@Juf: Vervelend, maar het zal inderdaad een fase zijn. Heeft die van ons (maart 2011) ook weleens last van. En andere dagen eet hij nog meer dan ik bijna! Als hij echt niet wil, dan niet. Hij krijgt dan wel altijd nog wat yoghurt ofzo, en nog steeds melk voor het slapen gaan.
Dinsdag moet ik naar de gyn, en dan ga ik gelijk vragen hoe het zit. Sowieso wordt mn bloeddruk dan weer gemeten. Ik denk dat het standaard bloed prikken wat iedereen moet, dan ook wel gedaan zal worden. Tot die tijd maar even geen drop eten, dat overleef ik wel
ik wil zoon banner maken nu hb ik alles uitgezocht wat ik wou maar ik kan dan niet op oke drukken ofzo.... weet iemand hoe ik dat moet doen???
Misschien wel een idee, maar ga ik ook even overleggen met de gyn. Moet toch dinsdag al. Ik ben ook vaker getest op ijzer tekort / bloedarmoede, maar had het steeds net niet. Wel lage waardes.
Had vanmiddag nog een topic gelezen hier op het forum.. 200 gram drop is de max per dag ongeveer... en dat betekend maximaal 140 mg van die stof in de drop... Dus hangt er een beetje vanaf hoeveel mg van die ene stof in de drop zit.. (Ben de naam even kwijt...)
zo lekker in bad geweest met mn kleine. huis aan kant nu even relaxen..als ik zoveel doe voel ik t wel in mn baarmoeder. verder vandaag niet veel misselijk. heb wel enorme pijn aan mn tepels gekregen en ze zijn al wat groter..
Als je hierboven kijkt staat er gebruikersinstellingen ...daar klik je op....links staan allemaal opties voor je profiel. Daar staat ook handtekening bij...daar klik je op en daar kun je de code plakken...
Jaaaa mams hij doet het Hier ook last van hoge bloeddruk bij mijn vorige zwangerschap. Dus kijk wel uit wat ik eet. Moe, ik val ook savonds rond 8/8.30 in slaap op de bank.