1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Thnx Pcomama! Ik ben ook echt heel blonT, uit potje dat wel:p
    Kopiëren jullie de lijst dan ofzo? Of is ie ergens opgeslagen waar alleen senior vip super menbers erbij kunnen?! Dat dacht ik altijd, ook bij de NOD- lijst waar ik op stond.... Ahem...:)

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ben terug van mijn werk en dat ging vandaag echt niet... na 15 minuten al mega misselijk en mega pijn in mijn buik...
    werd een beetje minder toen ik gehurkt ging zitten bah....
    maarja je kan natuurlijk niet de heletijd gehurkt zitten... dus elke keer afspraak met mezelf gemaakt om de zoveel tijd even een break om bij te komen... hopen dat morgen beter gaat..
    nu gelukkig thuis zo even een warme douche hopen dat het daar wat minder van word...

zie tegen het avondeten op... ik word zo misselijk van warm eten de laatste paar dagen.. en op dinsdag eten we altijd bij mijn schoonouders die het niet weten.. en mijn schoonmoeder heeft altijd alles meteen door... dus ik hoop dat ik daar niet giga over mijn nek ga en mijn vriend snel naar huis wilt dan komen we er misschien goed vanaf haha...

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Haha ik ben donker uit een potje:D nee hoor iedereen kan dat doen, dus ook jij. Via quote en je past aan wat je aan wilt passen, bij het begin en eind zie je

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @marzie welk werk doe je dan als ik vragen mag?

5. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werk als postbode... ook heel fijn door de kerst werk ik nu 6 dagen achter me kaar dan zondag vrij en dan weer 6 dan zondag vrij dan 1 dag werken 2 vrij en dan weer 3 werken en
    dan ook nog lange dagen door extra huis aan huis en kerstkaarten... lekker druk dus... gelukkig zijn dit geen dagen van 8 uur maar het is non stop tillen duwen en lopen..
    lopen is alleen maar goed maar als je zo misselijk bent en echt buikpijn heb werkt dat niet echt mee..

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben sinds gister geregeld misselijk. net even druk geweest enzo en nu zit ik ff en voel ik mn baarmoeder weer. heb ook echt de neiging om elke dag lekker te eten savonds of iets te halen of bestellen echt erg..haha

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ niki86 ik ben jarloers hahahah ik was altijd fan van avond eten maar nu dus echt niet meer naar 2 happen ben ik kotsmisselijk....

net als dat ik altijd echt non stop chocola kon eten ik ben echt verslaafd aan chocola nou hoef ik het maar te ruiken en ik kan al rennen... echt grappig wat een zwangerschap allemaal doet eigenlijk

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Leuk een tweeling! Ben zelf ook een van 1 eiige tweeling! maar je borst maar nat:D

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    #2169 MiniMe81, 11 dec 2012
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
    @Luiers: Hier fan van de Kruidvat luiers! Ik heb vanalles geprobeerd maar Kruidvat zijn het echt het fijnste. Pampers natuurlijk ook wel, maar die vind ik echt veel te duur (Zelfs in aanbieding).
    Huggies en Etos vind ik verschrikkelijk, daar lekt zoonlief in door. Mn schoonmoeder heeft die van de Lidl, die zijn ook best fijn.
    Misschien dat ik straks voor de baby voor de newborn luiers wel Pampers haal, want die zijn wat flexibeler dan de Kruidvat. Als ze een paar maandjes oud zijn, maakt dat niet meer uit.

@Sm1990: ohjee wat vervelend zeg! Ik hoop dat de test gewoon niet klopt.
    Weet je niet wanneer je eisprong gehad hebt (tempen of ovutesten)?

@Niki: Ik merk ook dat ik 'behoefte' heb aan slecht eten als chips en friet etc. Chocolade doet me weinig eigenlijk (dat is toch wel een teken voor mij!:D).
    Ook lekker vind ik Cracottes met kaas. Dus vooral veel hartige trek! En zuivel, maar dat vind ik altijd wel lekker eigenlijk.

@Gewicht: VAnochtend had iemand het over al aangekomen te zijn. Dus ik heb me ook maar even gewogen. Nog steeds hetzelfde gelukkig. Vorige zwangerschap begon ik geloof ik bij een week of 15 aan te komen. Uiteindelijk 15kg aangekomen.

@Marszie: Hahaha jij ook geen chocoladefan meer dus;) Maar jij hebt helemaal nergens trek meer in toch:( dat is minder leuk

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Gigi hoe is het gegaan?

11. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Minime ja dat was ik;) Denk toch dat het door de pepernoten komt haha. Ga evengoed zo min mogelijk snacken nu. Heb het gevoel dat het er nu wel sneller aan komt.

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hebben jullie ook zo een rugpijn onderin?

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Niki dat had ik gisteren dus heel erg, maar dacht eerlijk gezegd dat het door mijn griepje kwam/komt...ik heb er nu geen last meer van...

Ik ga overigens NIET voor een verrassing....ik denk dat wij nu een dochter krijgen :D

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Lotte: Ik voel me wel al wat dikker, maar dat komt vast door mn opgeblazen buik. De weegschaal zegt gelukkig dat het nog niet zo is;)

@Niki: Nee nog geen pijn in mn rug. De vorige zwangerschap kreeg ik het bij 20 weken, en hield toen een weekje aan. De rest geen pijn meer gehad. Maar veel vrouwen hebben er helaas wel (al snel) last van.

15. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel berichtje van mij. Net terug van de gyn, nog weinig te zien (zoals verwacht), maar vruchtzakje zit in elk geval op goede plek en er was een vaag vlekje te zien wat waarschijnlijk ons ieniemiene kindje is :) Over 2 weken terug en dan als het goed is een kloppend hartje! Ik ben blij!!

De gyn was het trouwens met mij eens dat ik waarschijnlijk 5 weken en 1 of 2 dagen was, gezien mijn gemiddeld langere cyclus en late eisprong.

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

ik weet het echt niet...bij mn dochtertje was ik overtuigd van een knul.
    gelukkig weet ik t al over 9 weekjes...;)

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Gigi fijn zeg dat het geod zat in ieder geval! Op naar over 2 weken!

Nee was ook overtuigd van een meid bij mijn zoon haha, kwam er mooi bekaaid vanaf toen er toch een piemeltje zat......oooh wat heb ik zitten janken in de winkel zeg....zat echt in zak en as whoeahahahha...en ik zou nou mijzelf eigenlijk helemaal niet meer zien als een meisjes mama....maar goed....het maakt mij ook niet uit hoor, zolang het maar blijft zitten en uber gezond is dan is deze mama al blij..

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Gigi: Wat fijn dat het er goed uit zag! En over 2 weekjes alweer even spieken:)

@all: Weten jullie waar ik ergens een goedkope garderobekast kan kopen (online of winkel ergens)? Ik ben ook al via MP aan het kijken, want hoeft niet perse nieuw te zijn.
    We hebben nu heel luxe een 'kleedkamer', maar dat wordt straks de nieuwe babykamer, dus ik ben nu op zoek naar een garderobekast voor een redelijke prijs voor bij ons op de slaapkamer.

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minime81 ja ik heb niet echt ergens trek in tegenwoordig maar brood fruit crackers en dat soort dingen krijg ik er wel in maar avondeten is echt eeen ramp de laatste paar dagen....

ik had echt verwacht dat ik echt nog erger verslaafd aan chocola zou worden nou dus echt niet... vriendlief had vande week voor mij mee genomen omdat ik even een down dagje had gehad en mij even te veel werd.. ik helemaal blij nou dat was van korte duur zullen maar zeggen haha...
    naja kan er wel om lachen.. wat ik wel heel lekker vind en wat eerst echt zowat niet moest is komkommer:$
    ik kan zo een hele komkommer weg eten en het smaakt heerlijk mijn vriend zei al naja is in iedere geval gezond maar die baby doet rare dingen met jou ken je niet terug met je eetgewoontes;)

20. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Ik weet niet meer wie t vroeg.. maar ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad(ja heel raar haha) dus geen idee wanneer me eisprong was maar maak me echt zorgen hoor... omdat ik dus al zolang een 3+ op de clearblue staat en er echt niets te zien was.
    Ze hebben erg goede apparatuur hier en super ingezoomd maar er zat echt niets in het vruchtzakje.. als het wel 5 weken en nog wat was dan moest er iig wel een zwart puntje of vlekje ofzo te zien zijn neem k aan..

Word n lange week.. pff

Vorige zwangerschap was ik snel misselijk rare geur in de neus had ik meteen al. nu wel misselijk maar t oelt anders me buik trekt ook niet enzo.. dus ik weet t niet.. voelt niet goed..

Deel Deze Pagina