jeej wat een akelige onderwerpen gaan er hier steeds doorheen..haha miskramen,bloed,ongelukken...pfff maar wel realiteit
Ja he! Vind het soms lastig om dingen naast me neer te leggen merk ik. Zullen de hormonen wel zijn...
Verschrikkelijk he! Keek vandaag Hello goodbye terug. Begin een dame wat te huilen en ja hoor, daar ging ik! Belachelijk gewoon!
Ja ik weet niet waarom maar leona vindt ik minder.....maar ze zijn eigenlijk allemaal even goed behalve die fries...kom op zeg...
Haha ja dt kan natuurlijk ook. Moet zeggen dat ik ook TVOH leuk vind. Met de rest ben ik wel een beetje klaar ondertussen.
@Combinatietest: Nee denk niet dat we het gaan doen. Vorige keer ook niet gedaan. We hebben er wel over gedacht, maar het is een kansberekening. Stel je hebt een verhoogde kans, wat dan? Ik denk niet dat ik dan vruchtwaterpunctie zou doen, want dat verhoogt de kans op een miskraam weer. Dus dan weet ik liever niks. Ik ben 31 en zit niets in de familie, dus niet een verhoogd risico. Volgens mij krijg je het vanaf 36 jaar vergoed. @Ikapika: Maar dat ze nu een bandje heeft, heeft toch niets te maken met het feit dat het kindje misschien down heeft? Of heeft dat een verband? @Annamama: Ik ben nog niet heel erg misselijk, maar als ik misselijk ben, is het omdat ik honger heb. Dat kan dus ook 's middags of ' savonds zijn. Dan krijg ik echt zo'n naar gevoel alsof ik zo moet overgeven (maar er niks in mn maag zit). Even iets eten helpt uitstekend bij mij. @Lov: Fijn dat het bloedverlies gestopt is! Klinkt toch goed hoor! Ik duim voor je maandag hoor! @Danitcha: Ik kan me voorstellen dat het emotioneel voor je is. Ik zou al die papieren ook niet weggooien hoor, want dit heeft allemaal bijgedragen aan het feit dat er nu een wondertje in je groeit. Denk je niet dat je kindje later wil zien wat jullie allemaal voor hem/haar over hebben gehad? Lijkt mij wel heel bijzonder, ik zou het bewaren. Ook voor jezelf. @SM: Geweldig nieuws! @ANne: Oh wat eng! Wat verschrikkelijk van die man die is overleden.....echt even stil van....oh en dan was zn zoon er ook nog bij ik word er helemaal naar van..bah @Babyboom: Vorige keer begon het in mei (was ik net bevallen, dus erg leuk). MIsschien staat het op de website? @Kim: Wat voor werk doe jij in de bouw? Echt op locatie zeg maar? Of werk je op kantoor? @TVOH: Ja laat ik het ook maar eens aanzetten. EIgenlijk was ik voor Eyelar, die vond ik zo leuk! MAar ja helaas....Leona is stoer, die mag wel winnen.
Oh die talentenjachten vind ik ook echt verschrikkelijk, ben dr helemaal klaar mee. Hier weet ook verder nog niemand het. Alleen 2 vrienden die zelf bezig zijn met icsi. En vanavond dus die andere. Met de familie wachten we tot de echo. En de rest vd buiten wereld proberen we het tot 12 weken te rekken.
Link heb ik niet. Als je op 112brabant.nl kijkt staan er fotos enzo ook bij actuele melding. Ging over storten van beton vloer tweedw etage