Gigi, wat vervelend zeg van je collega! Stress is niet prettig om er nu bij te hebben! Misschien is inlichten over je zwangerschap toch een optie zoals Peony al zegt.
Ik zat daar zelf ook aan te denken, maar ik twijfel toch een beetje. Zowel mijn baas als die collega zijn niet de meest sociale personen, dus ik weet niet of het nut heeft. En ik durf ook gewoon nog niet zo goed, wil eigenlijk die echo van volgende week even afwachten.
@gigi, je kunt ook altijd je echo afwachten. En het gewoon aankijken. Als het echt op het punt staat om te escaleren kun je het altijd nog vertellen.... @mamsiem, o jeetje, 5 kilo is best veel. Maar snap het wel. Ik eet echt best veel en komt dus ook niet echt aan, terwijl ik niet alleen maar dingen eet die super gezond zijn. Eet wel gewoon heel gezond (fruit, water drinken, brood, melkproducten ed) maar dit weekend had ik pannenkoeken gebakken met stroop (mag helemaal geen stroop met pcos) en laatst een vers broodje met kaas, tomaat en flink mayo! Jammie! Dat is ook steeds het rare, ben wel misselijk maar heb dan wel trek in dingen (vooral vette en slechte dingen). Nog steeds geen oliebollen weten te scoren!!
peony, super zeg van de goede echo! mooie foto ervan! nu echt genioeten! lov, beetje laat, maar veel succes, je hebt nu je echo wrs. ik duim voor je. er zijn er al die 8 weken zijn vandaag, maar zijn jullie dan wel in augustus uitgerekend? ik ben vrijdag 8 weken, en ben 2 augustus uitgerekend. (berekend met freya en vanuit het zh) of zou het anders zijn na ivf? ach ja, maakt niet uit natuurlijk, er zijn er maar weinig die op de uitgerekende datum bevallen. straks wrs met mijn zoontje van 3 naar de dokter voor een klysma, die heeft vorige week zondag voor het laatst gepoept. echt sneu. ik hoop dat ie zelf nog poept zometeen, zodat het niet hoeft.
Wies, ben woensdag 8 weken en 31 juli uitgerekend. Door late eisprong verwacht ik dat ik een paar dagen terug word gezet dus dan begin aug uitgerekend ben.
Jaaaa, dat heb ik ook! Vette dinge, heerlijk! (Om je even jaloers te maken: vorige week 3! oliebollen gehad )
Olé, Peony een mooie echo . Ik kwam even spieken of jullie al nieuws hadden. Nu Lov nog. Die is nu binnen denk ik...
@mamsiem, ohhhhh!! Jammie! Haha, moest we lachen vanmorgen, we reden langs een kraam die net open ging (was ff na 10en). M'n man keek mij echt aan van 'je wagt het niet om op maandagochtend om 10 uur aan de oliebollen te beginnen'. Maar weet nu wel waar de kraam staat! Ben nu trouwens wel echt flink misselijk, gatver!! Pff.... @love, denk aan je, je weet nu ondertussen al meer. Spannend!
*Doet de armen in de lucht* (wave) Peony, stop nou eens over die oliebollen. Nu heb ik er ook trek in . Hier net de kersttrui voor mijn zoon besteld. Er staat op: 3 + 1 = 4 Nu nog leren delen Eens kijken hoe lang het duurt voordat ze de hint begrijpen .
Hier nog iemand met onwijs trek in een oliebol.. Het liefst een berliner, hmmmm!! Redhead wat een leuk idee van het truitje! Geweldig!
Ik ga zoonlief halen.. Hopelijk kom ik onderweg een oliebollen kraam tegen hahaha Tot laters!! Lov... Er wordt hier heeeeeel hard voor je geduimd.. Hopelijk breng je ons snel op de hoogte Vervolgt de wave....\@/
*doet ook haar armen in de hoogte* @redhead, whahahahaha!!! Sorry!! Trouwens blij dat het nu geen april is oid... hoe kom je dan in hemelsnaam aan oliebollen? Wat een geweldige tekst! Die is echt leuk!