Leuk programma ja! Ook geen idee wanneer dit weer start. Volgende week wel op bnn een nieuw programma: 4 handen op 1 buik. Gaat over tieners zie zwanger zijn en worden begeleid door een bn'er
Man onder het puin is gevonden maar al overleden. Pfff had het er met mn man over. Hij had daar net zo goed kunnen staan want hij us vaak op vrijdag middag op dat project. Gelukkig voor hem was hij vanochtend er geweest
Sow Anne wat een heftig nieuws zeg! Wij krijgen zo vrienden op bezoek ( eigenlijk de nicht van mijn man) Maar het zijn tevens ook onze beste vrienden. We gaan het hun vanavond vertellen. Zij is zelf nu 12 weken zwanger. We hebben echt een super leuk idee. We hebben een foto gemaakt van ons zoontje ( die ligt namelijk al in bed) met het t-shitrt aan Stoer ik wordt grote broer! Dat doen we tussen vakantie foto's die ze nog moeten kijken. Ben ik eens benieuwd of ze er over heen kijken. Echt wat een lol!
Als we maandag goed nieuws krijgen gaan we het ook iedereen vertellen....dan MOET ik het delen.... Had van alles bedacht weet niet of ik dat nog ga doen.....
Weet nog niemand het Lov? Snap dat je het dan graag wilt delen! Zeker als het allemaal goed blijkt te zijn maandag!
Veel plezier met vertellen straks lotte. Man had idd vrouw en kinderen wel oudere kindere. Zijn zoon werkt ook op deze bouw en stond erbij. Hij kwam hard naar buiten gerend en riep al: ons pa ligt er onder! Echt kippevel.
Anne jeetje wat een verhaal word er verdrietig van.. Mamsie, klinkt ook leuk! hoelaat komt dat en welke dag?
Nee ik kreeg opeens dat bloedverlies en tja dat wil ik even afwachten.... Maar hierna vertellen we het hoor.....
We hebben hier een medewerker gehad die 8 meter naar beneden is gevallen, op het kale beton terechtgekomen. Zit nu in een rolstoel, en mag blij wezen dat hij nog leeft. Was net 20 jaar. Ongelukken gebeuren, het is heel erg, maar iedereen is zich terdege bewust van de veiligheid. Sommige hebben er maling aan, maar zijn diep van binnen wel bewust. Ook heb je echte bouwvarkens, die interesseert het echt niets. Ik zie niks op het nieuws, heb je een linkje van een nieuwsbericht? Ik vraag me namelijk wel af wat er gebeurd is. Wat voor vloer was het? Stond het op stempels? Was t prefab? Was t in t werk gestort? Als het een houten vloertje was is het namelijk al een heel ander verhaal dan een betonnen vloertje..