Hallo allemaal, even een ego berichtje van mij. Ik lees vanavond wel even bij, maar moet zo nog even weer werken. Gisteren hebben we aan mijn schoonouders verteld dat ik zwanger ben. helemaal blij en enthousiast waren ze. Kom ik nu net thuis, heeft schoonmoeder met manlief gebeld. Blijkt dat mijn schoonzus vandaag een miskraam heeft gehad!! Jee ik ben zo in de war nu! We wisten dat ze ook bezig waren, maar nog niet dat ze zwanger was. Ze was acht weken, twee verder dus dan mij ongeveer. Morgen moet ze naar de vk, maar dikke kans dat het echt mis is.. nou dat moest ik even kwijt.. Met mij zelf gaat het verder aardig goed, vooral moe.
Haha ja blijf ook liever in mijn bed liggen tegenwoordig. Dus maak voor mijn zoontje een lekker broodje en dan eten we dat gezellig op bed, met de tv aan. Zo piek ik stiekem nog een uurtje mee. Dat was ik inderdaad van de luiers hihi. Ja ik koop ze alleen met mijn kruidvat pasje wanneer ik een aanbieding krijg op mn mail. (pampers 1&2 50% dus voor 5,50 zoiets) en vanaf nummer 3 koop ik bij de Lidl, gebruik ze nu een paar weekjes voor mn zoon, prima luiers! Vond de pampers ff te prijzig worden.
Hier even een bericht om te laten weten hoe de inwendige echo is gegaan. Nou..................... Echt super!!!!!!!! Alles zit op zijn plek en we hebben leven waargenomen, het hartje klopte!!!!!!! Heel vreemd, maar het is nog niet echt binnengedrongen in mijn gedachten. Zal nog wel komen denk ik. Heb toch een bepaalde gereserveerdheid. Kan iemand me daar vanaf helpen? xxx
Hoop het natuurlijk niet, maar kan er altijd nog iemand heel blij mee maken mocht het nodig zijn mijn vriendin is nl ook zwanger. Dus ik koop gewoon nu al luiers
@ eef, wat verdrietig voor je schoonzus (en broer neem ik aan) sterkte. Begrijpelijk dat je in de war bent.
@ gigi, toch leuk om even gezien te hebben toch!! Wat fijn dat je over 2wk ook terug mag! Wie kan mij in de agenda erbij.zetten? 28dec gyn 2e echo.
@ pco mama, ja klopt! (heeeeel wat paginaas terug) Vanmorgen echo gehad, vruchtzakje een dooier gezien, nog geen hartje, nog erg vroeg ook natuurlijk. Over 2 wk weer echo om te kijken of er hartactie is en hoe het gaat.
@ lolliebol fijn dat de echo goed is geweest! Nou, zo schrijf ik nooit (lees wel zo nu en dan mee hoor, heb geen pc moet alles via mijn mob doen) en nu bijna een heel pagina vol van mij, sorry, haha.
Eef, wat naar, lijkt me emotioneel een lastige positie. Ik las een paar mooie echo verhalen! Leuk! En eentje over wel een zakje maar verder nog niets, balen meis, maar zal vast gewoon te vroeg geweest zijn! Las ook iets over rugpijn: Hier absoluut merkbaar. Verder ben ik wel wat misselijk, maar niet te vergelijken met de eerste paar dagen. Slaap wel bagger, dat dan weer wel.
voor de mensen die vragen over de luiers hebben zat ik in eens even te denken dat ik ooit uitgezocht had voor mijn studie hier een overzicht... ( dit is wel voor de btw verhoging maar dan kan je wel beetje de prijzen vergelijken)
sm1990, balen meid, ik vind het eerlijk gezegd ook niet geod klinken, al zou ik liever iets anders zeggen. ik had zelf met 5weken,3 dagen een echo, en de dooier was toen al best goed te zien. (heb foto geplaatst daarvan op 3 december, mss kun je kijken of het vergelijkbaar is) ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, en dat je idd een hoog hcg hebt. als het leeg zou zijn, lijkt mij dat je hcg ook al dalende moest zijn, en aangezien je testen wel 3+ aan blijft geven, vind ik dat weer wel hoopgevend. maar snap goed dat je denkt dat het niet goed is. wordt een lang weekje idd, sterkte. gigi, gefeliciteerd met je echo! mijn buik is weer zo opgezet vanavond. en ben ook goed moe, eens een keer op tijd naar bed vanavond. (en nu echt )
Hebben jullie ook zo'n last van een opgeblazen buik? Ik kan echt niet meer zitten zonder mn broek open, en dan lijk ik echt wel 25 weken zwanger. Terwijl ik normaal een vrij platte buik heb. Het borrelt ook steeds vanbinnen, denk dat er veel lucht in mn darmen zit.
@Eef: Wat een rotnieuws van je schoonzusje. Lijkt me inderdaad een dubbel gevoel nu . @Geslacht: Wij willen het zelf wel weten, maar houden voor de rest van de wereld een verrassing. Vandaar dat er bij mij "verrassing" bij staat. @Schuldgevoel: Soms voel ik me toch zo ontzettend schuldig over mijn zwangerschap. In mijn omgeving zijn meerdere vrouwen al veel langer bezig om zwanger te worden. Bij de eerste was het de 3e ronde raak en nu de 1e (terwijl we het nog even wilden voorkomen, dat mislukte...). Ik ben natuurlijk superblij met de zwangerschap al kwam het 2 maandjes eerder dan gepland. Maar soms zou ik willen dat ik mijn vruchtbaarheid kon delen. Mijn armbandje van MvM gaat in elk geval naar m'n lieve collegaatje die alweer anderhalf jaar bezig is voor de 2e. Emo? Ik? Neeeeee hoor .
@lolliebol, ohh daar ga ik dan ook maar eens opletten... Misschien komt het idd wel door pittig eten oid, wij houden daar normaal wel van! Verder last van misselijkheid (niet spugen), moe en zere borsten. Komt allemaal in vlagen, heb er gelukkig niet de hele dag last van. @juf, idd raar dat ze niet zo'n schuine helling hebben... @sm1990, oehh spannend meid! Ben benieuwd naar volgende week! oh, lees nu dat je er niet zo'n heel goed gevoel over hebt. Meid, misschien was het toch nog ff te vroeg! @marszie, ohh vervelend meis, wij eten ook altijd op dinsdag bij mijn schoonouders. Heb met moeite wat naar binnen kunnen werken! Pfff hard werken. Zit nu maar aan de biscuitjes, die helpen iets. @gigi, fijn dat het tot nu toe goed zat! Afwachten dus voor over 2 weken!! @eef, oh wat triest van je schoonzus!! Heel verdrietig! @lolliebol, ohh wat fijnd at je echo goed was! Tja, en volgens mij blijf je altijd onzeker.. @rug, ik had altijd last van mijn rug dus voor mij is het moeilijk onderscheiden van elkaar... Lijkt wel wat zeurderiger. @kim, ik blijf ook rommelen! En 's avonds gat hier ook de broek open. Mijn man blijft verbaasd over mijn buik. Hij zegt dat hij nu al niet meer weet hoe we het geheim moeten houden! Gelukkig valt het 's ochtends mee en heb ik genoeg kleding die niet heel strak rond mijn buik zitten... @hier, ff zeuren hoor.... vind het ff niet leuk meer. Ben soms zooooo misselijk!! Als ik biscuitjes eet gaat het wel maar ik word er echt chagrijnig van!! Ben moe, zere borsten, krampen... en dan die stomme stinkende *(^% muis!!! Pfff!! *zo, dat was mijn klagenrondje, nu gaat het wel weer* Vnv maar weer vroeg naar bed. Gezellig he?
Redhed ieder zijn lichaam natuurlijk, de eerste heb ik drie jaar. Over gedaan en nu was ik na circa 3,5 jaar mmm er klaar mee en zie nu twee keer spontaan zwanger geraakt een ging dan mis vorige maand maar nu toch weer. Hopen dat het morgen goed zit en de rest van de zwangerschap, maar het ligt ook aan de persoon. Ik ben realistisch en vrij hard voor mij zelf en kan het goed verborgen houden wat mijn emoties betreft. En natuurlijk heb ik vorige maand met mijn miskraam ok gezegd waarom al die mutsen binnen een ronde wel raak en blijven zwanger en waarom ik niet. Maar ja wat doe ik daaraan??? Helemaal niets, het is hoe de natuur het wil schijnbaar. Voel je absoluut niet schuldig jij bent gewoon een vruchtbaar typje
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. 1 augustus 2013 MamsieM, 30 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing! BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Anja44, 32 jaar, 2e kindje Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, omg. H.oorn (N-H) Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? 2 augustus 2013 Wies31, 34 jaar, 2e kindje, zh, fles Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje 3 augustus 2013 Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Mixje, 31 jaar, 2e kindje, zh, zo mogelijk bv Mooo, ? jaar, 2e kindje Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv, omgeving Haarlem Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Bloementuin, 29 jaar, 1e kindje, liefst thuis, omg. Alkmaar Annamama, 3e kindje 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Tilaena, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Marszie, 23 jaar, 1ste kindje. 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 6 augustus 2013 Bakkers, 27 jaar, 1e kindje ziekenhuis, bv bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Luvv, 31 jaar, 3e kindje, zh Suusje83 29 jaar, 2e kindje 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 11 augustus 2013 12 augustus 2013 Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding ( omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Lov23, 29 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv 14 augustus 2013 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Nog onbekend Brademarie, 32 jaar, 2e kindje Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 12-12: Rose1982, echo 12-12: PCOmama, ferti arts, echo 12-12: Anja44, echo 14-12: Hazel, gyn, echo 17-12: Tilaena, gyn 17-12: Bijoux gyn echo 17-12: Peony84, gyn 1e echo 17-12: Bloementuin, echo 17-12: Eef27, vk 18-12: MiniMe81, gyn echo 18-12: Anne19791980, gyn, intake & echo 18-12: Marszie, echo om te kijken of de berekening klopt. 19-12: MamsieM, vk echo 19-12: Mams123, gyn 19-12: Luvv, 1e echo 19-12: Ikapika, vk 20-12: BabyR, vk echo 20-12: Angelique1603, vk 20-12: Wies31, gyn, echo 20-12: Peony84, intake vk 20-12: Truebabylove, echo 20-12: Eef27, vk, echo 21-12: Lunap, intake vk 21-12: Senna82, vk, echo 21-12: Danitcha, echo 24-12: Lotte1986, echo 24-12: Lelie84, vk, intake 24-12: Annamama, vk intake en echo 27-12: Marloes82, vk 27-12: Nynke1980, vk, echo 27-12: Heppiepeppie, vk, intake 27-12: suusje83, vk, echo en intake 27-12: mams123, vk 28-12: Juf85, vk, echo 31-12: Juf85, vk 31 dec Niki 86, vk, echo 02-01: Heppiepeppie, vk, echo 03-01: Lelie84, vk, echo 03-01: Lov23, gyn echo 04-01: Kim11, vk, intake 07-01: Lunap, vk echo 09-01: Love84, intake en echo 10-01: Kim11, vk, echo 14-01: Smurffin vk, echo 21-01: Cappucinno, echo 24-01: Cappucinno, intake Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
lollibol: ik ben ook onzeker hoor. of het allemaal wel goed blijft gaan enzo. maargoed een kloppend hartje is heeeeel grote kans dat het goed blijft verlopen. ik zou ook het liefst al 3 weken verder zijn...