Je kan het ookmnog een kleurtje geven...ander lettertype enz... Hier heb ik bij de eerste zwschapsvergiftiging gehad en bij de tweede ook hoge bloeddruk....hoop dit deze keer toch niet hoor.
Meiden, ik ga lekker tv hangen en vroeg naar bed! Net naar de tandarts geweest, alles weer perfect (nog nooit iets gehad) maar merk wel dat m'n tandvlees iets sneller bloedt dan normaal. Schijnt normaal te zijn... Verder net mijn navelpiercing er maar uitgehaald, hij zat niet erg lekker meer. Wel raar hoor, dat trekt toch de aandacht naar zich toe, nu zie ik alleen maar buik!! Dat buikje wat ik alleen 's avonds had blijft nu gewoon ook overdag. Staat al dagen op de planning om een buikfoto te maken maar heb er geen puf voor. Morgen... Heb nog steeds niet hoeven spugen maar als ik lees dat het oplucht baal ik! Pfff... voel mij soms zo beroerd. Dan wil ik niet eens van de bank afkomen! :/ Maar ja, om nou m'n vinger in m'n keel te duwen lijkt mij ook niet gezond. Ach, ik overleef het wel! Nog een paar weken, dan is die hcg piek weer voorbij!! Truste!!
dit vond ik net over drop... Drop. In drop zit glycyrrhizine, een stof die effect heeft op de werking van de nieren. Door te veel drop (zout óf zoet) of zoethoutthee kun je een hogere bloeddruk, vochtophoping en een tekort aan het mineraal kalium krijgen.
Redhead, hopelijk voel je je morgen iets beter! Heeft een dagje rust je goed gedaan? Peony, ik heb ook een piercing. Ik heb hem er wel eens uitgehaald, omdat ik eigenlijk vind dat ik die leeftijd wel weer heb gehad. Maar dat was opeens een kale buik, helemaal niet leuk. Ik ga over een tijdje op zoek naar een zwangerschapspiercing, volgens mij bestaan die. Drop, daar mag je idd niet teveel van. Was het niet vanwege het zoutgehalte? Werkt teveel zout niet bloeddrukverhogend? Ik weet het niet hoor, komt zo in me op. Eetlust. Misselijk ben ik ook zeker, maar het werkt niet op m'n eetlust. Integendeel, ik heb echt last van vraatzucht . Ik ga er zelfs speciaal voor naar de supermarkt hihi. Dit is so not me, maar het is echt onbeheersbaar. Dus ik hoop wel dat dat ook minder wordt als de lh piek is geweest. M'n lief eet enthousiast mee, die is volgens hem ook zwanger .
dank je peony. het duurde even maar daar is tie dan ook heh. slaap lekker. ik ga zo me pyama aantrekken, gtst kijken, en nog wat kerstkaarten schrijven. dus best nog wel drukk, drukk, drukk! . slaap lekker allemaal en tot morgen! ik zet de laptop uit!! xxx
Dat heb ik nu ook! Hondsberoerd maar niet overgeven..... Kan me voorstellen dat het juist wel oplucht maar ja...
@danitcha, nog even snel, hier de link van die piercing. Ik heb er 1 vanwege heeeel veel onderzoeken en mri's ed. Dan deed ik die in. Je kunt hem zelf inkorten ed maar ik vind'm niet fijn zitten. Het staafje is wel flexibel maar recht en dat zit raar... Maar ze zijn niet duur dus je kunt er altijd 1 proberen! Nou, dan gaat nu echt die computer uit! Zwangerschapspiercings - Ruime keuze uit diverse zwangerschapspiercings
Peony truste! Love inderdaad hopen dat je het deze zwangerschap niet krijgt. ( hoge bloeddruk) Mams fijne avond nog. MamsieM bleg ook al zo hondsberoert vervelend he, nou ja we weten het is voor een goed doel
Love, ja dat is zeker mooie datum. Pffff was wel heeel zenuwachtig. Merk wel dat ik nu meer rust heb. Zal voor je duimen dat jij maandag ook een mooie echo hebt. 17-12-12 is ook mooie datum voor echo hoor
@Bloeddruk: Het gekke is dat ik voor mn eerste zwangerschap juist een heel lage bloeddruk had. Ik ben wel vaker flauw gevallen om mn lage bloeddruk. Dan had ik 90/55 ofzo. Dus ik dacht dat ik wel de laatste zou zijn die een te hoge bloeddruk zou krijgen! Na mn zwangerschap is hij weer normaal geworden, maar nooit meer zo laag als eerst. Ben heel benieuwd wat mn bloeddruk komende dinsdag is. De laatste keer dat hij gemeten is was in maart. @Moe: Ik val ook bijna elke avond rond 21.00 uur in slaap op de bank. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst echt iets heb afgekeken op tv. @Tandarts: ik mocht gelijk naar de tandarts twee dagen nadat ik positief getest had. Mn tandarts wist dus ongeveer als eerste dat ik zwanger was haha. Ik had ook gelijk bloedend tandvlees na de controle. Over 4 maanden moet ik een keertje extra naar de mondhygieniste, omdat ik zwanger ben. @Lov: Dus jij hebt je portie wel gehad qua complicaties. Nu moet het gewoon allemaal goed gaan hoor! @Drop: 200 gram per dag haal ik bij lange na niet hoor Dat is een zak per dag ongeveer! Ik eet ook niet elke dag drop, en als ik het dan eet zijn het er max 5 .
Ja dacht het wel minime hahaha.... Ja bij mij is de bloeddruk ook niet meer omlaag gegaan...gek dat het bij jou ook zo is dan!
Hier tijdens de eerste zwangerschap een prima bloeddruk gelukkig. Weet uit mijn omgeving dat het ook anders kan. Drop, hmmm vind ik normaal wel erg lekker maar nu (nog) geen behoefte aan Hier ook wel moe maar niet zo dat ik in slaap val op de bank ofzo. Wat drinken jullie nu? Ik merk dat weinig drinken echt lekker vind. Pak maar vaak een glas water.
die zwangerschapspiercing is gewoon een plastic doorzichtig staafje. heb ik vorige keer ook gehad. heb je echt nodig!