Nou ze draaien soms ook wel door hier in NL. Waar het in het buitenland afgeraden wordt raden ze het hier nog aan. Ik heb mijn zoon gore gifgroene melk laten drinken in het ziekenhuis omdat ze zeiden dat het wel goed was. (had zware ontstekingen) Nu begin ik er niet eens aan. Heb behoorlijk gegoogled. In NL raden ze het nu nog aan. Buitenland is het standaard van niet. Ik ga dan toch liever mee met de wereldmassa dan t eigenwijze NL.
@borstvoeding, ik ga het zeker weten proberen! Mijn mening is ook dat het misschien toch ff net dat extraatje meegeeft aan de kleine. En het lijkt mij zelf ook erg mooi. Maar dat moet iedereen voor zich weten. Als het niet lukt of je kijikt er tegenop dan is het relaxter voor beide om gewoon de fles te geven. Fijn dat iedereen z'n eigen ideeën bij heeft! @druivensuiker, ik drink nu sportdrankjes maar dat helpt ook super!! Net verse pastasaus gemaakt en een cake gemaakt maar dat ging prima met kleine slokjes sportdrank! Zelfde idee... suiker! @meiden met een echo... veel succes vandaag, hopen dat jullie gerustgesteld het nieuwe jaar in kunnen! Ohhhh mijn man komt net thuis met oliebollen!! Denk dat ik er toch 1tje ga nemen.... Ook al ben ik nu toch wel een beetje misselijk.
Hoi!!! Ik zou eigenlijk donderdag de 1e echo krijgen. Maar ik ben vandaag ineens onverwachts vrij. Verloskundige gebeld, en we kunnen vandaag om 14.00 terecht!!!!! Wat een leuke verrassing als alles straks goed blijkt te zijn. Ben zooooooooo zenuwachtig!!
Terug van de echo. alles wat super. al hele contouren te zien van een lijfje met hoofdje enzo. en het hartje klopte mooi! erg blij nu. zal zo foto plaatsen
Niki, wat fijn! Wat leuk dat je al echt iets kunt herkennen aan contouren. Spannend allemaal. Ik mag aanstaande woensdag. Eerst naar de gyn. in het ziekenhuis i.v.m. mijn bloeddruk. Ik vraag me af of we dan ook al een echo krijgen. Om half zes hebben we in ieder geval de termijnecho bij het echobureau. In elk geval gaat mijn vriend bij beide afspraken mee. Hij wil niets missen!
hier terug van de vk, intake en echo gehad. ik vond het kindje al niet gegroeid sinds laatste keer, en het bleek ook. het hartje klopte niet meer, was gemeten 8 weken groot. helaas ga ik jullie verlaten meiden. allemaal nog een goede zwangerschap en veel gezonde kindjes.
Niki, wat fijn dat alles goed was! Ben benieuw naar je echo. Klopte je termijn ook? Dus 8 weken? Of toch terug gezet? Lelie, inderdaad leuke verrassing! Succes straks Ikapika, woensdag klinkt ver weg. Volgend jaar pas. Maar is ook al bijna! Oliebollen.... Net gegeten, geen succes. Vanavond maar weer gezond groente/aardappelenn/vis... Borstvoeding. Uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keus. Kim, vraag me alleen af waar jij hebt gezien dat over de hele wereld borstvoeding wordt afgeraden. Volgens de WHO (wereldgezondheidsorganisatie) wordt 2 jaar borstvoeding geadviseerd. In Nederland is het advies 6 maanden.
O wat erg! Sterkte zeg. Ben er even stil van. Je hebt ook al een heel verleden en dan nu dit. Hoe nu verder? Moet je wachten tot het vanzelf komt?
Oh nee Wies! Wat een vreselijk nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en dat er gauw weer een zonnestraaltje in jullie leven mag komen.
Wies jeetje wat heftig meis! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hel veel sterkte en hoop dat je in 2013 snel een wondertje mag krijgen Liefs *digi knuf*
Hoi meiden! Ben weer terug van wintersport! Was echt super.. Wies, ohnee meid!!! Wat vreselijk.. Sterkte!!! zijn er nog meer meiden die een slechte echo hebben gehad? Ook voor jullie sterkte!!
Wies. Onee dit nieuws wil je niet krijgen. Dikke knuf voor jullie. Niki. Mooie echo.je ziet idd al hoofdje en lijfje. Hier. Straks oudjaar vieren bij s.zus. Gaan het toch vertellen want je kan niet meer om mn buik heen en de oliebollen en champagne en hapjes hoef ik niet want ik ben me toch misselijk en dan hebben ze het heus wel in de gaten.