1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen

Ja dat is het voor mij ook. Vooral in deze crisis. En ik ben niet echt zo'n type die bij andere gaat leuren voor 2e hands spullen wat ze niet meer nodig hebben. Voornamelijk voor het financiële getwijfeld of er een 2e zou komen. Omdat je denkt nu met 1 kun je nog wat extra dingen permitteren , vakanties etc maar dat zal er niet meer in gaan zitten. Althans niet zoals wij gewend zijn. Ik weet ook wel dat een kind voldoende heeft aan veel liefde maar je wilt toch ook wel eens wat extra's wat gewoon moeilijker is dan.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zonnetje, ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje geschrokken bent.

Ik lag om 8 uur al in mn bedje..En ben net weer wakker geworden.

Ik had echt een niet zo'n beste droom. Ik droomde dat ik er 4 kreeg!

Pff.. Ben er maar even uitgegaan..

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Krijg je geen echo dan? Ik wel met de afspraak
    met 8 weken

4. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Joh wat spannend zeg! Gefeliciteerd! Maar kan me voorstellen dat je hier wel even aan moet wennen. Ik hoop eigelijk dat wij er gewoon 1 krijgen, tweeling klinkt heel leuk, maar wij zouden denk ik ook daar even aan moeten wennen, als het gebeurt zijn ze natuurlijk wel heel welkom!

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zonnetje woow een tweeling...ik zou het wel heel tof vinden moet ik zeggen :D kom maar op met die meerlingen hahaha...

Hier niet zo goed geslapen tig keer wakker geworden, maar ja...maak er vandaag wederom een thuis werkdag van want mijn collega's ga ik maar niet vermoeien met mijn bacillen ;)

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gisteren een spugende hond, vanochtend zoonlief die alles eronder had gespuugd! Pfff lekker begin van de dag :(

Fijne dag meiden!

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Vraagje: onze dochter heeft een doopnaam/2e naam.
    Maar eigenlijl vinden we die ook wel erg leuk als 1e naam voor
    een evt 2e meid. Is dit raar?

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Ik heb even een vraagje. Zijn er al dames die al 'n beetje zijn aangekomen? Ik weet dat je alleen al 1.5 kilo extra bloed krijgt. Maar is die 1.5 kilo al meteen vanaf het begin of gaat dat net als de rest gelijdelijk aan? Schrok vanmorgen wel een beetje toen ik op de weegschaal stond. Denk dat ik deze week toch maar even ga balansen( op een goede verantwoorde manier).

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Mamsie, hopelijk ga jij dan niet ook nog spugen. Beterschap met je familie!

Niki, waarom niet?

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zou dat persoonlijk niet doen nee...

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik ben nog niets aangekomen, en wens dat graag zo te houden, bij mijn eerste zwangerschap maar liefst 32 kg aangekomen :$ was niet goed voor mijn lichaam...

27 kg afgevallen voor de zwangerschap, werd toen zwanger in 9 maanden tijd 32 kg eraan en vervolgens in 10 maanden er ook weer af...met andere woorden...aanslag op je lichaam!

12. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Ghehe, dat kan ik me wel voorstellen:D

13. cappuccino

Goed zo je banner terug.
    Ben blij voor je dat het hartje klopt. Hoop dat het allemaal goed mag komen en dat je een gezonde wolk van een baby op de wereld mag zetten!:)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik hoop het ook......

15. cappuccino

Zonnetje: Spannend een tweeling en je zal idd wel geschrokken zijn. Maar wel erg leuk.:)

16. cappuccino

Gister hebben wij het mijn ouders verteld, niet zo al we het wilden helaas, maar dit was ook wel grappig om de gezichten zo te zien. Ik heb nog een klein broertje van 10 en die was ook mee.
    Dus we hebben hem maar even afgeleid en toen de test in een envelop gedaan, ze waren helemaal flabbergasted, haha. Ze wisten wel dat we gestopt waren met de pil, maar hadden het niet zo snel verwacht.
    Ze moesten even kijken hoe ook alweer een test in elkaar zat of het nu 2 of 1 streepje moest zijn, wilde het eerst ook nog niet geloven, hihi.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk! Fijn he, als ze het weten.

18. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Lov. Goed dat je je banner weer terug kon zetten.nu duimen dat alles goed is bij de volgende echo.

Zonnetje. Twee wow das echt een verrassing. Hoop extra kosten ja.maar wellicht komen mensen zelf met spulletjes aan.

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier weet mijn zus het ook en die is helemaal hyper haha....maar goed na de MK van vorige maand is het nog steeds spanning en sensatie...ik hoop zo dat mijn echo morgen goed is...zal niet veel te zien zijn, maar dat het op de goede plek zit doe ik het voorlopig al wel mee :D

20. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lov fijn dat je een goede echo had...

bij onze praktijk is er een echo op 8 weken en dan heb een afspraak voor de intake en dan daarna controleafspraak tussen de 10 en 12 de waar de weer een echo krijgt... en vanaf 14 weken gaan ze naar hartluisteren... wat ik op de site gelezen heb dan...

naja ik heb dan vorige week mijn eerste echo gehad zag er goed uit.. en dan volgende week 2de echo en dan kan gelukkig mijn vriend wel mee.. vind wel heel spannend hoor..

gisteren 9 maanden dagboek gekocht maar ik kan er eigenlijk nog niks mee omdat we een vermoeden hebben hoever we zijn maar we weten nog niet precies dat weten we pas de 18de...
    dus nu maar een even in een schriftje alles beantwoord zodat niks kan vergeten haha...

slechte nacht gehad bijna geen oog dicht gedaan en bijna de hele tijd boven de wc gehangen en in elkaar gekropen omdat zo buikpijn had...

hier weten mijn moeder het was niet zo gepland maar ik wou vorig week niet alleen naar de verloskundige dus toen mijn moeder verteld en mee gevraagd.. en mijn beste vriendin weet het ook en die is helemaal in de wolken hahaha....

deze week gaan we het de broer van mijn vriend vertellen en zijn vrouw aangezien mijn vriend het ook aan iemand wil vertellen en hij heel graag wil dat zijn broer het weet...

voor de rest staan de mensen die dichtbij staan met kerst in de planning en vrienden enzo als ik 12 weken ben...

Deel Deze Pagina