1-15 augustus 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamsieM, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Valt bekkeninstabiliteit niet onder chronische aandoeningen?

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Tja, ik heb nooit gerookt dus weet ook niet hoe het is om te missen.
    Denk wel dat (veel) roken echt niet goed voor je kindje, zeker in deze fase van de zwangerschap (1 kan trouwens vast geen kwaad)

Maar goed, dat weet je ook allemaal zelf wel.
    Misschien de volgende keer proberen de situatie te vermijden aangezien je je nu zo rot voelt?

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja.. heb ook gezegd dat ie volgende keer maar even moet weigeren als ik er weer een vraag :)

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

1 kan idd vast geen kwaad maar nu echt er vanaf blijven.
    Ga je maar een lolly buiten opeten ;)

Hier net cb indicator gedaan. Wilde expres even wachten en hij
    geeft nu idd 3+ aan..

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He hoi,

Niki, fijn hoor 3+ :)

Hier onrustige nacht. Manlief kon niet gied slapen dus ik werd ook wakker van hem. Pfff.... Zo weer aan het werk. Dagdienst van 10 tot 16.00 dus valt mee.

Fijne dag meiden!

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen,
    Gisteren een bleg dag gehad pfff.

Niki fijn dat er 3+ staat :)

Mamsie werkse vandaag!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    @Kim: Lastig he? Ik heb ook gerookt en met m'n stomme hoofd na de geboorte van mijn zoon weer gerookt. Wel meteen gestopt toen ik zwanger was. Maar ik wil toch even zeggen dat ik best snap dat je het moeilijk vindt!

@Niki: Vast fijn om 3+ te zien staan :D.

@Mamsie: Werkse en hopen op een betere nacht vannacht!

@Rose: Waarom had je een bleghhdag gisteren?

@Hier: Geen buikpuin of krampen meer. Denk toch dat het het eten was. Straks maar even naar de kinderboerderij. Even lekker naar buiten!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Redhead was hele dag misselijk,duizelig en al mijn spieren en botten in me rug deden pijn. Werd er gewoon chagie van :(
    Wat fijn dat je buikpijn over is.
    Veel plezier op de kinderboerderij.

9. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Lieve mensen
    `misschien hebben jullie mijn bericht al gelezen in een ander topic maar omdat ik hier ook actief was wil ik het jullie ook mededelen'

Ik ben gister bij de huisartsenpost geweest en daarna voor een echo in het zh. Het was helaas niet goed. Het was indd een tweeling die samen 1 placenta deelde. Alleen was er geen hartactie te bekennen terwijl deze afgelopen maandag wel zichtbaar was. Ik ben er kapot van. Heb sinds gisteravond geen bloedverles meer gehad en geen buikpijn. Dat vind ik ook vreemd. Ik heb ergens nog n beetje hoop dat het goed komt maar dan geef ik mezelf natuurlijk valse hoop. Er gaat zoveel door mn hoofd nu. Ik vrees dat t niks meer word en moet het gaan accepteren wat heel moeilijk is. Maar wat denken jullie, zou het ook kunnen dat het hartje gewoon even niet zichtbaar was? Wellicht door t bloedverlies ? Ik las namelijk ook nog iets over diapauze . Dat zal het beslist niet zijn omdat we vorige week wel 2 kloppende hartjes hebben gezien en nu geen maar je hoopt toch nog stiekem op beter nieuws en dat ze zich gewoon vergist hebben.
    Ik ben bij een gyn i.o geweest (dienstdoende gyn ) dat geeft me ook al weer twijfels daar ze al moeite had met het opstarten vd apparatuur. Ze zei ook tegen me, het vruchtje is nog erg klein wellicht daardoor geen hartactie, daarna zij ze weer je moet in deze periode het hartje kunnen zien, en daarna zij ze weer jij hebt het hartje al zien kloppen bij de vorige echo dus dan had ik het nu ook moeten zien dus ik ga er vanuit dat het gestopt is. Ik word er zenuwachtig van dat kan ik je wel vertellen. Ik ga dus nu ervan uit dat het niet meer leeft en dat het afkomt want de echo gaf ook 2dgn minder aan dan ik hoorde te zijn. Maar ergens toch stiekem nog un beetje hoop , omdat het bloedverlies gestopt is. Deze week terug kijken of hoe verder verloopt maar ga uit van het ergste. Vond t ook vreemd hoor om nu geen knipperlichtje te zien , balen zeg!!

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje zonnetje wat afschuwelijk!

Ik heb helemaal gemist dat je bloedverlies had.

Ik duim voor je dat ie gewoon niet wist wat ie deed en dat je volgende keer wel gewoon twee prachtige hartjes ziet.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat erg zonnetje......
    Ja moeilijk meid....kloppende hartjes zie je toch vrij snel niet....ik weet niet zo goed of dat te missen is?
    Wel lees ik vaker dat ze met 7 weken niks konden zien en met 8 weken wel....dat is dan ook vreemd....want met 7 had je toch echt al iets moeten zien want dan klopt er een hartje ...

Wat is er verder afgesproken nu dan...wanneer mag je terug voor nog een echo?

12. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Einde vd week kan ik terug komen om nog eens te kijken.
    Ik heb al hartactie gezien vorige week en nu was niks te zien , ze zei echt heel duidelijk eerst wel en nu niet kan niet. Maar toch hoop je dat het over t hoofd gezien is geworden.
    Ik hoop dat ik mensen vind met ervaringen die dit ook hebben gehad zo hou ik nog wat hoop. Er zat ook n bloedstolsel dus toen ik dat hoorde dacht ik gelijk al dat zit fout. vreemd dit alles 5 dgn geleden was er wel nog hartactie. En wat ik ook vreemd vind is dat het vruchtje nog gegroeid is in deze paar dagen.

13. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Goedemorgen dames,

Zonnetje wat vervelend nieuws. Ik snap dat je je zo voelt!! Zoiets gun je niemamd!! Sterkte ermee!

@roken, me zuster heeft haar zwangerschap af en toe gerook en ze heeft een kern gezond en mooi kindje! Dus af en toe maak t nie uit geloof i!

Hier vandaag een rustig dagje wou na de makro ma ml niet! Word weer zoon oer saaie dag.... Bah!

Xx

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet je de hartslag kan ook net gestopt zijn voor de echo:(...je moet met alles rekening houden helaas....
    Bloedstolsel hoeft niet perse fout nieuws te zijn....je had toch ook blodverlies hè? Maar je had ook krampen gehad?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sorry maar zullen we een discussie over roken niet gaan houden.....heb al extra niks gezegd want ik vindt roken dus echt niet kunnen maar zo'n opmerking vindt ik,dus echt bullshit sorry....

Vaak loopt het uit in pittige discussies want veel vrouwen en hoop hormoontjes en vele meningen;)

16. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Bloedverlies was vrijdag donkerbruin , klein beetje, en zaterdagochtend helderrood, ook niet dat je zeg ontzettend veel gewoon iets meer dan een beetje. maar in de middag alweer gestopt en tot nu toe niks meer gehad. De buikpijn was woensdag ochtend en vrijdagochtend maar na 30min rusten op de bank kon ik weer lopen en bijna nergens meer last van gehad nu ook niet meer

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vaak is combi van bloed en kramp niet zo'n goed teken.
    Ik krijg maandag ook de echo en als het hartje nu niet meer zou kloppen dan is het eerlijk gezegd voor mij duidelijk:(

Maar ik zou nu gewoon even afwachten, hoe moeilijk dat ook is, en einde van de week wee je meer. Stom dat je zo lang moet wachten.....misschien bellen en uitleggen da je niet overtuigd bent van de echo gister?

18. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Ik wil tot later deze week wachten ivm de lengte van t vruchtje. Daar Benik erg benieuwd na. Als k morgen ga dan zijn er amper 2 dgn verder. Heb jij hetzelfde gehad dan of word dit pas je eerste echo. Sorry k ben erg vergeetachtig en weet nog niet meer welke verhalen bij wie horen. Ben een beetje vd kaart af

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    @Zonnetje: Wat een naar nieuws :(. Ik weet hier eerlijk gezegd niet veel over, dus het enige dat ik doen is heeeeeel hard met je mee hopen. En daar ben ik op dit moment mee begonnen!

@Rose: He bah, balen he, die misselijkheid! En je rug- en spierklachten, hebben die met de zwangerschap te maken denk je, of had je die al?

@Lov: Laten we die discussie inderdaad maar niet voeren :p.

@Hier: Heeeeerlijk koeien geknuffeld en koffie gedronken met een warme apfelstrudel. Niet eens misselijk! Vanmorgen viel het ook al alles mee. Nu maar even werken thuis...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is ook beter.....ik heb ook extra een week gewacht om echt verschil te kunnen zien.....anders blijf je onzeker.
    Ik heb dus bloedverlies gekregen vorige week zondag.....zk gebeld m daar was het afwachtbeleid. Ik accpteerde dat niet en heb een vk gebeld....
    Maandag mocht ik komen.....echo......
    Vk zag verdikt bmslijmvlies ... Goed teken....
    Vruchtzakje zag er wel amders uit en kreeg te horen dat het er niet goed uit zag.
    Maar toen zagen we wel een kloppend hartje...

Het kon 2 kanten opgaan....bleef ik bloeden dan was het waarschijnlijk een aflopende zaak. Of het bloeden stopte en dan was er nog een kans...
    Gelukkig stopte het bloeden woensdag en is ook niet meer geworden na die echo van maandag. Dus lijkt mij sterk dt ik in de tussen tijd een vruchtje verloren ben. Heb ook nooit krampen gehad;)
    Nu mag ik morgen dus weer om te kijken wt er nu aan de hand is daarbinnen.

Deel Deze Pagina