1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef27

Eef27 Lid

14 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lov ja dat hoor ik ook wel eens van een vriendin. Dit heeft ook twee kleintjes. Heerlijk om mee thuis te zijn zegt ze ook, maar soms ook wel lastig, omdat verder veel mensen aan het werk zijn..

@ suzannen hmm dat is vervelender zeg..

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    pfffff echt belachelijk die reactie van je buurvrouw niet normaal. Ik zal het maar niet aan mijn zus laten lezen die fileert haar onmiddelijk hihihi. De eerste ging heel snel, maar daarna kreeg ze een ernstigerevorm van endometriose. 10cm darm is verwijderd, heel veel verklevingen zijn weg gehaald. en is vermeld dat 1 eierstok niet functioneert en de andere niet goed dus nummer twee kwam pas 6 en half jaar later. En iedereen om haar heen kreeg een tweede/ derde kindje en zij konden geen tweede krijgen. Nu inmiddels is mijn nichtje alweer 9maand:Decht een schatje.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@lotte wel god eigenlijk! Geen bloed meer dus dat is positief!

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hoi meiden!
    Net thuis van fysio... Heb het weer overleefd!

@marszie, raar mens die buurvrouw! Die snapt het niet denk ik!
    En ik heb ook van die rare krampen gehad. Schijnt idd je baarmoeder te zijn. Werd er vannacht ook weer even wakker van. Soms gaat het gepaard met diarree (misschien door de krampen/beweging, het licht toch allemaal dicht bij elkaar....).
    Maar het is soms echt heeeel pijnlijk. Lijkt op héle erge ongipijn.

@lees over een paar mooie echo's! Super meiden!! :D Dat lijkt mij een geruststelling!

@eef (volgens mij was jij het met bloedverlies na ontlasting). Misschien komt het idd door het persen, je baarmoedermond is flink doorbloed en misschien was er een adertje gesprongen....

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Brademarie, Hazel en Bakkers, ik ben blij voor jullie! Een frummeltje op de goede plaats met een hartje... wauh! :D

Susanne, ik denk aan je. Sterkte! Is het bloeden gestopt nu? Ik hoop het voor je!

Peony, daar heb je wel weer gelijk in met de piercing, dat het misschien minder mooi is door kleding heen. Tsja, ik zie het tegen die tijd wel.

Marszie, lekkere buurvrouw :$. Die weet natuurlijk ook niet dat jij zwanger bent hè? Als ze erachter komt, zal ze zich wel schamen...

Cappuccino, zit jij nu in 2 augustus topics :p

Ik heb vandaag lage rugpijn. Persoonlijk denk ik niet dat het aan de zwangerschap gerelateerd is. Het is meer alsof het verrekt is. Als ik bewegingen maak is het net of ik steeds zenuwen raak. Met een rechte rug voel ik niets, maar zodra die een beetje krom is of als ik loop... au! Voor de zekerheid toch maar even de dokter gebeld. Is echt omdat ik zwanger ben, anders zou ik niet bellen. Ik moest m'n urine inleveren, om alles uit te sluiten. Maar ik denk dat het daar niets meer te maken heeft. Ik hoop dat het weer snel weg gaat, wat een rotgevoel! Verder gaat het goed, bloedverlies wordt weer minder. Ben ook niet misselijk. Maar wel vreselijk moe en futloos. Ik zou wel een kop koffie kunnen gebruiken ;)

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    En lov natuurlijk nog... super dat het bloedverlies weg is!!! :D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Yeah:D

Balen van je rugpijn! Goed dat je het laat nakijken....geen risico's nemen als je zwanger bent;)

8. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    De dokter heeft net gebeld, m'n urine was goed. Nou ja, better safe then sorry :).

Hierbij trouwens de echo van gisteren. Er is nog niet zo heel veel te zien en m'n scanner vervaagt ook de boel. Maar de sneeuw is m'n baarmoeder, het zwarte is het vruchtzakje en onderin het vruchtzakje in het wit tussen de kruisjes is m'n frummeltje. Daar zagen we ook het knipperlichtje. Lief hè!!!
    Heeft er verder ook iemand echo-foto's?

Bijgevoegde bestanden:

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ peony, bloeden na ontlasting was ik, helaas. Idd alles is natuurlijk goed doorbloed, dus ik hou het voorlopig daar maar op zolang het niet doorzet.

@ Danitcha, dank je :)

Niet fijn van je rug!! Ik zit in therapie voor mijn rug. Krijg allemaal oefeningen en heb thuis een bal, daar moet ik zo nu en dan op zitten. Gekke is, heb er nu ik zw ben eigenlijk geen last van.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@danitcha mooi!
    @suzanne ik heb chronische rugpijn...en mij is toen verteld dat je minder last kan hebben omdat alles nu weker wordt?

11. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Dames met een goede echo, super!

Desktop is hier gecrashed dus kan alleen mobiel online. Reageer dus niet meer zoveel.heb kleine telefoon dus typt lastig.

Hier zn gangetje.gister misselijk bij de bakker.
    Kan niet wachten tot de echo dinsdag.
    Gaan jullie de nekplooi meting laten doen?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij gaan geen nekplooimeting doen......ben nog jong en loop ook geen extra risico...

13. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Ja idd. Ik ben dan 33 dus denk erover het wel te doen.
    Bij dochter niet laten doen

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Meiden met een goede echo: wat fijn!

Wij laten een combinatietest doen. Ik ben 33 en dit is ons eerste kindje. Mijn vriend en ik hebben altijd gezegd dat wanneer we een kindje krijgen, we het willen weten.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik ben 29 dus ook niet heel veel jonger .... Maar ik vindt het niet nodig. Vaak is het zo jammer dat r dan een kansberekening uitkomt waar je misschien heel erg bang van wordt em dan is het uiteindelijk gewoon helemaal goed...

Krijgen jullie m vergoed trouwens?

16. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Nee krijg het niet vergoed.maar we gaan er nog over nadenken.

Was net naar de prenatal geweest voor shirtje ik wordt grote zus maar dat hebben ze dus niet.irritant. Heb maar een kerstjurk gekocht voor dochter

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah goed alternatief!
    Ken je simply colors niet?

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb geen idee of het wordt vergoed. Daar moet ik nog naar informeren.

Naast dat ze kijken naar het bloed en de nekplooi, neemt men ook mee of ze het neusje hebben gezien.
    Een vriendin die nu 25 weken is heeft het laten doen. Ze is 30 en had geen reden om ongerust te zijn.
    Bij een collega die nu 37 is was de nekplooi in orde en hadden ze het neusje ook gezien, maar was het bloed niet in orde. Er was dus een verhoogd risico. Ze kon toen nog kiezen of ze een vruchtwaterpunctie of vlokkentest zou laten doen. Dit heeft ze uiteindelijk niet gedaan. Haar zwangerschap verloopt echter niet voorspoedig.
    Het is een keuze die je maakt en hij zal misschien niet altijd even makkelijk uitpakken. Dat lijkt me ook heel moeilijk, maar vriend en ik waren het hier vanaf het begin over eens.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Neusje? Wat is daar dan mee...?

20. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Ja tis kansberekening he. Heb je nog geen zekerheden.

Simply colors.ja daar ga ik het vanavond bestellen als mn man zn laptop bij heeft.

Deel Deze Pagina