Een dropje moet kunnen hoor, maar iets als rauwe vis /vlees of alcohol of sigaretten vind ik echt NIET kunnen!
Gek eigenlijk he, dat je eetgewoontes zo kunnen veranderen door een zwangerschap. Doet toch rare dingen met je lichaam
Nee dat abslouut niet maar ze gaan tegenwoordig al heel ver! Een vriendin wilde laatst geen appeltaart omdat daar kaneel inzit wat ook niet goed zou zijn....
Nou het is ook heel lekker cappuccino! Maar doosje is na 2 (of 3?) dagen al net iets over de helft leeg.. Das niet de bedoeling van "een dropje" haha
Nu begin ik echt lekkere trek te krijgen grrr maar geen puf om iets beneden te gaan lol dus dan maar niet... Hebben jullie ook het gevoel dat normaal funtioneren moeilijk is? Normaal kon ik zo 5 uur de post lopen zonder problemen maar nu na 1 uur al helemaal gesloopt bek af en buikpijn mijn rug steekt
Pff ja echt wel.. Slaap slecht, of heeel veel. En kom de dag echt niet door als ik niet ergens een half uurtje slaap erbij pak. Eet ook weinig, gewoon geen trek..
Haha stuk gehakt geniaal! Haha toch maar naar beneden gegaan na dat mijn vriend en broer niet reageerde... Dan moet je zelf maar wat lekkers halen... En dan kom je beneden en dan zeuren als je zo pijn heb kan je toch roepen en breng ik iets! Ik heb alleen maar gezucht en toen hoorde ik oeps dat heb je dus gedaan zelf gebeld sorry schat haha fijn heb ze veel pleziee gewenst en ben weer naar boven gekropen
Wow, meer dan 20 pagina's sinds gisteren.... Mooi niet dat ik terug ga lezen . Hoop niet teveel akelige dingen vandaag . Kan m'n ogen niet zo goed meer open houden, maar wil zo graag de uitslag van the Voice zien. Hoewel ik heus wel begrijp dat Johannes niet "de stem" is, zou ik toch wel stiekem moeten gniffelen als ie het zou winnen.