Gefeliciteerd Zon! Ik heb eindelijk het echobureau te pakken gekregen. Ik heb 2 januari de eerste echo. Ik had graag eerder gewild, maar dit was het eerste plekje dat ze hadden.
♥1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. MamsieM, 30 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Anja44, 32 jaar, 2e kindje Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing! Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? 2 augustus 2013 Wies31, 34 jaar, 2e kindje, zh, fles Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje 3 augustus 2013 Anne19791980, 32 jaar, 2e kindje Mixje, 31 jaar, 2e kindje, zh, zo mogelijk bv Mooo, ? jaar, 2e kindje Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv, omgeving Haarlem Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Annamama, 3e kindje 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Tilaena, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Marszie, 23 jaar, 1ste kindje. Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Summer1987, ?, 1e kindje, ? Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 6 augustus 2013 Bakkers, 27 jaar, 1e kindje ziekenhuis, bv bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Luvv, 31 jaar, 3e kindje, zh Suusje83 29 jaar, 2e kindje 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis 11 augustus 2013 12 augustus 2013 Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding ( omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv 14 augustus 2013 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bvVerrassing marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 21-12: Lunap, intake vk 21-12: Senna82, vk, echo 21-12: Danitcha, echo 21-12: Cappucinno, vk, echo 24-12: Lotte1986, echo 24-12: Lelie84, vk, intake 24-12: Annamama, vk intake en echo 24-12: Love84 , echo 27-12: Marloes82, vk 27-12: Nynke1980, vk, echo 27-12: Heppiepeppie, vk, intake 27-12: Gigi85, gyn, echo 27-12: suusje83, vk, echo en intake 27-12: mams123, vk 27-12: marjanna, gyn, echo 28-12: Juf85, vk, echo 28-12: Kim11, pretecho 28-12: Redhead, vk 31-12: Juf85, vk 31-12: Niki 86, vk, echo 02-01: Heppiepeppie, vk, echo 02-01: Ikapika, echo 03-01: Lelie84, vk, echo 04-01: Kim11, vk, intake 07-01: Lunap, vk echo 08-01: MamsieM, vk 2e echo 09-01: Love84, intake en echo 09-01: luvv, gyn, 2e echo 10-01: Kim11, vk, echo 10-01: Marszie, vk intake + echo 10-01: Redhead, echo 14-01: Smurffin vk, echo 21-01: Cappucinno, echo 24-01: Cappucinno, intake Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft. Ik hoop dat ik de juiste lijst heb gevonden. Hij was van 19 december. Ik heb mijn nieuwe afspraak erbij gezet en oude afspraken eruit gehaald.
@ zon, fijn dat jullie weer zwanger zijn!! Verdrietig van je zoontje. @ annamama, Trisomie 13, syndroom van patau Trisomie 18, edwardsyndroom Trisomie 21, downsyndroom. Chromosale afwijkingen. Hier raden ze dus de combinatietest voor aan. Trisomie betekend 1 chromosoom teveel. Normaal heb je er 46, 23 van je moeder, 23 van je vader Wanneer je 1 chromosoom teveel hebt, noemen ze dat trisomie. Maar daar heb je dus veelverschillende van.... ik zal de chromosomen van onze dochter eens kijken of ik dat hier op krijg, dan kan je dat zien. Zij had trisomie 21
Bij ons dochtertje, (echo foto in mijn album) zoals je ziet een hele dikke nekplooi (vocht in het nekje) Wij hebben toen gekozen voor een vlokkentest, om te kijken wat er aan de hand was. Want de combinatietest was verre van goed. Daar kwam het volgende uit... Dit zijn de chromosomen van onze dochter, er zijn 3 chromosomen op het 21ste paar... dat heet dan trisomie 21, syndroom van down.
Hier trouwens de echo van gisteren!! Volgend de echo 7.1 maar moet 7.0 aanhouden. Beebje was 1cm groot de hematoom zie je hier helaas niet.. daar heb ik helaas geen foto van meegekregen Je moet er nog een zwarte vlek 3x zo groot als vruchtzak bijdenken.
Ik las ergens dat ze zeggen de eerste 12 weken beter van niet omdat het nog niet duidelijk is of het schade kan doen, heb daarom zelf het nog niet gedaan. Geen idee of het echt zo is.
@susanne, bijzonder om te zien! En mooie echo van deze zwangerschap! @haar verven.... dat mag gewoon. Heb een vriendin die kapster is (en ook al kinderen heeft) en die zegt dat het geen enkel probleem is. Alleen permanent laten zetten raadt zij in het begin niet aan (dat ruikt nogal chemisch en is best heftig voor je haar). Maar met de verf die er nu gebruikt wordt is het geen enkel probleem. Gebeurt soms wel eens dat je kleur iets anders uitpakt, als je dat wilt voorkomen (of als je het anders meteen wil veranderen) is het verstandig om het door je kapper te laten kleuren ipv het zelf te doen. Ik laat morgen zelf m'n haar weer kleuren toevallig...
dacht idd ook dat het geen kwaad kon..maar toch maar even vragen voor de zekerheid. vannacht onrustig nachtje gehad en vandaag enorm misselijk de complete dag. nu is het wat afgenomen.
Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heftig zeg, dat jullie een zoontje moeten missen. Een spannende zwangerschap dus!
He meiden, hoe is het met iedereen? Nog geen nieuws over de echo's van vandaag of heb ik wat gemist? Hier erg moe vandaag. Gister drukke werkdag gehad dus denk dat ik daar vandaag wat "last" van had. Gelukkig nu 6 dagen vrij dus lekker genieten van m'n gezinnetje! Jullie ook vrij of moeten er nog meiden werkden de komende dagen? Gister wat nieuwe kleren gekocht bij de Prenatal. Door die buik moet ik echt al positiekleren aan. Vorige zwangerschap vooral in de lente/zomer gelopen maar ja, nu de winter. Prenatal had uitverkoop dus dat kwam mooi uit
Leuk dat je lekker geshopt hebt. Je bent natuurlijk ook bijna 10 weken. Ik durf pas nadat ik de echo heb gehad, maar dat is maandag al! Ik denk dat ik nog veel pas van de vorige keren, maar ik heb alles uitgeleend... Wil het nu nog niet terugvragen Maar is ook nog niet echt nodig, wel ben ik nu in de zomer uitgerekend, en vorige keren middenwinter en vroege voorjaar. Hier ook erg moe, slaap elke middag. En dan nog! Ik heb voorlopig ook vrij, al heb ik wel wat werk van mee naar huis genomen, wat ik ergens tussendoor keertje moet doen.
@MamsieM: geniet lekker van je vrije dagen! Ik heb nu twee weken kerstvakantie. Zo kan ik even bijtanken voordat de drukte met de cito's gaat beginnen. @ 19Susanne87: mooie echo!! @haar verven: mijn kapster zei dat het wel kon. Je moet het alleen niet doen als je veel wondjes op je hoofd hebt. Vandaag echt een topdag gehad! We hebben een nieuwe auto gekocht, een Renault Megane! En we krijgen hem met oud en nieuw. Ik ben zo blij! Daar past straks prima een kinderwagen in Dat had met onze auto niet makkelijk geweest (Nissan Micra). Ik heb eindelijk een afspraak voor een echo kunnen maken. En ik heb te horen gekregen dat mijn duocollega gelukkig ook na de vakantie met mij de groep gaat draaien. Zo ga ik wat relaxter de vakantie in.
nog geen echo's verder vandaag? suzanne, dat kun je idd mooi zien zeg, wat ze allemaal niet kunnen zeg. haar verven kan geen kwaad, ben zelf kapster, en als het kwaad zou kunnen had ik echt geen gezonde jongen gehad, gewoon mijn haar gebleekt, gepermanent etcetc tijdens de zwangerchap. verf kan niet in je huid/bloedbaan treden, anders zouden zze ook wel permanent kunnen kleuren, zodat je geen uitgroei krijgt en het haarzakje meegekleurd wordt. het kan alleen zijn bij permanent dat het anders uitpakt als anders, ivm hormonen, maar kan echt geen kwaad.
Heerlijk Ikapika, lekker begin van de vakantie. Ik zit te overwegen om toch weer naar de HA te gaan. Emesafene helpt niet echt, en ben zo suf en moe. Dat heb ik sinds ik Emesafene gebruik. Kan natuurlijk altijd van de zwangerschap zijn, maar ik vind het iets te toevallig dat het tegelijkertijd ontstaan is. Denk zelf aan bijwerkingen. Z
Wij hebben vandaag een echo gehad. Alles was goed en er was een mooi kloppend hartje. Ben als het goed is 12-08 uitgerekend ipv 15-08 maar goed dat is niet zo'n heel erg verschil Zal morgen even een foto plaatsen en alles even gaan lezen. Wilde dit goede nieuws toch even melden! Fijne avond!!
Ik ben ook kapster en ik vind het niet verstandig om je haar te kleuren. Zeker als je veel wondjes op je hoofd hebt. Dat de 1 gezonde kinderen op de wereld zet als ze hun haar kleuren, dat wil nog niet zeggen dat daarmee gegarandeerd is dat een ander daar ook geen probleem mee heeft. Ieder lichaam reageert anders. Permanentlucht is inderdaad niet geweldig maar dat is tegenwoordig veel milder geworden. Bovendien heb je ook permanentvloeistof in wat meer gelsubstantie dus de geur is dan minder omdat de vloeistof dikker is. Wat als een paal boven water staat is dat je haar anders kan reageren. Ik kan het nu zelf al merken, mijn haar is compleet futloos en dat terwijl er pas flinke lagen in zijn geknipt. Het allerbelangrijkste is dat je moet doen waar dat je jezelf goed bij voelt!!!!!!!!!!!! Verder hier een verschrikkelijke week achter de rug. Heeeeeeeeel moe en weeig. Echt balen!!!!!! En dan ook nog de schijn tegen iedereen ophouden. Gelukkig is het bijna kerst!!! xxx
Fijn dat je het even komt melden, van harte meid! 3 dagen verder dan gedacht is ook leuk toch? Geniet ervan