Goedemorgen We mogen weer gaan werken. Vandaag 8 weken yeah! Zonnetje jeetje wat schrikken zeg. Ik hoop ook dat ze het mis hebben, zal voor je duimen. Meiden met de echo vandaag veel plezier, hopen dat jullie straks allemaal een mooie echo hebben. Lijst: volgens mij was het gewoon een vraag van lotte en bedoelde ze er verder niks mee. Gewoon lekker mee lezen of schrijven wat je zelf wilt. Nou ik stap snel de auto in. Fijne dag en reageer vanavond weer.
Even snel bijgelezen. Sterkte zonnetje! Hopelijk toch nog een wonder! @lov succes vandaag! Hopen dat alles goed gaat! @hier: ben echt constant misselijk. Sta ermee op en ga ermee naar bed. Vreselijk. Maar goed we hebben het er voor over. Woensdag DE echo. Ben zo benieuwd en ook zo bang!!! We hopen maar op t beste.
He hoi, Gister geen puf meer om bij te lezen. Meiden met de echo, succes vandaag! Lov, hoop dat het gewoon goed zit meid! Hier nog alles hetzelfde. Met vlagen erg misselijk, volgende moment "honger". Vermoeiheid valt mee gelukkig. Vandaag we vrij, straks een vriendin op de koffie. Vanmiddag maar even naar de Prenatal. Fijne en vooral goede dag meiden!
Meiden, Ik lees nog steeds mee hoor! Kan alleen niet altijd even snel reageren.. En ben nog een beetje terughoudend.. Meiden voor de echo's vandaag heel veel plezier en succes. Ik mag vanmorgen vroeg en ben behoorlijk zenuwachtig. Geen oog dicht gedaan... Fijne dag allemaal.
Bedoelde er verder idd niks mee. Voor de meiden met een echo, suc6! Ik ben vandaag 6 weken nog een week tot de echo. Fijne dag allemaal!
Ik hoop voor iedereen die een echo heeft dat het een goede en mooie echo mag zijn!! Hier vreselijk misselijk blij dat ik vrij ben.... Hopelijk morgen wat minder anders is het even opstarten.
Ik las in de lijst dat er veel meiden echo e.d. gaan krijgen. Spannend en veel succes!! Vandaag naar de arts toe, even vertellen dat ik zwanger ben. Heb vannacht weer wakker gelegen van hevige krampen, hebben jullie daar geen last van? Ik dacht dat het bijna over was maar het kwam vannacht toch in alle hevigheid terug. Vrijdag hier de eerste echo, erg spannend allemaal! Nou meiden hele fijne dag vandaag!
Wow Kim wat een buikje al!! Lolliebol wat toevallig, ik ben ook een kapster met eigen zaak, we zijn even oud en op dezelfde dag uitgerekend zag ik.. Maar ik vind het ook lastig om veel te reageren..tis heel druk nu voor kerst, werk 11 uur per dag op het moment..dus als het in januari weer wat rustiger is hoop ik actiever te kunnen zijn op t forum.. succes iedereen die vandaag een echo krijgt!!
Iedereen met de echo vandaag veel plezier. Hier ook continu misselijk. Zolang ik blijf eten gaat het goed maarja straks ben ik zo rond als een ton met dat continu eten haha. Krampen.nee hier niet. Wel soms steken als ik me uitrek of omdraai in bed. Wel echo fotos plaatsen he! Kan ik meteen zien wat ik morgen kan verwachten.
@cappuccino: let op je goed op wat je eet? als ik naar mijn eigen ervaring kijk dan zijn het je darmen. ik had ook verschrikkelijke krampen maar heb toen alles laten staan wat ook maar enigszins prikkelbaar kan zijn voor de darmen en nu gaat het al bijna een week goed. @summer1987: dat is inderdaad toevallig zeg. Bij jouw ook al zo druk dus. Wat dat betreft is de crisis niet te merken hihihi!! @hier: vanacht heerlijk geslapen, maar wel te kort. zou nu zo weer kunnen slapen maar helaas. Moet me gaan opmaken voor weer een werkdag. kon ik maar in bed blijven liggen, het is hier zo lekker warm. Misschien dat ik vanavond nog even kom kletsen, anders wordt het morgen. Iedereen die vandaag een echo heeft suc6 en veel plezier gewenst! Xxx
mijn man lag om half 9 al naar de binnenkant van zn ogen te kijken op de bank haha. dus zijn we maar naar boven gegaan. uiteindelijk om half 10 gaan slapen. met het gevolg dat ik 12 uur al klaarwakker was. om 2 uur pas weer kunnen slapen na een glas brinta en de verwarming uit en 2x een plas pfff. voortaan maar iets later naar bed
Zo even net wat terug gebladerd. Kim wat een buikje al , kan me voorstellen dat die moeilijk te verbergen is . Lolliebol misschien dat dat het ook wel is, weet wel dat het erg vervelend is. Niki, je bent niet de enigste ben donderdag pas 6 wkn. Zie sommige voorbij komen die al op 8 wkn zitten, gaat snel!!
Hij is gelukkig niet continue zo groot hoor. T zijn echt mn darmen die dan heel druk zijn. Maar wel een groot contrast met mn vorige zwangerschap. Ik ben een beetje inspiratieloos wat mn broodbeleg betreft. Alles wat ik lekker vind mag ik niet eten
Ja, dat heb ik nou ook. Brood kan me op dit moment trouwens helemaal gestolen worden net zoals de ham
Heel veel succes voor de dames die een echo hebben vandaag. Kan me zo alleen lov herinneren (sorry) hopelijk is alles goed.
zo een alles even snel doorgelezen... iedereen met een echo succes en duim dat goede berichten komen... en iedereen die een dikke knuffel nodig heb bijdeze... hier gaat het wel moet toegeven dat ik echt wel mijn dip dagen er bij heb zitten hoor... bah maarja hoord er bij... mijn borsten zijn echt aan veranderen zie nu gewoon echt aderen lopen haha heel bizar.... ik kan ook niet echt meer op mijn buik liggen en was van de week nog zo blij dat nog kon hihi... ik hoop dat snel kerst is want krijg nu toch wel veel vragen of ik zwanger ben haha... gisteren bij mijn schoonzusje en ik wou geen wijntje ik rookte niet... en toen kreeg ik hem natuurlijk naar mijn hoofd mars ben je zwanger... nee hoor dus mijn schoonzusje ja dat kan toch dus ik ja zou kunnen ja.. hahaha... achteraf hoorde ik dus van mijn vriend dat ik mijn heel anders gedraag de laatste tijd... ik zoek veel meer toenadering naar mijn vriend hihi... heb het niet eens door... dus nog 1 week en 1 dag en dan weet in iedere geval de familie die dichtbij staat het en hoef ik niet zo op mijn doen en laten en woorden te letten... morgen een echo om te kijken of alles goed is en of we juist zitten met de berekening hoe ver we zijn. als we goed zitten kan ik ook een 7 weken dansje doen... ik moet wel toegeven dat ik de laatste tijd ook mega verdrietig en paniekerig ben door de zwangerschap... maar dit komt vooral omdat ik zelf al geestelijke problemen heb en die hormonen werken nou niet echt geweldig... zo wat kan je onzeker en bang worden zeg... mannen zijn wel apart hoor ik zei gisteren ik ben zwenuwachtig voor dinsdag dus vriendlief nergens voor nodig je kan er weinig aan veranderen toch... heerlijk zo droogkloot