1-15 Augustus 2012 MAMA'S to be

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sky, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @jolan0, wat vreselijk nieuws... Wat is dit vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Ben er eigenlijk best van geschrokken merk ik... Wat vreselijk moet dit voor jullie zijn...

2. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jolan, wat een verschrikkelijk nieuws... ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

3. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marleentje, ik heb zelf gelukkig niet echt last van pijnlijke obstipatie. Merk dat ik wel minder 'moet'. Las op de site van mijn verloskundigenpraktijk dat het eten van kiwi's en het drinken van een glas lauwwarm water op een lege maag helpt.. geen idee! Misschien heb je er iets aan!

@nelly en sweetygirl, hoe is jullie echo gegaan?

@anskev, wat vervelend dat het al op fb kwam!!

@vertellen, onze ouders weten het en een paar vriendinnen. Het echt bekendmaken via fb etc dat doen wij ook echt pas na de 12 weken!

4. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jolan0, wat een naar vervelend bericht. ik wil jullie heel veel sterkte wensen samen met dit kl*te nieuws

5. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiero nog een aantal uurtjes in spanning. Wat zal ik blij zijn als t morgen half 10 is en een mooi plaatje van ons beebje heb gezien! De laatste 2 weken ging de tijd weer wat sneller maar nu lijken minuten als uren voorbij te gaan... Nou hopelijk morgen goed nieuws om hier te vermelden

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ jolan0 wat vreselijk voor je meid ! Vind het echt zo erg voor jullie:( heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel

7. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Spannend!!! Hoop dat je een hele mooie echo te zien krijgt!

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    JolanO wat vreselijk meid! Heel veel sterkte heb er geen woorden voor... logisch dat je die echo nog wilt ook al is de hoop al weg. Die echo kan je helpen bij het verwerken! Dikke knuffel!

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Wij vertellen het ook nog niet! Komt ook doordat het vorige keer een ma was bij 10 week! Daardoor wil ik nog wel even wachten tot echo van volgende week! Hebben t inmiddels wel aan schoonouders vertelt. Mijn moeder vertellen we het deze week. Is een beetje dubbel want ze krijgt op dit moment chemo's.

10. Beebje2012

Beebje2012 Actief lid

28 nov 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anskev, veel plezier en succes morgen!

@nanny, wat vervelend om te horen van je moeder. Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft!

11. Frisje

Frisje Actief lid

19 okt 2011
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jolan0 wat onwijs naar. Neem rustig de tijd om dit te verwerken.

@kwaaltjes......ppppppffffff......dit is al de tweede nacht dat de slaap niet wil kome :( zucht. Nou ja woensdag een parttime dag dan kan ik bijslapen ;)

Lfs,

Frisje

Ps ik vind het heel vervelend om te vragen, maar anders snap ik sommige teksten niet. waar staat MA voor? MK snap ik waar dat voor staat.

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @jolan0: bah, wat een verschrikkelijk nieuws! Veel sterkte...

Het voelt nu erg dubbel om nu een positief berichtje te plaatsen.
    Maar vanavond hebben wij een goede echo gehad. We zagen een wormpje van 2,1cm met een knipperlichtje.
    Volgens de meting zou de uitgerekende datum twee dagen later zijn, maar met de 12 weken echo, bepalen ze de dag pas.
    Ik had verwacht dat ik blij en opgelucht zou zijn, maar in plaats daarvan bekruipt me de hele avond al een schuldgevoel. Dat het bij ons allemaal zo makkelijk gaat. Zwanger worden, zwangerschappen en bevallingen. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om daarmee om te gaan, wetende dat er in mijn omgeving zoveel mis gaat, vrouwen het enorm zwaar hebben tijdens de zwangerschap en dan ook nog helse bevallingen.
    *zucht* Wat zit ik mezelf weer lekker in de weg...

Morgenochtend om 8.45u de intake bij de vlos, hopelijk krijg ik toch weer dat jippie-gevoel.
    Mijn man was in ieder geval wel blij, hij straalde helemaal toen hij ons wormpje zag.

Sorry voor een depri einde van de dag...

Liefs,
    Nelly

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jolan0 ik wens jullie veel sterkte. Neem alle tijd die jullie nodig hebben om het een plekje te geven :(

14. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    @ Nelly, ik denk juist dat je blij moet zijn dat alles zo goed verloopt iedere keer. Tuurlijk is het vervelend als je van anderen rare en zware berichten hoort, maar jij kunt er juist wel van genieten en dat moet je dan ook zeker doen!

Diegene die een echo hebben vandaag, hopelijk allemaal goede en natuurlijk veel plezier!!

Ik mag vandaag weer aan het werk, maar lag liever nog even lekker op bed, helaas de werkweek is weer begonnen!!
    Werkze allemaal!

15. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb daar ook wel eens last van... Vriendje is de positiviteit zelve (wat soms ook echt te irritant is). Denk soms wel eens, het gaat zooooo gemakkelijk. Ik heb helemaal nergens last van. Mijn beide zusjes zijn zo ziek als een hond en hebben veel last van kwaaltjes. En ik? Ik fladder op 1 of andere manier overal 'tussen door'... Zou ik eigenlijk heel blij mee moeten zijn, maar idd 'ik zit mezelf ook weer eens lekker in de weg...' hahaha, hoop dat het na de tweede echo wat beter gaat!

16. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Jolan0 Oooh bah wat naar , wil jullie heel veel sterkte wensen!

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    @jolan0 veel sterkte toegewenst!!!

hier gaat het goed!! wel oe en veel krampen in mijn onderbuik maar had ik bij de 2de ook veel lastr van die darmen weten niet wat ze moeten dan weer diarree en dan kan ik weer niet heen bah!!!
    ook nijnman is altijd zo positief en geniet vollop van de zwangerschap ik vind het vaak wel noeilijk ivm vriendinnen die moeite hebben met zwaner worden

18. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolan0....NEEEE!!! wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte.

Hahaha, dit heb ik dus ook. Behalve wat bandenpijn zo nu en dan, heb ik geen echte kwaaltjes, de moeheid even buiten beschouwing latend. Wel is mijn conditie voor mijn gevoel tot het absolute nulpunt gedaald. Mijn man is ook superpositief en dat vind ik ook wel eens irritant, vooral als ik echt even mijn dag niet heb. Maar hij is ook bezorgd. Als ik even naar mijn buik grijp (vanwege een krampje ofzo) dan is het gelijk: gaat het wel? Wel grappig om te zien hoe hij daarmee omgaat. Hij heeft natuurlijk het werk al gedaan!

19. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    :p hahahahahaha :)

20. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een Ma staat voor missed abortion. Dat is wanneer het vruchtje niet meer doorgroeit maar je lichaam stoot het (nog) niet af.

Jolan0: sterkte meid! :(

Deel Deze Pagina