1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Drink altijd alleen maar water....heerlijk!

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Leuke link Peony! Zoiets bedoel ik dus. Enne, slaap lekker!

Mams123, Mooie banner! :D

3. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Haha dank je :)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bloementuin, he bah, wat een verschrikkelijk bericht. heel veel sterkte meid.

jeetje, er gaan er al vroeg naar bed idd. zou ik eigenlijk ook moeten doen, haha. ik kan er gewoon niet aan toegeven, wil nog even dit doen, of nog even dat zien op tv, vaak is het dan weer 11 of 12 uur eer dat we naar bed gaan...vanmiddag echt keimoe, nog ff op de bank liggen doezelen, nu een beetje, maar niet moe genoeg dat ik dan naar bed ga.
    drop enzo hoef ik niet te laten, heb juist altijd een hele lage bloeddruk, ook tijdens de vorige zwangerschap. maar ben geen dropeter, dus dat probleem ken ik niet. ;) voor het eerst vandaag een klein beetje misselijk, maar gelukkig niet zo erg dat ik moest spugen ofzo. verder heb ik een heel wisselend humeur zeg, kennen jullie dat ook? vanmorgen was ik nog heel erg vrolijk, en een heel gelukkig gevoel, en vanaf de namiddag juist helemaal deprimerend. misschien omdat ik juist vanmiddag helemaal niks gedaan heb als op de bank gehangen enzo, dus ja, daar fris je ook niet echt van op natuurlijk. weet in ieder geval waarvan het is. ;) morgen 7 weken, joepie!!! :) en nog een weekje tot de 2e echo, en hopelijk een kloppend hartje! :)

5. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Misselijkheid nog niet echt veel last van gehad wel wat rommelig gevoel in mijn buik en af en toe het volle gevoel en begin wat sneller moe te worden en natuurlijk mijn voorgeveltje begint wat groter te worden. Gelukkig nog niet zo heel veel last van kwaaltjes gelukkig:).

Ik heb dus helemaal geen zin in drinken, maar dwing me zelf maar om telkens wat te drinken.

Afspraak bij de tandarts moet ik nog maken!

Heb vandaag mijn laatste cb en ovu test gedaan. De ovu test die knalt, niet normaal. Had wel is eens gehoord als je al een paar weken zwanger bent je posi test. Ik was wel benieuwd, hehe.

Bekijk bijlage 292611
    Bekijk bijlage 292612

Hele fijne avond meiden en slaap lekker voor straks!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ook hier al vroeg naar bed. Maar ben ook verkouden. Pfff dat is geen leuke combi. Ik was al moe en nu nog veel meer.... :(

7. Eef27

Eef27 Lid

14 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloementuin - veel sterkte hoor! Bah!

@danticha - fijn van de echo! Heerlijk.

@drinken - ik drink meer melk, of groene thee of ranja met spa rood.. heb soms nergens zin in. Alleen melk..

@ Hier - vind het wel heftig al die trieste berichtjes hier hoor. Helemaal nu mn schoonzus ook een mk heeft. Het houd me wel bezig. Aan de andere kant heb ik over mezelf een heel goed gevoel.. niet dat dat iets zegt natuurlijk ;). Ik slaap de laatste nachten gelukkig beter! Lig nu al vanaf 8 uur op bed tv te kijken. Moet vaker even rust nemen denk ik. Ml komt pas laat thuis dus heerlijk zo. Morgen avond met collega’s eten. Maar niet te strakke kleding aan, want na het eten vaak het gevoel dat ik een olifant ben!

8. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzanne sterkte vandaag!!
    Zal straks een mooi kaarsje aansteken voor jullie kleine meis

Ik mag zo om 9.10 naar de verloskundige.
    Ik mocht kiezen of ik de eerste maanden afgewisseld gyn in zh en verloskundige in onze eigen omgeving wilde. Aangezien ik na de eerste afspraak bij de verloskundige vh ziekenhuis me al een
    Nr voelde heb ik contact opgenomen met onze eigen verloskundige .. Een en al begrip, dus alleen maar fijn!!

Hebben jullie nog plannen vandaag?

Eind vd ochtend komt m'n moeder even
    Langs en wil voor onze zoons verjaardag
    Alvast een mand vullen bij de speelgoed winkel, gisteren, al zeg ik het Elf, erg leuke uitnodigingen gemaakt! Ben helemaal trots haha.

Nou ik ga
    Maar even uit bed en een cracker smeren, ben best beetje erg zenuwachtig voor straks !!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Suzanne ik denk aan je vandaag....sterkte....
    Brademarie is ook anders bij een gyn....ik had hiervoor een hele leuke man als gyn, helaas doet hij geen zwschappen meer.
    Nu ben ik bij de vk geweest omdat die wel een echo wilde maken. Even kijken hoe het nu verder loopt.....maar een vk kan me ook goed in de gaten houden denk ik. Het is ook veel leuker om naar de vk te gaan.....daar is het pand al veel gezelliger hahaha in het zk is het zo ....zk achtich hahha

Hoe is het met iedereen?

En oh ja....goedemorgen.

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies love...

En als ik eerst in het zh gezien word door de verloskundigen.. Daarna pas een gyn.. Ga ik liever eerst hier naar de verloskundige.. Voelt gewoon fijner op de 1 of andere manier...

Nog een uurtje en dan naar de verloskundige.. Ben echt zenuwachtig!!

Tot die tijd eerst nog ff forum lezen, zoon is in de weer met een tractor en rent van links naar rechts vol energie en lachen, heerlijk!!

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen.

Susanne ik denk ook aan je vandaag meis.

Brademarie spannend meis. Straks kom je hier een mooie echo showen! Wel fijn dat je zo vroeg in de ochtend mag.

Hier weer lekker boven de wc gehangen, tegenwoordig elke ochtend raak. Nu snel mijn dochter uit bed halen die moet half 9 naar de peuterspeelzaal haha ja ik weet het ben beetje laat vandaag ;)

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx love en rose :)

Enne nu haasten hoor rose, het is al vijf over 8 :)

Balen die misselijkheid, weet er alles van... Gelukkig maar tijdelijk.. À is het erg vervelend als het de hele dag aanhoudt,,

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend brademarie!!! Succes straks!

Hahah rose schiet maar eens op idd hahaha

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

haha we waren mooi op tijd :)

Zometeen de weekendboodschappen doen en bij mijn moeder een pannetje erwtensoep halen mmmm jammie. alleen moet ik er nu niet aan denken haha.

Jullie nog plannen vandaag?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

.....lekker als je weer alles in huis hebt hè!
    Nou geen plannen....me rustig houden haha

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik duik weer gauw m'n bedje in. Heb een buikgriepje te pakken....

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @brademarie, succes met je echo straks!

@mamsiem, beterschap!

@piercing, ik heb'm gewoon uit. Staat nu wel ff iets minder mooi maar trek nu toch m'n bikini niet aan... En als ik straks een flinke buik heb vind ik het zelf niet zo mooi staan als je door je kleding heen je piercing ziet. Ach, doe'm af en toe nog een paar minuutjes in, dan groeit het gaatje niet dicht. Heb'm al een tijd dus dat komt wel goed. En anders maar wel, dan prikken ze'm zo weer door!

Ik heb straks fysio, daarna nog even hapjes halen (vnv komen de vrienden hier gezellig). Verder maar een beetje rustig houden, wordt vnv al druk genoeg! Fijne dag meiden!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Beterschap!

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sterkte vandaag suzanne...

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @Sterkte vandaag suzanne
    @Brademarie straks inderdaad even de echo showen:D
    @Rose erwtensoep dat ging bij mij fout vorige week lag veel te zwaar op de maag, maar hopelijk gaat het bij jou wel goed.

Goedemorgen allemaal
    hier nog maar eens een dagje thuis van het werk, ben nog steeds behoorlijk verkouden (naast de gewone kwaaltjes). Vooral s'avonds naar het eten ben ik echt behoorlijk misselijk en stort helemaal in om 20:00. Bijna weekend of zijn er nog dames met een weekend dienst???

Deel Deze Pagina