieuw poeh volgens mij kun je me straks opvegen! En inderdaad hoop dat 2012 ons jaar mag worden! Alvast gelukkig nieuwjaar meiden!

3. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook vanuit hier iedereen de beste wensen voor 2012. En dat we allemaal maar heel gelukkig mogen worden met een mooi kindje.

Voor vanavond, ik las net dat iemand vanmiddag even naar bed gaat. Ik denk dat ik dat advies over ga nemen ;)

Groetjes,
    Frisje

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    He meiden,

Gisteravond een marsepeinen taart gemaakt en lag om 00.30 in mijn bed. Zie er nu al tegenop dat het vanavond weer zo laat gaat worden haha. ik voel me net een oud gebakkie af en toe. Niemand weet het vanavond nog dus ook nog lekker geheimzinnig doen. Ik rij, dat scheelt als smoes. Taart moet mee dus achterop de fiets is dat niet zo handig;)

Wie wil mij in de lijst zetten op 18 januari? Ik heb dan een echo.

Voor allemaal een heel fijn uiteinde gewenst, geniet ervan met elkaar!

5. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Goedenmiddag allemaal.
    Wat een verhalen al van iedereen, heb helaas niet alles gelezen, wie weet krijg ik daar nog tijd voor haha.
    Maar vanaf nu zal ik proberen alles een beetje bij te houden.
    Zoals alles nu lijkt ben ik rond 7augustus uitgerekend, en wat voelt alles toch vreemd.
    Dit is ons eerste kindje, en ik ben nog nooit zo onzeker geweest.
    Vanmorgen alweer in tranen mijn zus opgebeld dat ik zo'n last had van mij onderbuik.
    Hopelijk is het niks ernstigs kennen jullie dit ook?
    Verder erg veel last van misselijkheid, moet elk uur wat eten en anders is het mis.
    Vanaf 17uur stort ik helemaal in, hopelijk nog 4 weken dan zit ik op 12 weken en zal het fijn zijn dat ik weer wat meer puf en dergelijke heb haha.
    Nou hoor graag van jullie of jullie het kennen.

(Heb dit bericht ook bij augustus 2012 geplaatst, maar volgens mij komen hier meer reacties en ben heel benieuwd of die buikpijn wel normaal is)

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Nou... Dit was me wel een nachtje... Pfff de hele tijd wakker gelegen en sinds vanochtend last van diarree en ik heb voor het eerst overgegeven deze zwangerschap... Hmm... Had niet verwacht dat ik daar na acht weken nog last van zou krijgen ;) Nu lekker op de bank in mijn badjas en hopen dat ik me voor vanavond snel beter voel.

Die buikpijn, daar heb ik soms ook last van. Zijn eigenlijk wat krampjes, maar schijnt er bij te horen :)

Voor alle meiden hier: alvast een hele gezellige jaarwisseling!! Dat 2012 ons jaar met een lief klein babietje mag worden :D

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    als eerste welkom!!!
    gefel;icitereerd met jullie zwangerschap!!!!

last van je buik welk gevoel kun je omschrijven en de preciese plaats??

ik heb links en rechts vaak trekkende pijn/steken dit noemen ze bandenpijn ik moet vaak echt even weg puffen ik krijg het vaak als ik een bepaalde beweging maak hoest of proest!!!!!!!!!

iedereen een heel goede jaarwisseling gewenst en alvast een heel mooi/gezond 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik mag morgen ochtend weer werken dus maak het nietal te laat uurtje of 1 hoop ik in mijn bed te liggen

8. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annett, gefelicteerd met je verjaardag!

En meiden, na 4 dgn werken moet ik op zaterdag echt even tot rust komen, maar dat kan ik niet zo goed, dus vanmorgen alweer vroeg op en naar de markt en de stad geweest....mijn borsten groeien echt als kool, bh's zitten niet lekker meer. Maar zwangerschapsbh's zitten NIET lekker...totaal geen steun what so ever. Ik ben maar voor een sportbh gegaan zonder beugels.

Enu nu dus een soort van total loss....dus ik ga straks echt even proberen om 2 uurtjes te slapen. Daarna eten en weg...ja weg. We hebben bij vrienden afgesproken. Die wonen in mijn oude woonplaats....we zien wel hoe lang we het volhouden.

9. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Hoi Meiden,

Ook vanaf mijn kant natuurlijk een fijne jaarwisseling en goede zwangerschappen/gezonde babies gewenst!!

Hoop dat ik 12uur haal, haha.. straks maar even een tukkie doen :)

Ik kom net van de verloskundige af. Had 3 dagen beetje bloedverlies. 10 januari zou ik mijn eerste echo hebben maar de verloskundige zei kom nu maar, ook voor je geruststelling

Zelf durfde ik niet met het schermpje mee te kijken, bang dat het leeg zou zijn. Maar het hartje klopte! En alles zag er goed uit. Bloedverlies komt waarschijnlijk uit een gevoelige baarmoedermond. Zaten geen sporen van bloed bij de baby of baarmoeder zelf, gelukkig!

Ben nu alleen wel een weekje terug gezet. Ze kwam nu uit op 7w5d, maar misschien dat dat de 10e weer veranderd..

Wel opgelucht nu en hopenlijk kan ik wat meer gaan genieten :)

10. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gold, wat een vervelende reden voor de echo maar een geruststelling dat alles in orde is! Gefeliciteerd!

@augustusbaby, welkom! Ik heb eigenlijk niet vaak last van pijn in mijn buik. Af en toe wat fokje zegt, een trekkerig gevoel!

@annet, ben je vandaag jarig??:D

@misselijkheid, vanmiddag heb ik ook weer even de wc pot gezien. Heel erg hoofdpijn en had bij de v&d broodje tonijnsalade gegeten, nou daarna kreeg ik toch een drukkende maag. Thuis kwam het er weer uit!

@moeheid, heb net ook even 1,5 uur geslapen! Hoopte dat de hoofdpijn wegging en was (ben) ook erg moe!

Vandaag lekker in de prenatal een zwangerschapstrainingspak gekocht en 2 broeken en 2 truitjes! Zoveel schattige dingen gezien maar heb mezelf ingehouden, wil echt wachten tot de 12 weken! Maar dat is wel moeilijk hoor :D

@oud en nieuw: Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezellig, gezond & liefdevol 2012!

11. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Augustus baby Heel herkenbaar. Ik heb héél veel buikpijn (gehad) door mijn darmen, maar nu ook steken in baarmoeder. Groeipijn denk ik. En heel erg misselijk hele dag door. Inderdaad ieder uur eten. Eten komt m'n neus uit, vreselijk. Ik zie altijd op tegen de nacht, omdat je dan natuurlijk niet eet. Ben al een paar keer opgestaan, omdat ik het niet meer volhield. Lig echt uren wakker 's nachts.

Zie ook heel erg op tegen vanavond. Wij gaan met z'n allen in een kroeg doorhouden. Dus geen/weinig eten, denk wat hapjes. Weet niet hoe ik de avond/nacht ga doorkomen met die misselijk-/moeheid. Jullie?

Fijne jaarwisseling!!! En een fantastisch 2012 gewenst met hele mooie, lieve, gezonde forumbaby's!!!!

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Allereerst wens ik iedereen alle goeds voor 2012 en als kersje op de taart natuurlijk een gezonde baby!

Vandaag hebben we ons nieuws aan mijn ouders verteld. We hadden twee zakken oliebollen gehaald en ik had er een opa- en een oma-speentje in gedaan. Ik moest mijn moeder even laten wachten tot mijn vader binnen was en toen de zakken omgekieperd werden, kwam er nauwelijks reactie. Mijn vader zag ik wel met pretoogjes en mijn broertje stootte me aan, van snappen ze het nu echt niet? Maar mijn moeder snapte het echt niet. Pas toen mijn vader met een big smile het "kleinkind op komst" kaartje las, viel bij mijn moeder het kwartje. Superenthousiaste reacties gehad. Heerlijk hoor.
    Morgen krijgen schoonouders het te horen met een fles Jip en Janneke bubbelsap met babysokjes eraan geknoopt en ook een "kleinkind op komst" kaart. Ik ben benieuwd wanneer daar het kwartje gaat vallen, want schoonzus had vorige week bekend gemaakt dat ze zwanger waren (september uitgerekend, zei ze).

Fijne jaarwisseling iedereen!

Liefs,
    Nelly

13. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat een leuke manier om het te vertellen! Veel plezier bij je schoonouders en ben benieuwd hoe je schoonzus gaat reageren!

14. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Leuke manier om te vertellen :) je schoonouders krijgen ook een leuke eerste dag van het jaar :)

Hier alles weer okay, gelukkig niet meer ziek. Alles goed voor 2012 dus :) nu eerst het huis opruimen. Volgens mij is hier gisteren een feestje geweest ;)

15. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, hier geen feestje, maar het lijkt wel alsof er hier een bom ontploft is....of wat vuurwerk, hahaha ;)

Verder was het echt heel gezellig gisteravond, ik heb het mijn vriendinnetjes verteld! Ik zie ze niet zo vaak...en ik kon mijn mond niet meer houden :$

16. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Heb dat ook... Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen en we merken ook dat al best wat mensen het weten... (ouders, zusjes en een stuk of 10 vrienden). Was niet helemaal de bedoeling, oeps...

17. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach weet je wat het is....met vriendschap ben je er ook in voor- en tegenspoed....dus nu zijn ze blij voor me. En mocht het toch mis zijn, dan zullen ze er ook voor me zijn. En die gedachte vind ik gewoon erg fijn!

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    HAPPY NEWYEAR!!!

Wij hebben het vandaag ook aan schoonouders verteld. Schoonma bedankte voor de fles Jip en Jannekebubbels met sokjes eraan geknoopt en het kleinkind-op-komst-kaartje. Die muts had het kaartje dus niet goed gelezen en dacht dat wij hun feliciteerden met de aangekondigde zwangerschap van schoonzus vorige week. Schoonzus blijkt trouwens 20 augustus uitgerekend te zijn i.p.v. ergens in september.
    "Gelukkig" had schoonpa (Alzheimer) even wat hulp nodig om het kaartje te lezen en toen zag schoonma dus ook de "???" onderaan bij onze namen. We kregen alleen een heel droge reactie, meer dan "ow" kon er niet vanaf. Ze heeft ons wel gefeliciteerd, maar zat meer in over haar werk rond die tijd, want dan was het wel druk en kon ze niet zomaar vrij nemen.
    Later kwam schoonzus met haar vriend en dochtertje ook nog op de koffie en die trok wel een beetje een verbeten gezicht toen mijn man haar de fles bubbels en het kaartje liet lezen, waaruit bleek dat wij eerder uitgerekend waren dan zij. Maar ze reageerde verder wel enthousiast.
    Naja, schoonfamilie...

19. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Bedankt voor jullie reacties,
    Gaat nu gelukkig al wat beter voel het af en toe nog een beetje.
    Helaas blijft de misselijkheid wel en nu erg moe maar ja krijg je zoiezo wel met zo'n korte nacht denk ik!
    Om 12uur vannacht was ik toch wel behoorlijk emotioneel, toch raar het laatste jaar (als het goed is) met ons 2en vieren (en de vrienden natuurlijk).
    Gelukkig had niemand het echt door, dus konden we het nog wel stil houden.
    Ik wens iedereen echt een super 2012 en dat het helemaal goed mag komen begin augustus!!

20. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren met zijn twee om middernacht....toch wel speciaal idd, wetende dat dat de laatste keer was met zijn twee. Volgend jaar zijn we denk ik ook thuis ;)

Deel Deze Pagina