Oef, daar moet ik dan nu ff niet aan denken! Whaha, Kim, geniet ervan!! Sorry, zal niet meer beginnen over dingen zoals oliebollen!
ach, Lov wat verschrikkelijk meid! Ik had het zo anders voor je gehoopt. Sterkte zeg om dit een plekje te geven Dikke knuffel voor jou
He bah . Wat heel erg naar. Ik hoop dat het naar omstandigheden wel gaat met je. Ik zal je missen hier . Ik hoop je snel weer ergens anders te zien opduiken met een positieve test! Dikke knuffel!
@lov, ohhhh wat naar!!! Och meis, wat verdrietig! Hoop dat je snel weer een positieve test in je handen mag hebben zodra je dat wilt! Sterkte meis!!
Ja meiden het is idd heel erg...maar ik vindt troost in de gedachte dat ons kindje gewoon niet gezond was....mijn lichaan heeft het gelukkig zelf goed gedaan.. Nu niet allemaal onzeker worden het is de natuur helaas en daar dcoen we niks aan....ik ga er gewoon wweer voor en hoop snel weer zwanger te raken.... Meiden geniet ervan!
ja ik ben nuchter en realistisch meid...ik heb er vrede mee..... het scheelt dat het al schoon was ik kan het gelijk aflsuiten...
Ah nee lov had zo'n goede hoop voor je. Sterkte en hoop dat je snel weer zwanger bent en dat t dan helemaal goed gaat.
Ja dat is waar. Geen curretage ofzo. Fijn dat je lichaam dan "gewoon" zijn werk heeft gedaan. Op naar de volgende ronde meid. Hoop op snel een positieve test voor jullie!
lov, oh nee meid, had het zo anders gehoopt voor jullie. ik vind dat je heel sterk in de schoenen staat zeg, en duim dat het snel weer raak mag zijn. wel fijn dat je lichaam het zelf al schoongemaakt heeft, geen nasleep gelukkig. heel veel sterkte meid.
ja die nasleep hebben we gelukkig niet....dan had ik me een stuk slechter gevoeld hoor.... Vreemde mk zonder krampen enz....maar het is zoals het is.
Jeetje.. Ik zit in de auto.. En wilde toch even kijken of lov al had gereageerd. Jezus meid.. Had je iets anders gegund! Voel me rot voor jou, ben helemaal stil. Ik had echt echt echt iets heel anders gehoopt. Nu hoop ik maar dat je supersnel weer een positest mag hebben. Hou je me wel een beetje op de hoogte? Met volle moed naar de volgende ronde, het is zoals je zegt, het was niet gezond en je lichaam heeft het netjes afgerond. Je kunt er niks aan doen. Heeft ook geen nut om dan te zitten piekeren. Al mag het natuurlijk wel!