Ik zou nog even een fotootje plaatsen van mijn mooie nieuwe jurkje (en natuurlijk het beginnende buikje). Voor mijn gevoel is 'ie echt al heel groot, vooral in de avond.
Annett, thanks voor het compliment! Want ik vind mezelf helemaal niet zo bijzonder, hahaha. Maar natuurlijk zag ik er daar wel op mijn best uit, hihi. Oh meiden...hebben jullie dit ook? De ene avond kan ik met het avondeten echt nauwelijks iets door mijn keel krijgen en de andere avond bunker ik een halve koe (figuurlijk dan) naar binnen!
Zo zeg...heb gewoon klokje rond geslapen. Ik geniet er maar lekker van want over een tijdje zit dat er niet meer in. Op naar het ontbijt!
@isa28 wat een super leuke jurk (en mooi buikje natuurlijk)!! Nou dat winkelen was drama gister binnen een half uur hing ik boven de wc van de hema, dus maar weer naar huis gegaan, gelukkig is de musical wel goed gegaan, had voor die tijd nog even gebeld of ik ergens aan de zijkant kon zitten, en gelukkig kon dat, voelde toch wat veiliger Verder helaas wel weer last van flinke buikpijn, maar hopelijk niks ernstigs, want de misselijkheid is dus dubbel en dwars weer terug! Vandaag een heerlijke rustige dag! Jullie ook allemaal een fijne dag!
[QUOTE Ik heb een vraag....documenteren jullie jullie zwangerschap ook? Ik ben al jaren aan het scrappen en nu ik zwanger ben, wil ik dit meer dan ook vastleggen! Met foto's en tekst. Geen idee wat scrappen is? Kijk eens op mijn blog: Scrapalicious QUOTE] Hey Leontien, Ik vond het er super uit zien dus heb meteen een account aan gemaakt. Maar ik zie nu niet hoe je die leuke samenstellingen kan maken (tekst, fotootjes en freubeltjes). Groetjes, Frisje
Mijn blog was alleen om even te laten zien wat scrappen is. Google het anders maar. In Nederland zie je nog vooral sites die werken met papier. Ik doe het tegenwoordig digitaal met Photoshop Elements. Mijn kits (deplaatjes bloemetjes en dingetjes) koop ik op Amerikaanse sites vooral op Sweet shoppe designs. Voordeel van digitaal is dat het goedkoper is....je kunt alles zo vaak gebruiken als je wilt. Frisje waarschijnlijk heb je nu alleen een blogger account aangemaakt.
@leontine, wat ziet dat er gaaf uit zeg! Echt leuk dat je dat doet! @isa, leuk jurkje en idd een mooi beginnend buikje Hoe gaat het met jullie meiden? Ik merk dat ik nu best erg uitkijk naar de 12 weken, kan mij niet snel genoeg gaan! Of in ieder geval naar de volgende echo! Ik voel me verder eigenlijk prima, ze zeggen dat op 10 weken je hormoon op zn hoogst is, maar het valt bij mij best mee. Ben af en toe aan het eind van de dag een beetje weeïg en blijf wel erg moe en heb nergens zin in! Ben benieuwd hoe het morgen op mn werk gaat, heb eigenlijk stiekem geen zin!! Weet ook niet zo goed wat ik moet aandoen haha mijn spijkerbroeken zitten te strak, heb wel zw broeken maar nog niet echt dingen voor erboven waarbij mijn buik niet opvalt! Zo maar eens even mijn kast gaan uitpluizen! @geslachtsbepaling, ik ben benieuwd voor degenen die het willen weten: wachten jullie tot de 20 weken of gaan jullie eerder een pretecho doen (wanneer?) Wij gaan eerder en ws rond de 18 weken!
Ik ben precies even ver als jou Beebje2012! Ik voel mij eigenlijk ook steeds fijner, ik had al geen extreme kwalen, maar toch wel misselijk gevoel en niet weten waar ik zin in heb. Wel nog steeds erg moe, kijk ook erg uit naar de echo over 2 weken! Ik hoop dat ik mij dan wat blijer ga voelen. Het voelt zo onwerkelijk nog, ik wil gewoon even duidelijk zien dat er iets in zit Misschien komt het ook wel omdat mijn zwangerschap niet gepland is, gelukkig heb ik nog de tijd om aan het idee te wennen. Ik wil ook zeker een geslachtsbepaling laten doen, zo vroeg als dat mogelijk is!
Wij willen niet weten wat het word!! Dus word 9 maanden spanning haha! Verder heerlijk van het niks doen aan het genieten vandaag!!!
he isa wateen mooi buikje!!! zal binnenkort ook even foto maken heb 2 spijkerbroeken die echt niet meer passen!!! heb nu steeds spijkerrokjes aan die zitten nog wel lekker. heb afgelopen week even gekeken bij de zwanerschapskleding maar ben er nog niet aan toe voor mijn gevoel. verder erg moe net weer 2 uurtjes geslapen, en morgen is de werkelijkheid er weer onze oudste gaat nu voor het echt naar de basischool!!!!
Hoi meiden @isa, mooi jurkje! Je ziet al goed een beginnend buikje Hier gaat het nog allemaal prima. Weer lekker aan het werk na een weekje vakantie. Wel erg moe als ik thuis kom, pff Zelf heb ik al wel een beetje positiekleding gekocht. In de stad waar ik woon zit een outlet van miss etam (en promiss e.d.) waar ze de huidige collectie verkopen maar dan magazijn restanten oid. Dus nu een spijkerbroek voor 2,50 en nog een spijkerbroek voor 4,50 en een jurkje/tuniekje voor 10 euro. Daar kon ik het niet laten liggen vond ik zelf. Ik pas mijn broeken nog wel gewoon maar ze zitten niet meer zo lekker. Wat zijn die positiebroeken dan een verademing, haha! Stiekem draag ik ze thuis al @geslachtsbepaling, wij willen ook graag weten wat het is! Zelf heb ik niet zoveel met pret en/of 3d echo's dus we wachten tot de 20 weken echo of hij/zij het dan aan ons wil laten zien A.s. dinsdag heb ik mijn tweede echo! Ik vind het toch spannend.. Het zou officieel mijn eerste zijn maar op oudjaarsdag kreeg ik ivm bloeding alvast een echo om te kijken of het allemaal goed zat. Toen zag het er allemaal goed uit en hartje klopte goed maar ze zei dat het geen garantie was voor hoe het uit zal lopen. Zo zenuwachtig nu! Hopen dat het een mooie echo zal worden..
@positiekleding; ik draag al vanaf een week of 5 positiekleding. M'n darmen zijn vanaf het begin enorm opgeblazen en gewone kleren ging gewoon niet meer. Had steeds buikpijn. Koop nu steeds meer kleren bij Maar iedereen weet ook dat ik zwanger ben, dus het mag gezien worden nu! @geslachtsbepaling; wij willen het wel weten. Weet nog niet of we wachten tot de 20 weken of toch iets eerder doen. Nog wel ff de tijd om daarover na te denken.. Morgen al de derde echo! Leuk weer! Ben eigenlijk helemaal niet onzeker ofzo. Het voelt gewoon goed. Dit zit wel snor. Volgens mij is er niemand zo zeker van, maar ik heb echt geen moment angst of onzekerheid (gehad). Heerlijk!
Ik ben deze week begonnen met positiebroeken te dragen. Het zit gewoon echt veel lekkerder dan mijn normale broeken. Ze gaan nog dicht maar echt lekker zit het niet meer vooral 's avonds. Waarom zou je jezelf in een broek hijzen die niet lekker meer zit? Ik ben altijd al van de tuniekjes geweest dus die draag ik nog steeds. Kan stiekem niet wachten tot ik echt een mooi bolletje heb. Maar ja het moet nu eenmaal door een laagje vet heen.
Hier nog geen postitiekleding, maar ik had al wel twee ruim zittende broeken. Deze doe ik eigenlijk nog alleen maar aan. Andere broeken zitten me gewoon niet lekker meer. En ook een riem om die ruim zittende broeken op te houden zitten niet meer fijn. Dus ik zit de halve dag mijn broek op te hijsen
@ jolan0 succes vandaag met je echo ben heel benieuwd hoe jou beebje eruit ziet nu! @ de rest die vandaag een echo heeft succes !
Afsprakenlijst 09-01 Sweetygirl84 termijnecho 09-01 Yara89 intake VK 09-01 Zussie intake VK 09-01 Jolan0 1e echo + intake VK 09-01 Nelly 1e echo 10-01 Gold 1e echo 10-01 anskev 1e echo 10-01 Nelly intake vk 11-01 Yasmin controle vk 12-01 LiLaLief 2e echo 16-01 Isa 2de echo 16-01 Zazu 5e echo ZH (daarna VK) 17-01 Beebje2012 termijnecho 19-01 Sher 2e echo 19-01 Nannie controle gyn 23-01 wish 2b pregnant termijnecho 24-01 wish 2b pregnant VK 26-01 Augustus baby 1e echo 06-02 Marleentje26 controle VK 08-03 Marleentje26 20 weken echo Verwachte uitgerekende datum 26-07 marleentje26 (2e kindje)/ZH/FV/Meisje 31-07/01-08 annet1985 (1e kindje) /ZH/combi FV, BV/Jongen 01-8 Frisje (1e kindje) 01-8 Niqi79 (1e kindje) 01-8 Maxje (1e kindje) 01-8 Fokje (3e kindje)thuis/combi fles,borst/ verrassing 03-8 Jessica (1e kindje) 03-8 Soekie (2e kindje) 03-8 Lentekind 04-8 Sjorsjette (1e kindje) 04-8 Zazu (1e kindje)/ZH/BV/Meisje 04-8 Leontine78 (1e kindje)/TB/FV/Meisje 04-8 Sweetygirl84 04-8 woezelenpip1980 (3e kindje)/ZH/BV/Jongen 05-8 Gold (1e kindje) 05-8 Sher (1e kindje)/ZH/FV/Meisje 05-8 Beebje 2012 (1e kindje)/ZH/FV/Meisje 05-8 ruby82 (2e kindje) 06-8 anskev (1e kindje)/ZH/FV/geen idee 06-8 CenM (1e kindje)/ZH/BV/geen idee 06-8 Nath86 (1e kindje)/ZH/BV/geen idee nog 06-8 Isa28 (1e kindje)/ZH/BV/Jongen 06-8 Yasmin84 (1e kindje)/ZH/BV/Meisje 07-8 jolan0 (2e kindje) 07-8 Augustus baby 08-8 Wish2bpregnant (2e kindje) 08-8 sweet Lilly/TB/?/geen idee 08-8 Coortje (3e kindje) 10-8 jup (1e kindje) 10-8 Bellabella (2e kindje) 11-8 Yara89 (1e kindje) 11-8 Zussie (1e kindje) 11-8 Puschel 13-8 L0nneke (2e kindje) 14-8 Nannie (2e kindje)/ZH/??/Meisje 14-8 Nelly (4e kindje)/TB/BV/verrassing? 15-8 Lilalief (2e kindje)/ZH/BV/Meisje 15-8 Nrg50 (2e kindje) Vlindertjes Goofychick Balou1 Lauren84 Linny24 Hopelessinlove