Hier ook hele dagen misselijk hoor. Geen ochtendmisselijkheid maar gewoon de hele dag. Jij woensdag ook eerste echo? Wij ook. Spannende dag he!
Goeiemorgen meiden, Onse vrienden waren blij verrast toen de foto ineens opdook. Ze vroegen wel eerst zo van he echt waar? We hadden ze nanelijk met een smoes hier heen gelokt dat we uitslagen binnen hadden van het semeonderzoek en nog wat andere onderzoeken. Ze waren dus echtr verrast! Super leuk. Ze vond het ook geweldig dat we nu dus weer samen zwanger zijn. En dit keer zit er maar 5 of 6 weken tussen, vorige keer 3 maanden. Ons zoontje is vandaag 2 geworden dus gaan we zijn verjaardag vieren! Fijne dag allemaal meiden!
@lotte, gefeliciteerd! @hier, wij hadden gisteravond de vriendengroep langs. Was gezellig, was alleen erg misselijk en vreselijk moe! Gelukkig was het niet heel laat geworden, half 1 was iedereen weg. Ben meteen m'n bed ingedoken... Net te horen gekregen dat een vriendin vanmorgen positief testte! Zooo leuk, dan schelen we maar een maand! Nog 2 nachtjes slapen, dan heb ik m'n 1e echo. M'n man heeft het steeds over 'onze rakkers'. Whaha, hij denkt nog steeds dat het er 2 zijn, ik wacht het af. Spannend of alles goed is. Gelukkig hebben we meteen om 9.10 de afspraak dus we hoeven niet de hele dag te wachten.
@lov, ben ik ook benieuwd naar! Merk trouwens dat ik minder vaak hier ben en dan echt vluchtig alles doorlees. Ik kan er niets aandoen maar ben zooo moe. Hoop dat het snel minder wordt. Liefste kruip ik nu weer m'n bed in, heb nergens puf voor! Oh, die lucht uit de meterkast is weg... helaas komt het nu achter de keuken vandaan. Daar zaten ook muizen, hoop dat dat het is en geen afvoer/rioolbuis oid wat stuk is! We merken het wel.
Niki, vervelend he, die bandenpijn. Het hoort er allemaal bij.... Ik ga me maar eens verdiepen in de zorgverzekeringen. Heb er nu 1 die niet zo gunstig is qua fysio en kraamzorg etc. Waar zitten jullie bij en bevalt dat?
Lotte, gefeliciteerd met je zoontje . Peony, dat ken ik. Het gaat ook wel heel snel hier. Kan echt niet meer alles bijhouden! Niki, ik heb ook van die steken als ik onverwachte bewegingen maak en in de sportschool had ik het net ook af en toe. Is dat echt bandenpijn? Dacht dat dat pas veel later begon.
@mamsiem, ik heb wel alles al uitgezocht maar moet alleen nog ff kijken of die verzekeringsmaatschappij afspraken heeft met mijn vk, fysiotherapeut en zh.... Anders betaal ik mij nog scheel! @redhead, haha ja gaat hier soms zoooo hard. Heb ik geen puf voor op dit moment! Manlief is nu boodschapjes halen, heb al weken in in oliebollen dus hopelijk staat er een kraam, dan neemti er een paar voor mij mee! (Terwijl ik wel hondsberoerd ben maar ik heb zin in oliebollen!!)
Ik ben verzekerd bij CZ. Ik heb een collectiviteitskorting via het werk, dus dat scheelt sowieso al. Vorige keer was het allemaal goed geregeld met vk, ziekenhuis en kraamzorg, dus ik blijf hier gewoon bij. Ik zou niet een extra uitgebreide verzekering nemen zodat je geen eigen bijdrage voor kraamzorg hoeft te betalen, want dan ben je uiteindelijk over een jaar duurder uit dan je anders aan eigen bijdrage had moeten betalen. Fysio heb ik nog nooit nodig gehad, maar volgens mij heb ik een standaardvergoeding (9x per jaar ofzo?) Ik betaal ongeveer 125 euro per maand, dat is incl aanvullende tandartsverzekering. Zoontje is gratis meeverzekerd (maar dat is altijd geloof ik)
@Bandenpijn: Donderdag stond ik waarschijnlijk wat te snel op van de bank, en ik kreeg echt een steek in mn buik. Ik dacht eigenlijk dat het van mn litteken was (keizersnee), maar zou inderdaad ook bandenpijn kunnen zijn. Vorige keer kreeg ik er geloof ik pas veel later last van. Pas bij 24 weken ofzo als ik me goed herinner.
heb hier ook cz.......precies wat mini zegt uiteindelijk betaal je het gewoon nog omdat je meer premie gaat betalen. Ik heb trouwens aanvullende verzekering jongeren
9 behandelingen fysio is inderdaad standaard.Is voor mij wat weinig. Heb even navraag gedaan en een fysiobehandeling kost 40 euro. Dan is het voor mij dus wel zinvol extra te verzekeren op dat punt. Kraamzorg hoeft van mij ook niet persé. Kreeg van mijn werk inderdaad ook de aanbieding voor collectieve verzekering dus maar even weer verder alles uitzoeken
Ohja ik heb ook die jongeren verzekering. Weet even niet of dat incl tandarts is of dat ik dat nog apart heb omdat. Ik betaal in ieder geval 125 per maand.