@babykamer..wij willen het wel graag weten en dan ga ik helemaal los! We weten al wel welk kamertje en hebben een leuke muursticker in gedachten maar voor behang hebben we nog niet gekeken!
@ woezelenpip wat een mooie echo je kan al echt een kindje er in zien mooi hoor! Bewoog het ook al? @ jolan wat fijn dat het bloeden gestopt is! @ hier tja mijn nieuw jaar begon wat vervelend met wederom een bloeding en stolsels ) maar dat was net zoals de vorige keer even en het was weer over, zonder krampen ect! Heb toch vandaag even de vk gebeld en mag morgen weer langs komen voor een echo! Heb nog steeds rotsvast vertrouwen dat het wel goed zit, maar wil zo graag weten waarom ik last heb van bloedingen! Nou ja ieder nadeel heeft een voordeel mag wederom naar ons beebje kijken haha!
annet: ja lastig is dat he? Ik heb dat ook steeds. En ik had ook iets wat leek op een soort vliesje. Ik heb het eruit gevist en dat was rood van bloed en ging ook niet uit elkaar. Was de tweede keer dat ik dat zag. Maar daarna is het wel gestopt. En ik heb ook geen kramp gevoeld. Vind het dan ook erg spannend morgen....ik zou ook graag willen weten waar het vandaan komt. Ik had dat trouwens ook bij mijn eerste zwangerschap en dat is toen helemaal goed gekomen. Maar je wordt er zo onzeker van. Durf soms niet eens te kijken op de wc....weet dus precies wat jij meemaakt...sterkte...
@woezelenpip1980: onze meiden zijn alledrie "te vroeg" geboren. Annabel woog met 38w3d 3520 gram, Evelien met 39w3d 3640 gram en Marjolein met 39w1d 3480 gram. Ik ben benieuwd wat ukkie 4 gaat doen. Ik zou het wel leuk vinden om een keer de uitgerekende datum te halen... @babykamer: daar slaapt onze jongste nog in. 't Zijn in ieder geval robuuste eiken houten meubels en de rest hebben we neutraal gehouden met wat kleuraccenten. Misschien heb ik ergens nog wel een fotootje. We gaan de zolder indelen, dat is nu nog een grote open ruimte. Er komen dan waarschijnlijk vier kamers en een douche/wc, voor zover onze portemonnee dat toelaat. De plannen waren er eigenlijk al lang, want dan krijgen onze oudste twee ieder een eigen kamertje. Maar nu "moet" het he... @Augustus baby: bah, da's dan echt lang wachten! Bij ons doen ze rond de 8/9 weken een echo en een intake om de boel te checken en dan rond de 12 weken de termijnecho. @jolan0: leuk dat je zoon nu alles mee kan maken. Ik vond het ook moeilijk om te bepalen wanneer je een zwangerschap kon vertellen aan een kleuter. Maar ik vind het wel fijn dat we het gedaan hebben. @annet1985: wat vreemd, die bloedingen. Hopelijk is het inderdaad niets ernstigs. Fijn dat je zo snel al langs kan komen voor een echo. Hier net een poging gedaan om een tukkie te doen, maar onze meiden werkten niet mee. Normaal doen de jongste twee na de lunch hun middagdut, maar de een was nog maar net wakker en nog niet aan slapen toe en de andere besloot dat ze geen middagdutjes meer nodig had. Wat een timing... Nog ruim een uur en dan mag manlief van zijn werk naar huis. Hopelijk neemt hij een bezem mee, want mij kan je opvegen... Pfoeh...
@ jolan0 ja je wordt er ernorm onzeker over, voor je gevoel hoor je niet te bloeden . Ik kon mijn stolsels gewoon fijn knijpen, heb voor de rest ook goed gekeken of er iets tussen zat maar dat was niet zo. Ja wil echt graag weten hoe het kan dit? Maar goed kan zijn dat we daar wel nooit een antwoord op krijgen. Maar goed heb nog steeds het gevoel dat ons ukje er zit voel me nog steeds erg zwanger. Hoe laat heb jij morgen je echo? En wat is je gevoel erover? Wij hebben morgen om 20.10 de echo. Ben heel benieuwd.
annet: ik heb om 19.45 de echo. Nog een hele dag in spanning afwachten....net als jullie! Tja mijn gevoel...ik dacht de zaterdag voor kerst dat het afgelopen was. Heb toen ook heel erg gehuild en ook al afscheid genomen. Dinsdag de vk gebeld en een echo gekregen. En toen zagen we het hartje kloppen! Was een hele omschakeling! Was er natuurlijk heel erg blij mee! maar had het niet verwacht. Ze denkt dat ik een tweeling had, dus dat van dat vliesje kan dan ook kloppen. Verder is het gewoon afwachten. Ik voel me niet echt zwanger. Heb wel zere borsten en ben super moe. En ik heb elke dag last van mijn onderrug (heb normaal nooit rugpijn). Dus dat ga ik ook nog even na vragen. Maar hoop direct de echo te krijgen voor we erover gaan praten. Omdat ik er nog steeds een heel dubbel gevoel over heb. De vk is wel heel erg aardig, dus dat is erg fijn. En sinds het weekend ben ik weer voorzichtig aan het vooruit kijken hoe het straks zou zijn, mijn z'n viertjes. Nog een dag...dan hebben we wat meer zekerheid...sterkte met afwachten!
Ik meld mij hier ook, om af en toe eens mee te kletsen Misschien dat ik mij dan ook wat meer "zwanger" ga voelen.. Ben nu 9 weken en 3 dagen ver, 3 aug. uitgerekend. Echo heb ik 2 weken geleden gehad. De volgende pas met 12 weken. Kan niet wachten, want het voelt nog zo onwerkelijk. Heb weinig last van kwaaltjes. Wel erg moe, minder energie, duizelig af en toe, en geen trek in eten, maar wel honger/misselijk gevoel. En dit allemaal vind ik al vervelend, wil mij zo graag weer fit en optimaal voelen! Maar mag niet klagen als ik hier soms berichtjes lees van veel overgeven etc.
Hier vanmiddag ook de intake bij de vk en een echo!! Om14.00 ben benieuwd toch elke keer weer spannend!!
isa: lief dat je aan mij dacht. Het is inderdaad vanavond. Dus nog 1 dagje in spanning.... Annet: inderdaad! ik zal ook voor jullie duimen! Marleentje: veel succes en plezier vandaag! Gaat het verder goed met jullie? Groetjes
libra: welkom! en gefeliciteerd! en alle andere nieuwe dames natuurlijk ook van harte welkom en gefeliciteerd!
Vandaag weer begonnen met werken. Merk toch dat ik het heeeeel graag aan bepaalde collega's wil vertellen. Maar ik moet gewoon nog even mijn mond dicht houden Ik heb besloten dat ik het de week na de tweede echo (als alles goed is hopelijk) op de 23ste ga vertellen aan mijn manager. Ooeeeh ben zoooo benieuwd hoe hij gaat reageren!
Mijn collega weet sinds gister ook dat ze zwanger is! Wij zijn bijna gelijk gestopt met de pil, en hebben vanaf het begin lekker overal over kunnen kletsen. Ben zo blij voor haar. Vind het leuk om dit samen met haar mee te maken!
Meiden, veel plezier vanmiddag en vanavond! Morgen om deze tijd zit ik in de wachtkamer......kan niet wachten!